Fiat. Πρεμιέρα για το 500L Trekking και το πέντε αστέρων 500L.

Fiat. Πρεμιέρα για το 500L Trekking και το πέντε αστέρων 500L.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες έκανε πρεμιέρα το νέο δημιούργημα της Fiat, το 500L Trekking. Πριν λίγες ημέρες, το Fiat 500L κέρδισε 5 αστέρια στο Euro NCAP

Στο (πρόσφατο) Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, η Fiat παρουσίασε σε παγκόσμια πρώτη το νέο 500L Trekking, το οποίο είναι ένα crossover η δημιουργία του οποίου έχει βασισθεί στο 500L. Το μικρό minivan που είναι ήδη πωλείται  στην Ευρώπη, αλλά όπως και την Ελλάδα.

Η 500L είναι ένα πεντάθυρο compact minivan με χώρο για πέντε επιβάτες και δανείζεται στυλιστικά στοιχεία τόσο από το 500σαράκι όσο και το 500L. 

Τα στοιχεία εκείνα που κάνουν το Trekking να διαφέρει από το 500L, είναι ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλαχτήρας με τις μεγάλες εισαγωγές για τον αέρα, ο νέος πίσω προφυλαχτήρας, τα πλαϊνά προστατευτικά και διάφορες άλλες αισθητικές λεπτομέρειες που τονίζουν τον crossover χαρακτήρα του οχήματος.

Το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο στην αγορά των ΗΠΑ τροφοδοτείται από ένα μοτέρ  1,4-λίτρων υπερτροφοδοτούμενο MultiAir με 160 ίππους.  Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένα επίσσης έξι ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη ξηρό (DDCT), ενώ η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς. 

Το Fiat 500L κερδίζει 5 αστέρια στο Euro NCAP

Στο μεταξύ πριν λίγες μέρες το Fiat 500L κέρδισε τη διάκριση των 5 αστεριών στο Euro NCAP, με συνολική βαθμολογία 83/100, η οποία επιτεύχθηκε χάρη στο 94% που δόθηκε για την προστασία των ενήλικων επιβατών, στο 78% για την προστασία των παιδιών, στο 65% για την προστασία των πεζών και στο 71% για τα συστήματα ασφαλείας που είναι στη διάθεση του οδηγού.

Η διάκριση αυτή είναι ακόμα πιο σημαντική αν ληφθεί υπ’ όψη ότι απονέμεται τώρα με ακόμα πιο αυστηρούς όρους σε ό,τι αφορά τους επιβάτες, ενήλικους και παιδιά, την προστασία των πεζών και τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Και φυσικά επιβεβαιώνει για μια ακόμα φορά τη σταθερή δέσμευση της Fiat στην προώθηση όλων των λύσεων που ενισχύουν την ασφάλεια όλων των χρηστών των δρόμων.

Η επιτυχία του 500L οφείλεται στη νέα αρχιτεκτονική “Small Wide” του αυτοκινήτου, η οποία δοκιμάστηκε σε χιλιάδες ώρες εξομοιώσεων στον υπολογιστή και μετά σε 200 δοκιμές σε εξαρτήματα και υποσυστήματα, περισσότερες από 100 εξομοιώσεις συγκρούσεων και περισσότερα από 100 “crash tests”.

Το αυτοκίνητο μπορεί να εφοδιαστεί με το καινοτόμο σύστημα “City Brake Control”, που αποφεύγει ή μετριάζει τις συνέπειες των συγκρούσεων, φρενάροντας αυτόματα το αυτοκίνητο σε ταχύτητες κάτω από τα 30 χλμ./ώρα.

Ενεργητική ασφάλεια: στάνταρ είναι το ABS με Brake Assist και το εξελιγμένο ESC (σύστημα ελέγχου ευστάθειας), το οποίο είναι πλήρες, με λειτουργία αντισπιναρίσματος (ASR), hill holder, λειτουργία αντιολίσθησης MSR, λειτουργία ελεγχόμενης αντίδρασης τιμονιού (driving steering torque- DST) και λειτουργία ελέγχου ανατροπής (rollover mitigation ERM).

Παθητική ασφάλεια: στάνταρ μπροστινοί αερόσακοι και αερόσακοι κεφαλής -πλευρικοί αερόσακοι και αερόσακοι γονάτων διαθέσιμοι κατά παραγγελία- μαζί με ζώνες ασφαλείας τριών σημείων με διπλούς προεντατήρες και περιοριστές φορτίου.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα