Οι Social προβλέψεις των Όσκαρ

default image

Μπορεί ο Λόγος του Βασιλιά και ο Colin Firth να εμφανίζονται ως τα απόλυτα φαβορί για Όσκαρ Καλύτερης ταινίας και Α' ανδρικού ρόλου αντίστοιχα, ωστόσο τα Social Media, άλλα τιτιβίζουν. Δείτε τις τάσεις στο διαδίκτυο, όπως τις κατέγραψε το Meltwater (Pics)

Λίγες ώρες πριν την τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ και όλοι προσπαθούν να μαντέψουν τους μεγάλους νικητές, άλλοι από ενδιαφέρον και αγάπη για την 7η τέχνη και τους πρωταγωνιστές της και άλλοι από καθαρό συμφέρον.

Ας μην ξεχνάμε, πως τα Όσκαρ, είναι το μη αθλητικό γεγονός που συγκεντρώνει τα περισσότερα πονταρίσματα κάθε χρόνο.

Επειδή όμως ένας καλός τζογαδόρος, οφείλει να γνωρίζει κάθε πληροφορία πριν ποντάρει, ας ρίξουμε μια ματιά στους εκλεκτούς των Social Media στις κατηγορίες Καλύτερη ταινία.

Από τη μέρα της ανακοίνωσης των υποψηφιοτήτων, το παρατηρητήριο Meltwater, παρακολούθησε τις συζητήσεις σε Facebook και Twitter για τις πιο βασικές των Όσκαρ και τα αποτελέσματα παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον.

 

Για τους χρήστες του διαδικτύου, ο Λόγος του Βασιλιά έχει μεν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να ανακηρυχθεί Καλύτερη ταινία της χρονιάς, αλλά δεν είναι τόσο μεγάλο φαβορί, όσο το δίνουν οι στοιχηματικές εταιρείες.

Την έκπληξη κάνει το Inception, που βρίσκεται στη δεύτερη θέση, ενώ το γεγονός ότι το “Social Network” (μια ταινία για το διαδίκτυο) έρχεται τρίτο, στις προτιμήσεις των χρηστών των Social Media, δείχνει τις ελάχιστες πιθανότητές του να κερδίσει απόψε.

 

Η μεγάλη ανατροπή γίνεται στην κατηγορία για τον πρώτο ανδρικό ρόλο. Εκεί σύμφωνα με το Meltwater, προηγείται όχι ο Colin Firth, αλλά ο James Franco, ο οποίος θα είναι ο οικοδεσπότης των Όσκαρ, μαζί με την Anne Hathaway.

 

Τέλος, όλοι οι κριτικοί, όλος ο κόσμος, το σύμπαν και τα Social Media, παραδέχονται ότι για το Όσκαρ Α’ Γυναικείου ρόλου μετά τη Natali Portman υπάρχει το χάος.

Πάντως, αν πρόκειται να βάλετε κάπου τα χρήματά σας, καλό είναι να θυμάστε ότι μια αν μια ταινία είναι δημοφιλής στα Social Media, μπορεί να μην σημαίνει τίποτα παραπάνω από το ότι γίνεται λόγος για αυτή.

Πρόσφατο παράδειγμα η νίκη του του Esperanza Spaulding, στα βραβεία Grammy, όταν το Meltwater, αναλύοντας τα Social Media είχε προβλέψει θρίαμβο του Justin Bieber, στην κατηγορία καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος καλλιτέχνης.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα