H “Μουρμούρα” του Alpha κάνει τα άλλα κανάλια να… παραμιλούν
Τη δύναμη της ελληνικής κωμικής σειράς που παραδοσιακά κερδίζει τους πίνακες τηλεθέασης αποδεικνύουν για άλλη μια φορά δύο κωμωδίες του τηλεοπτικού σταθμού Alpha
- 01 Δεκεμβρίου 2014 21:24
Μετά από μια σεζόν ξηρασίας στην ελληνική τηλεόραση, όλα τα κανάλια επέστρεψαν φέτος με πιο πλούσιο πρόγραμμα, για να αντιληφθούν πως το κοινό αποζητά απεγνωσμένα καλοφτιαγμένες ελληνικές κωμικές σειρές. Απόδειξη;
Το “πείραμα” του Alpha με το “Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα”, αλλά και το νέο σήριαλ το “Το Σόι σου”που έτσι γέμισε το prime time του καναλιού από Δευτέρα ως Πέμπτη είναι η πιο τρανταχτή απόδειξη.
Η prime time ζώνη καταλήφθηκε από το κανάλι της Κάτζας που τον μήνα Νοέμβριο έκοψε πρώτος το νήμα με ποσοστό 21,5% στο σύνολο του κοινού και 20,5% στο λεγόμενο νεανικό κοινό, δηλαδή τις ηλικίες 15-44
Οι τρεις γενιές ζευγαριών της Μουρμούρας έχουν καταφέρει με το απλό, αλλά αποτελεσματικό φορμάτ της σειράς να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον προκαλώντας πανικό στον ανταγωνισμό, αφού η εκπομπή κερδίζει κάθε βράδυ περισσότερο από το 35% των τηλεθεατών, ενώ στο δυναμικό κοινό σχεδόν 1 στους 2 τηλεθεατές παρακολουθούν Alpha όσο προβάλλεται η ελληνική σειρά (για παράδειγμα την περασμένη Τετάρτη το σήριαλ σημείωσε επίδοση 36,1% στο σύνολο και 44,7%).
Και η νέα σειρά όμως που δοκίμασε ο Alpha φέτος, “Το σόι σου”, απέδειξε τη δύναμη της κωμωδίας, κερδίζοντας έτσι και την Πέμπτη την πρώτη θέση στο prime time με τηλεθέαση που αγγίζει κάθε φορά το 30%.
Κάπως έτσι ο τηλεοπτικός σταθμός Alpha έχει κάθε λόγο να πανηγυρίζει για το μήνα Νοέμβρη, αφού το κανάλι έκοψε πρώτο το νήμα στο σύνολο της τηλεθέασης
Το χρονικό διάστημα 1-30 Νοεμβρίου, οι αποδόσεις του Alpha στο σύνολο ημέρας ήταν:
Στο κοινό 15-44: 17,6%
Στο σύνολο κοινού: 17,7%
Το κανάλι της Κάτζας επισημαίνει επίσης με δελτίο τύπου πως και το κεντρικό δελτίο ειδήσεών του σημείωσε υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, υψηλότερα από όλους τους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Το χρονικό διάστημα 1-30 Νοεμβρίου, στο σύνολο κοινού, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha κέρδισε τον ανταγωνισμό, σ ημειώνοντας μέσο όρο 22,3% Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 20,8%, Mega με 17,1%, Star με 11,7%, ΝΕΡΙΤ με 9,3% και ΣΚΑΪ με 8,2%.
Στην 1η θέση ήταν και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 19,8%. Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 18,3%, Mega με 12,7%, Star με 9,9%, ΣΚΑΪ με 6,1% και ΝΕΡΙΤ με 3,8%.
Θα πρέπει βέβαια εδώ να σημειώσουμε πως το δελτίο του Alpha δεν “παίζει” απέναντι από τα υπόλοιπα δελτία, αλλά μια ώρα νωρίτερα!