Gemballa MIG-U1

Gemballa MIG-U1
Gemballa_MIG_U1_sd

Το AUTO 24 παρουσιάζει την εντυπωσιακή Gemballa MIG-U1 των 700 ίππων (pictures)

Την Gemballa την γνωρίσαμε από τις βελτιώσεις – τροποποιήσεις που έκανε για πολλά χρόνια στα αυτοκίνητα της Porsche. Τελευταία αποφάσισε να κάνει ένα βήμα παραπέρα, και ασχολήθηκε με την Ferrari Enzo, στην οποία έδωσε εξαιρετική εμφάνιση.








Η εταιρία από την Στουτγάρδη έχει προχωρήσει σε μια σειρά σημαντικών βελτιώσεων στο αεροδυναμικό πακέτο του αυτοκινήτου. Έτσι, διαθέτει νέο σπόιλερ εμπρός και πίσω, κάτι που δίνει στο αυτοκίνητο επιπλέον 35 κιλά κάθετης δύναμης εμπρός. Η νέα ανάρτηση πίσω, αυξάνει την κάθετη δύναμη μέχρι και 85 κιλά, ενώ το πίσω πτερύγιο χαμηλώνει μηχανικά όταν η Gemballa MIG-U1 αναπτύσσει ταχύτητες πάνω από τα 120 χλμ. / ώρα.



Για τις ανάγκες του αεροδυναμικών βοηθημάτων, η εταιρία αύξησε το πλάτος του αυτοκινήτου στο εμπρός μέρος κατά 80 χιλιοστά και κατά άλλα 100 χιλιοστά πίσω. Νέοι αεραγωγοί εμπρός και πίσω φροντίζουν για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα και των φρένων. Παράλληλα, καινούργια στοιχεία στην εμφάνιση του μοντέλου αποτελούν οι προεκτάσεις των θυρών.








Οι μηχανικοί της Gemballa εφοδιάζουν το δημιούργημά τους με ένα υδραυλικό σύστημα που μπορεί να ανυψώσει το αυτοκίνητο κατά 4,5 εκατοστά, ώστε όταν κυκλοφορεί στους δρόμους να μπορεί να περνά χωρίς προβλήματα τις όποιες μικροανωμαλίες του οδοστρώματος.








Το εξωτερικό πακέτο των βελτιώσεων της Gemballa MIG-U1 συμπληρώνεται από ζάντες GTR Racing 19 ιντσών εμπρός και των 20 πίσω. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 265/35 εμπρός και 335/30 πίσω.

Οι μηχανικοί της Gemballa αύξησαν κατά 40 ίππους την ιπποδύναμη του V12 κινητήρα της Ferrari, φθάνοντάς τον στα 700 άλογα στην MIG-U1. Και το πέτυχαν αυτό με την νέα χαρτογράφηση και την τοποθέτηση καινούργιας εξάτμισης. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων τεχνολογίας F1. Η Gemballa δεν ανακοίνωσε τις επιδόσεις του δημιουργήματός της. Να σημειωθεί πως η Enzo έχει τελική στα 350 χλμ. /ώρα.








Στο εσωτερικό συναντάμε ειδικά σχεδιασμένα καθίσματα και κεντρική κονσόλα. Νέο είναι και το τιμόνι σε επένδυση από σουέτ και δέρμα. Ακόμη υπάρχει σύστημα πλοήγησης με οθόνη 7 ιντσών με δυνατότητα DVD player και σύνδεση με iPod με την συνολική απόδοση να φθάνει τα 950 Watt. Η Gemballa θα κατασκευάσει 25 MIG-U1 κάθε μια εκ των οποίων θα κοστίζει περί το 1.000.000 ευρώ.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα