Alfa Romeo 4C. Προκαλεί όλες τις αισθήσεις

Alfa Romeo 4C. Προκαλεί όλες τις αισθήσεις
Alfa Romeo 4C. Οι συμπαγείς διαστάσεις κάνουν αυτό το αυτοκίνητο με τα 2 μπάκετ καθίσματα εντελώς μοναδικό

Η ξεχωριστή 4C κάνει το ντεμπούτο της στη Γενεύη με μια έκδοση περιορισμένων μονάδων (400 στην Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή, 500 στη Βόρεια Αμερική και 100 στον υπόλοιπο κόσμο) την οποία ονομάζει ‘Launch Edition’ και θα μπει άμεσα σε παραγωγή. Η συλλεκτική αυτή έκδοση είναι πολύ ιδιαίτερη και έρχεται να καλύψει το χρονικό κενό μέχρι την κανονική παραγωγή του μοντέλου που θα ξεκινήσει επίσημα τον Ιούνιο 2013.

Αφιερωμένη στους φίλους της μάρκας σε όλο τον κόσμο, η έκδοση περιορισμένης παραγωγής του νέου μικρού supercar της Alfa Romeo διακρίνεται από ξεχωριστά χαρακτηριστικά, όπως τα στοιχεία από ανθρακονήματα και το ειδικό (Carrara White) λευκό χρώμα του αμαξώματος.

Alfa Romeo 4C. Ο νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1750 Turbo με τους 240 ίππους είναι τοποθετημένος στο κέντρο

Η 4C “Launch Edition” μπορεί να παραγγελθεί άμεσα σε μια τιμή που για την ελληνική αγορά  αναμένεται στα 65.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (χωρίς τους πρόσθετους φόρους τέλους ταξινόμησης και πολυτελείας). Η τιμή του μοντέλου κανονικής παραγωγής αναμένεται να ανακοινωθεί τον Μάιο 2013.

Η παγκόσμια πρεμιέρα της Alfa Romeo 4C σημαδεύει την επιστροφή της μάρκας στον κόσμο των ελαφρών σπορ κουπέ, που την περίμεναν με ανυπομονησία χιλιάδες οπαδών της μάρκας σε όλο τον κόσμο. Η αποκλειστική “Launch Edition” δημιουργήθηκε ειδικά γι’ αυτούς, μια έκδοση περιορισμένη παραγωγής.

Θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικά χρώματα, κόκκινο Alfa και λευκό Carrara, ενώ το στιλ της διαφοροποιείται από το ειδικό αεροδυναμικό κιτ από ανθρακονήματα (συμπεριλαμβάνονται σπόιλερ και καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών), το σκουρόχρωμο αλουμινένιο διαχύτη πίσω, τα μπροστινά φώτα “bi-LED” και τις ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος 18” (εμπρός) και 19” (πίσω). Για περαιτέρω ενίσχυση του σπορ χαρακτήρα, υπάρχουν εισαγωγές αέρα εμπρός, δαγκάνες φρένων σε ειδικό χρώμα, αγωνιστική εξάτμιση, φίλτρο αέρα της BMC και κιτ ανάρτησης με ειδικές ρυθμίσεις για τα αμορτισέρ και την πίσω αντιστρεπτική ράβδο.

Το οδηγοκεντρικό ταμπλό της Alfa Romeo 4C με τα ψηφιακά όργανα είναι απλό και σχεδιασμένο για να κάνει εύκολο τον κάθε χειρισμό.

Αντίστοιχος είναι και ο σπορ χαρακτήρας του εσωτερικού, με σπορ καθίσματα σε ύφασμα/δέρμα και στοιχεία από αλκαντάρα, αλουμινένια στοιχεία και αλουμινένια λαβή μοχλού ταχυτήτων, όπως και ένα χαρακτηριστικό σήμα, ενώ στο αυτοκίνητο με το κόκκινο αμάξωμα υπάρχουν κόκκινες ραφές στο τιμόνι, το χειρόφρενο, τα καθίσματα, τα ταπέτα και τις χειρολαβές.

Φυσικά η Alfa Romeo 4C Launch Edition προσφέρει όλα τα χαρακτηριστικά του μοντέλου που αντιπροσωπεύουν την πραγματική ουσία ενός σπορ αυτοκινήτου με το DNA της Alfa Romeo: επιδόσεις, ιταλικό στιλ και τεχνολογική υπεροχή, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική απόλαυση με πλήρη ασφάλεια.

Σχεδιασμένη από τους μηχανικούς της Alfa Romeo, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Modena. Το νέο μικρό supercar θα είναι διαθέσιμο στις αγορές το 2013 και θα είναι το αυτοκίνητο που θα φέρει ξανά την Alfa Romeo στην αγορά των ΗΠΑ, συμβάλλοντας έτσι στο παγκόσμιο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας.

Η Alfa Romeo 4C προέρχεται απευθείας από το πρωτότυπο που έκανε αίσθηση στην Έκθεση της Γενεύης το 2011 και κέρδισε τρία πολύτιμα βραβεία: τον τίτλο “AutoBild Design Award” (2011, Γερμανία), τον τίτλο “Design Award for Concept Cars & Prototypes” (2012, Ιταλία) και το “Most Exciting Car of 2013” από το “What Car?” (2013, Μεγάλη Βρετανία).

Νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1750 Turbo 240 ίππων

Ο τοποθετημένος στο κέντρο νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1750 Turbo με τους 240 ίππους διαθέτει ένα καινοτόμο αλουμινένιο μπλοκ και ειδικά συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, που έχουν βελτιστοποιηθεί για την ενίσχυση της σπορτίφ εικόνας και αίσθησης του αυτοκινήτου ακόμη περισσότερο. Επιπλέον χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις όπως ο άμεσος ψεκασμός, ο διπλός συνεχώς μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, έναν υπερσυμπιεστή και ένα επαναστατικό σύστημα σάρωσης για την ολοκληρωτική εξάλειψη του”turbo lag”. Η ροπή του είναι γενναιόδωρη, με μέγιστη τιμή τα 350 Nm, το 80% της οποίας είναι διαθέσιμο μόλις στις 1700 στροφές.

Ο βενζινοκινητήρας 1750 Turbo συνεργάζεται με το καινοτόμο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT που είναι κορυφαίο στην κατηγορία του τόσο για το μικρό βάρος του όσο και για την ταχύτητα απόκρισης. Οι ταχύτητες μπορούν επίσης να αλλάξουν σειριακά με τα shift paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Σε σύγκριση με την έκδοση που ήδη χρησιμοποιείται στην Giulietta και τη MiTo, το TCT της Alfa 4C χρησιμοποιεί λογισμικό νέας γενιάς και υιοθετεί τη νέα λειτουργία “Launch control”, που βελτιστοποιεί όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου για να πετύχει τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση. Επίσης, για να εξασφαλίσει τις καλύτερες επιδόσεις σε συνάρτηση με τις συνθήκες του δρόμου και το στιλ οδήγησης, αλληλεπιδρά με το DNA, αλλάζοντας τη λογική των αλλαγών ανάλογα με την επιλογή που έχει γίνει στο DNA.

Επιδόσεις

Η υψηλή τεχνολογία των τεχνικών λύσεων που χρησιμοποιήθηκαν εξασφαλίζει στην 4C επιδόσεις πραγματικού supercar. Η μέγιστη ταχύτητα είναι πάνω από 250 χλμ./ώρα, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 4,5”, η μέγιστη επιβράδυνση που προσφέρουν τα φρένα είναι 1,25 g, ενώ στις στροφές το αυτοκίνητο αναπτύσσει 1,1 g.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα