Έκοψε το βήχα του Αλόνσο ο Φέτελ
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την pole position μέσα από τα χέρια του Φερνάντο Αλόνσο στο Χόκενχαϊμ
- 24 Ιουλίου 2010 16:15
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωνε καθ’ όλη την διάρκεια της εβδομάδας ότι πιστεύει απόλυτα στην ομάδα του και την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Φυσικά είναι νωρίς ακόμα για να κάνει τέτοια σχέδια η Ferrari, αλλά η αντεπίθεσή της ξεκίνησε και είναι στο χέρι της πλέον να συνεχίσει σε αυτόν το ρυθμό, παρά το γεγονός ότι ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την πρώτη θέση εκεί που όλοι πίστευαν ότι ο Ισπανός πιλότος της Scuderia θα είναι ο poleman.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αρχίζει να αποκτά αρκετούς θαυμαστές στη Γερμανία. Η νίκη μέσα στη χώρα του θα σήμαινε ότι δικαίως τον αποκαλούν “baby Schumi”. Ο πιλότος της Red Bull κατάφερε στα τελευταία δευτερόλεπτα να κάνει το come back και να πάρει, ίσως, την πιο σημαντική pole position της καριέρας του, αφήνοντας τους Αλόνσο και Μάσα της Ferrari στη δεύτερη και τρίτη αντίστοιχα.
Η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών ξεκίνησε με το ατύχημα του Βιντατόνιο Λιούτσι. Ο Ιταλός έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στον τοίχο. Η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της, ώστε να μαζευτούν τα θραύσματα.
Με την επανέναρξη των δοκιμών οι McLaren, Ferrari και Red Bull έδειξαν ότι θα παλέψουν για την pole position. Ο Αλόνσο ήταν ταχύτερος, ενώ οι Γουέμπερ, Φέτελ και Χάμιλτον προσπάθησαν να τον απειλήσουν. Εκτός της ημιτελικής φάσης έμειναν οι Lotus, HRT, Virgin και η… διαλυμένη Force India του Λιούτσι.
Στο δεύτερο μέρος η Ferrari με τους Αλόνσο και Μάσα… έδειξε τα δόντια της, θέλοντας να κάνει την υπόσχεσή της για καλύτερα αποτελέσματα πραγματικότητα. Όντως, η ιταλική ομάδα ήταν πολύ καλύτερη από τα “φτωχά” αποτελέσματα των τελευταίων αγώνων.
Ο Φέτελ, όμως, καραδοκούσε. Δεν έδειξε τί μπορεί να κάνει από νωρίς, καθώς το… δώρο στο κοινό του το κρατούσε για το τέλος. Το χρειαζόντουσαν εξάλλου, καθώς η μεγάλη τους λατρεία, ο Μίκαελ Σουμάχερ είχε μείνει εκτός της τελικής φάσης και ο δεύτερος αγαπημένος πιλότος τους, δεν τους απογοήτευσε.
Σε αυτήν την περίοδο αποκλείστηκαν οι: Κομπαγιάσι, Πετρόφ, Σούτιλ, Ντε λα Ρόσα, Αλγκερσουάρι, και Μπουεμί.
Η Ferrari τη χαρά, ο Φέτελ την πρωτιά
Στην τρίτη και τελευταία περιόδου τα χρονόμετρα έδειξαν πρώτο τον Γουέμπερ. Ο Αλόνσο πολύ γρήγορα σκαρφάλωσε στην κορυφή, αλλά, όπως αναφέραμε, ο Γερμανός έβαλε τη σφραγίδα του στο τέλος, αφήνοντας τον Ισπανό στα “κρύα του λουτρού”.
Τρίτος θα εκκινήσει ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος επέστρεψε στις καλές εμφανίσεις. Στην τέταρτη θέση του grid θα βρεθεί ο Μαρκ Γουέμπερ, με τις δύο ΜcLaren των Χάμιλτον – Μπάτον να συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα.
Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:13.791
2. Αλόνσο, Ferrari, 1:13.793
3. Μάσα, Ferrari, 1:14.290
4. Γουέμπερ, Red Bull, 1:14.347
5. Μπάτον, McLaren, 1:14.427
6. Χάμιλτον, McLaren, 1:14.566
7. Κούμπιτσα, Renault, 1: 15.079
8. Μπαρικέλο, Williams, 1:15.109
9. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:15.179
10. Χούλκενμπεργκ, Williams, 1:15.339
11. Σουμάχερ, Mercedes GP
12. Κομπαγιάσι, Sauber
13. Πετρόφ, Renault
14. Σούτιλ, Force India
15. Ντε λα Ρόσα, Sauber
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
17. Μπουεμί, Toro Rosso
18. Τρούλι, Lotus
19. Κοβαλάινεν,Lotus
20. Γκλοκ, Virgin
21. Σένα, HRT
22. Λιουίτζι, Force India
23. Γιαμαμότο, HRT
24. Ντι Γκρασί, Virgin