Αντιδράσεις Επιμελητηρίου στη λειτουργία των καταστημάτων έξι Κυριακές το χρόνο

Αντιδράσεις Επιμελητηρίου στη λειτουργία των καταστημάτων έξι Κυριακές το χρόνο
Επίσημη πρεμιέρα σήμερα Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2011 για τις χειμερινές εκπτώσεις και στην πόλη των Τρικάλων με τα ποσοστά να κυμαίνονται από 20 έως και 60%. Η αγορά όμως παρέμεινε παγωμένη (όπως και ο καιρός) αφού οι τρικαλινοί καταναλωτές αναμένεται να αρκεστούν στα απολύτως απαραίτητα. Για κάποιους καταστηματάρχες η περίοδος των εκπτώσεων αποτελεί την τελευταία ελπίδα, προκειμένου να αποφύγουν το λουκέτο. Κάποιοι άλλοι περιμένουν με τις εκπτώσεις να ρευστοποιήσουν το στοκ τους για να προχωρήσουν στη συνέχεια στο κλείσιμο της επιχείρησης εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που επικρατεί στην αγορά..(EUROKINISSI // ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ) Eurokinissi

"Με την απόφασή αυτή ουσιαστικά υπογράφει τη θανατική ποινή των μικρών καταστημάτων στις περιφερειακές συνοικίες της Αθήνας", υποστηρίζει το επιμελητήριο

Την έντονη αντίθεσή του εξέφρασε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών Ι. Ρεκλείτης για την προαναγγελία του υπουργείου Ανάπτυξης να προτείνει την αλλαγή στο καθεστώς λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων τις Κυριακές.

Ο κ. Ρεκλείτης δήλωσε σχετικά: «Ελαφρά τη καρδία η κυβέρνηση εμφανίζεται έτοιμη να θεσπίσει τη λειτουργία των καταστημάτων έξι Κυριακές το χρόνο, προσφέροντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ως βορά στις διαθέσεις των μεγάλων εμπορικών πάρκων. Με την απόφασή της αυτή ουσιαστικά υπογράφει τη θανατική ποινή των μικρών καταστημάτων στις περιφερειακές συνοικίες της Αθήνας, επισπεύδει την εξόντωση των μικρών καταστημάτων του εμπορικού κέντρου και σφραγίζει την οικονομική εξαθλίωση των εργαζομένων και των αυτοαπασχολουμένων εμπόρων που θα ισοπεδωθούν οικονομικά, σωματικά και ψυχολογικά κάτω από το ασήκωτο βάρος του ανταγωνισμού.

Φρούδες ελπίδες τρέφουν όσοι έμποροι πιστεύουν πως θα μπορέσουν οι εμπορικοί δρόμοι της πρωτεύουσας να προσελκύσουν με αυτό το μέτρο πολίτες που θα θέλουν να κάνουν «μια κυριακάτικη βόλτα μαζί με τα ψώνια τους». Η μίζερη εικόνα της Αθήνας με τα κατεβασμένα ρολά και τα λουκέτα σχεδόν στα μισά καταστήματα, ο φόβος κάθε λογής επεισοδίων και ανομίας, και η δύναμη της διαφήμισης που μόνον οι μεγάλες επιχειρήσεις διαθέτουν, θα ωθούν συντονισμένα τους καταναλωτές στα μεγάλα «προστατευμένα» malls. Ακόμη και εκεί όμως, θα διαψευσθούν όσοι προσδοκούν αξιοσημείωτη άνοδο στο τζίρο των εμπορικών καταστημάτων, όσο ο μέσος καταναλωτής υφίσταται συνεχή μισθολογική και φορολογική αφαίμαξη στο εισόδημά του».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα