Sbarro GT1

Sbarro GT1
New Image

Στο AUTO 24 το Sbarro GT1, το αυτοκίνητο που κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 1.000.000 ευρώ (pics)

Το ερώτημα λοιπόν είναι καθαρά φιλοσοφικό. Θα διαθέσει κάποιος αυτό το ποσό για να αποκτήσει ένα ολοκαίνουργιο σπορ αυτοκίνητο, που «χτίστηκε» σε ένα εργοστάσιο μαζικής παραγωγής διαθέτοντας έναν διογκωμένο πλαστικό προφυλακτήρα και μερικά ανόητα σχέδια επάνω του ή μήπως θα προτιμήσει κάτι πιο ιδιαίτερο, όπως είναι το Sbarro GT1;








Πιστεύουμε ότι η απάντηση είναι προφανής! Και «γέρνει» προς την πλευρά του δημιουργήματος του Sbarro. Το GT1 δημιουργήθηκε το 1999, με βάση τα σχέδια του Ελβετού Franco Sbarro, ο οποίος για πολλά χρόνια είχε εργασθεί για λογαριασμό των Citroen , Alfa Romeo και Ferrari. Παρά τον γεγονός ότι είναι εξαιρετικός στην δουλειά του, εν τούτοις δεν κατάφερε πολλά πράγματα με την προσωπική του φίρμα, αφού το GT1 παράχθηκε σε ένα και μοναδικό αντίτυπο.



Σύμφωνα με την ιστοσελίδα στην οποία δημοσιεύεται η δημοπράτηση του μοντέλου, το GT1 εφοδιάζεται με έναν κινητήρα που είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος. Ο κινητήρας της AMG είναι χωρητικότητας 7.4 λίτρων κινητήρας AMG, αποδίδει 600 ίππους και 612 Nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Το αυτοκίνητο αναπτύσσει τελική ταχύτητα των 325 χλμ. / ώρα που μόνο σαν αμελητέα δεν μπορεί να θεωρηθεί, ειδικά δε αν σκεφθούμε πως το αυτοκίνητο είναι 11 ετών.



Το αμάξωμα του αυτοκινήτου διαθέτει ένα σφηνοειδές μπροστινό άκρο του, μεγάλες, δίδυμες εισαγωγές αέρα και μια τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό υπάρχουν δύο σπορ σχεδίασης καθίσματα, ενώ τα πεντάλ είναι ρυθμιζόμενο, ώστε να αντισταθμιστεί το σταθερό κάθισμα.



Ο πωλητής του Sbarro GT1 ζητά ακριβώς 1 εκατ. ευρώ για το αυτοκίνητο. Ωστόσο, δεν βλέπουμε κάθε μέρα να δημοπρατούνται supercar που έχουν κυκλοφορήσει σε ένα , μοναδικό αντίτυπο. Κάτω από αυτό το πρίσμα, το ποσό που ζητά ο πωλητής δεν μπορεί να θεωρηθεί εξωπραγματικό, αφού σε 20-30 χρόνια το GT1 μπορεί να αξίζει πολλά περισσότερα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα