Αφαιρέθηκε το προκλητικό μήνυμα βιτρίνας πολυκαταστήματος

Αφαιρέθηκε το προκλητικό μήνυμα βιτρίνας πολυκαταστήματος

Με τον πλέον ανάρμοστο τρόπο, για την ελληνική πραγματικότητα, επέλεξε γνωστή φίρμα και πολυκατάστημα να διαφημίσουν το προϊόν τους. Οι αντιδράσεις για το σλόγκαν και η απόσυρσή του

Αίσθηση προκάλεσε πριν από λίγες μέρες στους περαστικούς της Ερμού η βιτρίνα του πολυκαταστήματςο Focas, στην οποία αναγραφόταν το εξής μήνυμα: ”Hungry But Chic”, ”Πεινασμένοι αλλά σικ”.

Tο συγκεκριμένο σλόγκαν δεν αποτελεί έμπνευση του πολυκαταστήματος, αλλά της γαλλικής εταιρείας ρούχων ”Kookai”, η οποία μάλλον έχει επιλέξει μια ατυχή φράση για να διαφημίσει την κολεξιόν της φετινής σεζόν.

Χαρακτηρίστηκε ιδιαιτέρως προκλητικό τη στιγμή που χιλιάδες άνθρωποι ζουν στο όριο της φτώχειας, ενώ εκατοντάδες υπάλληλοι του συγκεκριμένου καταστήματος κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο εξαιτίας της αίτησης της επιχείρησης για υπαγωγή στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα.

Για την ίδια καμπάνια πάντως υπήρχε και το σλόγκαν ”single but chic”, αλλά  για άγνωστους λόγους οι άνθρωποι της επιχείρησης επέλεξαν να προβάλλουν το συγκεκριμένο μήνυμα εν καιρώ κρίσης, στο πλέον πολυσύχναστο μέρος της πρωτεύουσας. το πλέον ανάρμοστο λογοπαίγνιο για την σημερινή πραγματικότητα στην Ελλάδα.

Μετά τις αντιδράσεις που ξέσπασαν οι υπεύθυνοι του καταστήματος αναγκάστηκαν να επαναδιαμορφώσουν τη βιτρίνα και να αφαιρέσουν το ”σικ” μήνυμα πεινασμένης κομψότητας.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα