Tune Up My Porsche

Tune Up My Porsche
porscheauto2426707s

Tune Up My Porsche - Το AUTO 24 στρίμωξε σε μια ιστοσελίδα πάνω από 3500 ίππους!!!

Στο AUTO 24 συγκέντρωσε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις που έχουμε παρουσιάσει και μεμονωμένα κατά το παρελθόν!




Porsche CTR3 by RUF



Ακριβώς 20 χρόνια μετά τη θρυλική Porsche CTR και δέκα χρόνια μετά τη δεύτερη CTR, ή RUF παρουσίασε τη διάδοχο CTR3.



Βασική διαφορά ανάμεσα στα τρία μοντέλα είναι η τοποθέτηση του κινητήρα. Στα δύο πρώτα βρίσκεται πίσω, ενώ στη CTR3 έχει τοποθετηθεί στο κέντρο.



Για τη νέα επιθετική σχεδίαση του αμαξώματος από kevlar-carbon, ευθύνεται ο Ben Soderberg.



Για τη μέγιστη προστασία των επιβατών, η RUF έχει τοποθετήσει και κλωβό ασφαλείας.



Η κινητήρια δύναμη της CTR3, αποτελείται από ένα 6κύλινδρο boxer κινητήρα 3.8 λίτρων με twin turbo.



Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 700 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή τα 891 Nm στις 4.000 σ.α.λ.!!!



Το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο είναι νέας σχεδίασης και σύμφωνα με τους μηχανικούς της RUF είναι κατασκευασμένο με τόσο ανθεκτικά υλικά, ώστε να μπορεί χωρίς πρόβλημα να διαχειριστεί ροπή έως και 1199 Nm!



Για την καλύτερη απόδοση του twin turbo έχουν τοποθετηθεί δύο ξεχωριστά intercooler, τα οποία βρίσκονται μπροστά από κάθε τροχό του πίσω άξονα. Ο τελευταίος είναι εφοδιασμένος και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ).



Τα νούμερα των επιδόσεων που έχουν ανακοινωθεί έχουν ως εξής: 0-100 χ.α.ώ. σε 3.2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 378 χ.α.ώ.




TechArt GTstreet 911 Turbo



Όπως στο παρελθόν, έτσι και τώρα, το ζητούμενο είναι η απίστευτη δύναμη που μπορεί να αποδώσει όταν βελτιωθεί το μηχανικό σύνολο της 911 Turbo.



Στην προκειμένη περίπτωση οι μηχανικοί της TechArt κατάφεραν να ανεβάσουν την ιπποδύναμη στους 630 ίππους @ 6.300 σ.α.λ.



Μια αύξηση της τάξεως των 150 ίππων, αφού το στάνταρ μοντέλο αποδίδει 480.



Οι χειρουργικές επεμβάσεις στον κινητήρα της 911 απέδωσαν τα μέγιστα και αυτό φαίνεται από τα νούμερα των επιδόσεων που έχει δημοσιεύσει η TechArt.



Για την επιτάχυνση των 0-100 χ.α.ώ. απαιτούνται μόλις 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ για τα 0-200 χ.α.ώ. το γερμανικό μοντέλο «γράφει» το εκπληκτικό 10,9 (δευτ.).



Το νέο αεροδυναμικό body kit κατασκευάστηκε σε αεροσήραγγα με γνώμονα την επίτευξη της ανώτατης τελικής ταχύτητας, η οποία φτάνει τα 344 χ.α.ώ.




Porsche 9F-V400 9ff



Το Παγκόσμιο Ρεκόρ ταχύτητας βελτιωμένων αυτοκινήτων παραγωγής κρατά πλέον η Porsche 9F-V400 της 9ff.



To νέο ρεκόρ πραγματοποιήθηκε πέντε χρόνια, οκτώ μήνες και 12 ημέρας μετά από αυτό της McLaren F1, το οποίο ήταν 386,7 χ.α.ώ.



H 9F-V400 της 9ff κατάφερε να αγγίξει τα 388 χ.α.ώ., ύστερα από την οδήγηση ακριβείας του αρχιμηχανικού της εταιρείας, Jan Fatthauer.



Οι συγκεκριμένο εγχείρημα πραγματοποιήθηκε στη πίστα Nardo, εκεί όπου η McLaren αναγκάστηκε να σταματήσει στα 371 χ.α.ώ.



Η 9F-V400, είναι βασισμένη σε μια Porsche 996, η οποία όμως αποδίδει πλέον 840 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή σταματά στα 880 Nm.



Τα συγκεκριμένα νούμερα είναι ικανά για να βοηθήσουν ένα ελαφρύ coupe όπως η 996 να ξεπεράσει ακόμη και τα 400 χ.α.ώ., όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, γιατί υπάρχει και ο παράγοντας της αεροδυναμικής του μοντέλου.



Έτσι, για να επιτευχθούν τα 388 στρογγυλά χ.α.ώ., έπρεπε ο Fatthauer να κάνει αρκετές δοκιμές με διαφορετικές πτέρυγες (αεροτομές) στο πίσω μέρος της Porsche.




Porsche Carrera GT Gemballa



Μια από τις πιο γνωστές εταιρείες στο εξωτερικό για τις ποιοτικές μετατροπές της στα μοντέλα της Porsche, η Gemballa, παρουσίασε ένα ολοκληρωμένο πακέτο βελτίωσης για το κορυφαίο μοντέλο του Γερμανού κατασκευαστή.



Η Gemballa ονόμασε το συγκεκριμένο βελτιωτικό πακέτο Mirage GT, θέλοντας να δανειστεί την αίγλη του ομώνυμου αερομαχητικού.



Όσο και αν φαίνεται περίεργο ο βελτιωτικός οίκος βάλθηκε να διαφοροποιήσει σχεδόν τα πάντα στην Carrera GT, ξεκινώντας από το εμπρός σπόιλερ από carbon σε μαύρη απόχρωση, το καπό με αεραγωγό τύπου naca, τα μαύρα διακοσμητικά των αεραγωγών, τα πλαϊνά μαρσπιέ με τις εισαγωγές και το λογότυπο Mirage GT της Gemballa, καθώς και οι ανασχεδιασμένες εισαγωγές στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου με το μαύρο πλέγμα.



Η οροφή τύπου Targa της Gemballa με τον αγωνιστικό αεραγωγό για τον κινητήρα, προσφέρει μια coupe όψη στην ανοιχτή Porsche.



Ο V10 των 5733 κυβικών εκατοστών αποδίδει 40 ίππους παραπάνω από την προσθήκη της νέας εξάτμισης, φτάνοντας πλέον τη μέγιστη ισχύ των 645 ίππων. Για την ιστορία θα σας αναφέρουμε ότι ο κόφτης των στροφών είναι στις 8.400 σ.α.λ.



Οι ζάντες GT Sport είναι από ελαφρύ κράμα μετάλλων και έχουν διάμετρο 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω, ενώ τα ελαστικά είναι διαστάσεων 265/35 εμπρός και 335/30 πίσω.




Porsche GT3 996 J.N.Hephaiss



Μια πρωτοεμφανιζόμενη στο χώρο του tuning εταιρεία, η J.N.Hephaiss, παρουσίασε τα πρώτα δείγματα της δουλειάς της, πάνω σε μια Porsche GT3 (Type 996).



Ο λόγος για τον οποίο επέλεξαν οι υπεύθυνοι της εταιρεία να βελτιώσουν την εμφάνιση της GT3, είναι ο μοναδικός σπορ χαρακτήρας της. Τα οδηγηκά χαρίσματα αυτού του αυτοκινήτου είναι τρομερά (τελική ταχύτητα 300 χλμ/ω) και η J.N.H. πίστευε πως θα έπρεπε η εμφάνιση να το κραυγάζει αυτό!



Γι’ αυτό οι σχεδιαστές της νεοσύστατης εταιρείας μελέτησαν προσεκτικά το αμάξωμα του αυτοκινήτου και ύστερα από ένα χρόνο σκληρής δουλειάς παρουσίασαν το μοναδικό αυτό αποτέλεσμα.



Σύμφωνα με τους ανθρώπους της J.N.H., ο ήχος που πηγάζει από το νέο σύστημα εξάτμισης της GT3 είναι πολύ κοντά σε μελωδία σε αυτόν των μοντέλων της Ferrari και τόσο δυνατός όσο μιας αγωνιστικής Porsche. Ένα ειδικό κουμπί στο εσωτερικό αλλάζει τον ήχο σε δυνατό όταν το μοντέλο βρίσκεται σε κάποια πίστα και σε αθόρυβο όταν βρίσκεται μέσα στην πόλη!!! Έτσι, ο οδηγός της GT3 θα έχει τη δυνατότητα να απολαμβάνει τον ήχο του αυτοκινήτου του, χωρίς όμως να σηκώνει στο πόδι τη γειτονιά όταν επιστρέφει σπίτι.



Τα αεροδυναμικά βοηθήματα τα οποία τοποθετήθηκαν στο αμάξωμα, παίζουν σημαντικό ρόλο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Μπορεί να δείχνουν κάπως υπερβολικά, αλλά η αύξηση των τιμών του downforce ήταν και αυτός ένας από τους στόχους, πέρα από την πιο επιβλητική εμφάνιση.




Porsche 997 TTR



Η βελτιωμένη τετράτροχη Γερμανίδα είναι η 997 Carrera S, η οποία μετά από τις μηχανικές και αισθητικές επεμβάσεις μετονομάστηκε σε TTR, που σημαίνει Twin Turbo Racer.



Ο κινητήρας των 3.800 κυβικών εκατοστών, έγινε ακόμη πιο σπορ με την προσθήκη δύο υπερσυμπιεστών, έτσι η ισχύς έφτασε τους 500 ίππους. Επίσης, μια νέα ανασχεδιασμένη εξάτμιση από την ίδια τη Speed Art έχει τοποθετηθεί, για να βοηθήσει τον κινητήρα να αποδώσει τα μέγιστα, κρατώντας ψηλά τη συμπίεση.



Το νέο ιντερκούλερ σε συνδυασμό με την πιο ανοιχτή εισαγωγή δώσανε τις βαθιές ανάσες αέρα, που είναι τόσο απαραίτητες για την καλύτερη λειτουργία του διπλού συστήματος υπερτροφοδότησης.



Για να περάσει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα η δύναμη από τον κινητήρα στην άσφαλτο, χρειάστηκε ένας νέος ενισχυμένος συμπλέκτης αγωνιστικού τύπου και ένα ειδικό σύστημα ψύξης για να κατευνάζει τις υψηλές θερμοκρασίες στο συγκεκριμένο σημείο.



Σχεδιαστικά, οι προτάσεις του Γερμανικού βελτιωτικού οίκου είναι πολλές και ενδιαφέρουσες. Μια σειρά από σπόιλερ και αεροδυναμικά βοηθήματα δίνουν στο αυτοκίνητο ένα πιο επιθετικό look, ενώ είναι διαθέσιμο και ένα κιτ αναβάθμισης φρένων.



Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ω. σε 3.8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 315 χ.α.ώ.



Και τώρα η στιγμή της αλήθειας!!! Το κόστος της όλης μετατροπής ανέρχεται στα 60.000 δολάρια!

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα