Opel Eco (’72-’07)

Opel Eco (’72-’07)
opelec16707s

To AUTO 24 δημοσιεύει τις 36 οικολογικές διακρίσεις της Opel, από το 1972 μέχρι σήμερα!!!

To AUTO 24 δημοσιεύει το μακροσκελή κατάλογο με τα στοιχεία, που καταγράψε η ίδια η Opel.




1972 – Το Opel GT σημειώνει παγκόσμιο ρεκόρ diesel

Ένα τροποποιημένο Opel GT με κινητήρα turbo-diesel 2.1-λίτρων 95 hp σημειώνει αρκετά παγκόσμια ρεκόρ diesel στο κέντρο δοκιμών της Opel στο Dudenhofen, και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 197.5 km/h. Λίγο αργότερα, το Opel Rekord 2.1D έγινε το πρώτο πετρελαιοκίνητο επιβατικό όχημα Opel της αγοράς.




1981 – Βερνίκι με βάση το νερό μειώνει τις επιπτώσεις στο περιβάλλον

Η Opel γίνεται η πρώτη κατασκευάστρια αυτοκινήτων που χρησιμοποιεί βερνίκι με βάση το νερό στη μαζική παραγωγή, στο βαφείο της στο Russelsheim. Αυτά τα βερνίκια είναι σε μεγάλο βαθμό απαλλαγμένα από οργανικά διαλύματα και μειώνουν σημαντικά τις επιπτώσεις στο περιβάλλον.




1984 – Kadett με κορυφαία τιμή Cd

Οι πωλήσεις του Kadett E ξεκινούν. Η έκδοση GSI είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο στην κατηγορία του στον κόσμο, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd of 0.30.




1989 – Παγκόσμιο ρεκόρ Cd για το Calibra

Η Opel σημειώνει ένα ακόμα αεροδυναμικό ρεκόρ με το νέο Calibra. Η έκδοση coupé έχει εντυπωσιακό Cd 0.26.




1989 – Καταλυτικός μετατροπέας στάνταρ

Η Opel γίνεται η πρώτη Ευρωπαϊκή κατασκευάστρια αυτοκινήτων που τοποθετεί σε όλα της τα αυτοκίνητα καταλυτικό μετατροπέα στάνταρ, από το μικρότερο μέχρι το μεγαλύτερο μοντέλο. Και γίνεται η πρώτη κατασκευάστρια που δημιουργεί μια αλυσίδα ανακύκλωσης για πλαστικά εξαρτήματα.




1995 – Χαμηλότερη κατανάλωση χάρη στη μείωση βάρους

Η Opel παρουσιάζει το Corsa ECO 3, το πρώτο αυτοκίνητο ‘τριών λίτρων’ στον κόσμο. Η κατανάλωση πετρελαίου των 3.4 λίτρων/ 100 km επιτεύχθηκε πρωτίστως με επαναστατική μείωση του βάρους του αυτοκινήτου, όπως χρησιμοποιώντας συνθετικά υλικά ενισχυμένα από ανθρακονήματα αντί μεταλλικών πάνελ στο καπό, τις πόρτες και τα φτερά.




1996 – Παγκόσμια πρωτιά στο Vectra

Η Opel παρουσιάζει τον πρώτο στον κόσμο κινητήρα turbo-diesel με άμεσο ψεκασμό και τεχνολογία τεσσάρων βαλβίδων στο Vectra.




1997 – Ένας κύλινδρος λιγότερο

Η Opel γίνεται η μοναδική Ευρωπαϊκή κατασκευάστρια εταιρία που προσφέρει έναν οικονομικό τρικύλινδρο κινητήρα, στο Corsa 1.0 12V.




1999 – Σταθμός ισχύος με 50% χαμηλότερες εκπομπές

Ένας προηγμένος σταθμός παραγωγής ισχύος κατασκευάζεται στο Rüsselsheim, με πρωτοβουλία της Opel. Λειτουργεί με ένα υποδειγματικό επίπεδο απόδοσης: το 89% της ενέργειας (από φυσικό αέριο) μετατρέπεται σε θερμότητα/ηλεκτρισμό και οι εκπομπές CO2 είναι πάνω από 50% χαμηλότερες από οποιονδήποτε προηγούμενο σταθμό ισχύος.




2000 – Κυψέλες Καυσίμου σε εξέλιξη

Η GM/Opel παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό το HydroGen 1, ένα πλήρως λειτουργικό Zafira με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Αντλεί ισχύ από ένα τριφασικό κινητήρα 55 kW/75 hp, του οποίου η ηλεκτρική ισχύς παρέχεται από μία κυψέλη καυσίμου που λειτουργεί με υδρογόνο. Το HydroGen1 έχει τελική ταχύτητα 140 km/h, αυτονομία περίπου 400 km, ενώ χάρη στον επαναστατικό κινητήρα του, παράγει μηδενικούς ρύπους.




2000 – Μόλις 4.4 λίτρα ανά 100 km

Η Opel λανσάρει το Astra ECO 4, το πρώτο αυτοκίνητο ‘τεσσάρων λίτρων’ στην κατηγορία των συμπαγών που είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Αντλώντας ισχύ από τον turbo-diesel 1.7-λίτρων, 55 kW/75 hp άμεσου ψεκασμού με τετραβάλβιδη τεχνολογία και εναλλάκτη θερμότητας (intercooler), το Astra ECO 4 καταναλώνει μόλις 4.4 λίτρα ανά 100 km (μικτός κύκλος MVEG). Αντίθετα με άλλες εκδόσεις Astra της εποχής, το ECO 4 έχει μία διακριτική πίσω αεροτομή και μικρότερους εμπρός αεραγωγούς. Μαζί με τις ποδιές του κάτω μέρους του αμαξώματος, τα χαρακτηριστικά αυτά μείωσαν την αντίσταση του αέρα κατά πέντε τοις εκατό στο Cd = 0.28.




2000 – Πρεμιέρα φυσικού αερίου

Η Opel παρουσιάζει ένα πρωτότυπο Zafira φυσικού αερίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Βερολίνου (AAA) στα τέλη Οκτωβρίου. Το Zafira 1.6 CNG (Compressed Natural Gas) έχει κινητήρα τεχνολογίας monovalent βελτιστοποιημένο για λειτουργία με φυσικό αέριο. Την τεχνολογική βάση αποτελεί το Zafira 1.6 16V με βενζινοκινητήρα. Σχεδιασμένο από το τμήμα Opel Special Vehicles GmbH (OSV) στο Rüsselsheim, το πρωτότυπο παράγει 74 kW/100 hp και έχει τελική ταχύτητα 172 km/h.




2000 – Πενήντα τοις εκατό χαμηλότερο κόστος καυσίμου

Έναρξη μαζικής παραγωγής του Zafira CNG. Το Zafira φυσικού αερίου και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του monovalentplus αναδεικνύουν την Opel σε πρωτοπόρο στον τομέα αυτό στη Γερμανία και ηγέτη της αγοράς από την πρώτη στηγμή. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Zafira CNG είναι η υψηλή οικονομία του: συγκριτικά με μία παρομοίου μεγέθους έκδοση βενζινοκινητήρα, το κόστος καυσίμου του Zafira CNG είναι περίπου 50% χαμηλότερο, και περίπου 30% χαμηλότερο από μιας παρόμοιας έκδοσης diesel. Οι κινητήρες CNG παράγουν επίσης λιγότερες εκπομπές CO2. Ο κινητήρας 1.6-λίτρων βασίζεται στο βενζινοκινητήρα 1.6 ECOTEC και παράγει 71 kW/97 hp.




2001 – 3.8 λίτρα diesel με μέση ταχύτητα 90 km/h

Κατά τη διάρκεια του Michelin Challenge Bibendum, ενός ράλι οικολογικών αυτοκινήτων, το βασισμένο στο Zafira πρωτότυπο κυψελών καυσίμου Hydrogen1 και ένα μοντέλο παραγωγής Opel Astra ECO 4 αποκαλύπτουν τις δυνατότητες επιδόσεών τους. Αφού αναμετρήθηκε με πολλά ανταγωνιστικά αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών, το HydroGen1 ήταν το μοναδικό όχημα κυψελών καυσίμου που ολοκλήρωσε με επιτυχία την πορεία των 350-χλμ. αντιμετωπίζοντας υψηλές θερμοκρασίες και μεγάλα υψόμετρα από το Los Angeles στο Las Vegas. Το Astra ECO 4 με κινητήρα turbo-diesel 1.7-λίτρων επέδειξε την έξοχη οικονομία του στο California Speedway, όπου πέτυχε κατανάλωση μικρότερη των 3.8 λίτρων ανά 100 χλμ. με μέση ταχύτητα πάνω από 90 km/h.




2002 – Τρικύλινδρο βενζινοκίνητο μοντέλο σπάει το φράγμα των ‘πέντε λίτρων’

Το Opel Corsa ECO είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του με βενζινοκινητήρα που σπάει το φράγμα κατανάλωσης των πέντε λίτρων (4.99 λίτρα ανά 100 km: μικτός κύκλος MVEG). Οι εκπομπές CO2 ήταν μόλις 120 g/km. Ένας πολύ αποδοτικός κινητήρας 1.0 ECOTEC (43 kW/58 hp) συνδυάστηκε με ένα πρωτοποριακό αυτοματοποιημένο, πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο Easytronic. Το αυτόματο πρόγραμμα (automatic mode) στο Corsa ECO ήταν προγραμματισμένο έτσι ώστε ο κινητήρας να λειτουργεί πάντα στην πιο οικονομική κλίμακα στροφών. Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις ήταν επίσης αποφασιστικής σημασίας για την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 του αυτοκινήτου, που ήταν πάνω από δέκα τοις εκατό λιγότερες σε σχέση με το Corsa 1.0. Οι διάφορες βελτιστοποιήσεις μείωσαν την αεροδυναμική αντίσταση στο Cd = 0.29 – αξιοσημείωτη τιμή για supermini.




2002 – Κινητήρας φυσικού αερίου με υπερσυμπιεστή

Η Opel παρουσιάζει το Concept M στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ένα σπορ van με κινητήρα φυσικού αερίου turbo. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6-λίτρων (110 kW/150 hp) έχει τελική ταχύτητα πάνω από 200 km/h.




2002 – Το Astra Station Wagon είναι το δεύτερο μοντέλο CNG

Η Opel παρουσιάζει το Astra station wagon 1.6 CNG στο IAA, στην έκθεση επαγγελματικών οχημάτων στο Ανόβερο. Πρόκειται για το δεύτεορ μοντέλο CNG της Opel με τεχνολογία φυσικού αερίου monovalent, μετά το Zafira 1.6 CNG. Έχει τα ίδια πλεονεκτήματα με το Zafira CNG: υψηλή οικονομία, χαμηλές εκπομπές CO2 και καμία μείωση στους χώρους της καμπίνας.




2002 – Τελική ταχύτητα πάνω από 250 km/h με 112 hp

Η Opel παρουσιάζει το πρωτότυπο ECO Speedster στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Βασισμένο στο σπορ Speedster με κινητήρα τοποθετημένο στη μέση, έχει αμάξωμα από ανθρακονήματα με σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική (Cd = 0.20) και ζυγίζει μόλις 660 kg. Αντλεί ισχύ από ένα κινητήρα 1.3 CDTI ECOTEC με 82 kW/112 hp, που επιταχύνει το πρωτότυπο αυτοκίνητο πάνω από 250 km/h κατά τη διάρκεια των test drive, αλλά καταναλώνει μόλις 2.5 λίτρα diesel ανά 100 km (κύκλος MVEG).




2002 – Η τεχνολογία TWINPORT μειώνει την κατανάλωση

Η Opel λανσάρει την τεχνολογία TWINPORT, που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου σε μικρούς, τετραβάλβιδους βενζινοκινητήρες με κυβισμό μέχρι 1.6-λίτρων. Το πρωτότυπο κάνει την πρεμιέρα του με ένα κινητήρα 1.6 ECOTEC. Γνωστός για την απόδοσή του, ο κινητήρας χρησιμοποιεί 6% λιγότερο καύσιμο χάρη στο μεταβλητό έλεγχο εισαγωγής και τα υψηλά ποσοστά ανακύκλωσης καυσαερίων.




2002 – Το Astra ECO καταναλώνει μόλις 4.4 λίτρα diesel

Περισσότερη ισχύς, πιο αθόρυβη λειτουργία και σημαντικά χαμηλότερες βλαβερές εκπομπές ρύπων: αυτά είναι τα πλεονεκτήματα του νέου Opel Astra 1.7 CDTI, του παγκοσμίως πρώτου πετρελαιοκίνητου οχήματος μαζικής παραγωγής που πληροί όλες τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 4, οι οποίες είναι σε ισχύ από το 2005. Ο νέος τετρακύλινδρος ECOTEC turbo-diesel έχει άμεσο ψεκασμό common-rail, παράγει 59 kW/80 hp και επιταχύνει το Astra σε μία τελική ταχύτητα 173 km/h. Η κατανάλωσή του είναι μόλις 4.6 λίτρα ανά 100 km (κύκλος MVEG). Το Astra ECO είναι ακόμα πιο οικονομικό: με βελτιστοποιημένη αεροδυναμική και αντίσταση κύλισης, ο κινητήρας του Astra ECO χρειάζεται μόλις 4.4 λίτρα diesel ανά 100 km, και χάρη στις αεροδυναμικές βελτιώσεις του έχει τελική ταχύτητα 178 km/h.




2003 – Πέντε αστέρια για το Corsa ECO

Το Opel Corsa ECO είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που επιτυγχάνει τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστεριών για την περιβαλλοντική του συμβατότητα στο “ADAC Eco Test”. Το ADAC πραγματοποίησε το ECO test εκ μέρους της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου – International Automobile Federation FIA, και αξιολόγησε τις εκπομπές ρύπων και CO2 του αυτοκινήτου.




2003 – Το ECO Speedster σημειώνει 17 ρεκόρ

Κατά τη διάρκεια των 24 ωρών δοκιμών αντοχής και επιδόσεων στην πίστα υψηλών ταχυτήτων στο κέντρο δοκιμών της Opel στο Dudenhofen, το πρωτότυπο 82 kW/112 hp ECO Speedster σημειώνει 17 νέα, διεθνή ρεκόρ για ειδικά αυτοκίνητα με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες στην κατηγορία κυβισμού 1100 – 1499 cm3. Η μέση ταχύτητα του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του μαραθωνίου 24-ωρών ήταν 225.079 km/h, και η τελική του ταχύτητα 256.739 km/h.




2003 – Φίλτρο σωματιδίων χωρίς απαιτήσεις συντήρησης

Η Opel παρουσιάζει ένα νέο Σύστημα Φίλτρου Σωματιδίων Πετρελαίου χωρίς απαιτήσεις συντήρησης – Diesel Particulate Filter system (DPF) στο IAA στη Φρανκφούρτη. Χάρη στην πρωτοποριακή του διαδικασία αναγέννησης, δεν έχει σχεδόν καμία επίπτωση στην κατανάλωση, τις εκπομπές CO2 ή την ισχύ. Η διαδικασία φιλτραρίσματος είναι σχεδιασμένη ώστε να μειώνονται αποτελεσματικά όλες οι εκπομπές ρύπων, όπως τα σωματίδια της αιθάλης, οι υδρογονάνθρακες και το μονοξείδιο του άνθρακα. Η τεχνολογία DPF έκανε το ξεκίνημά της στην παραγωγή στις αρχές του 2004 στα Vectra και Signum.




2004 – Νέος diesel εγκαινιάζει νέα πρότυπα

Η Opel επεκτείνει το γκάμα μοντέλων της Vectra και Signum με μία νέα γενιά common-rail turbo-diesel 1.9-λίτρων. Αρχικά, διατίθενται δύο εκδόσεις, μία 88 kW/120 hp και μία 110 kW/150 hp. Χάρη στο μεταβλητό, πολλαπλό ψεκασμό, η νέα γενιά τετρακύλινδρων diesel υπερέχει του ανταγωνισμού: η απόδοση ισχύος και η κλίμακα ροπής, η κατανάλωση καυσίμου, τα επίπεδα εκπομπών ρύπων και η αθόρυβη και πολιτισμένη λειτουργία εγκαινιάζουν νέα πρότυπα. Όλοι οι κινητήρες 1.9 CDTI στα μοντέλα Vectra και Signum στη Γερμανία προσφέρονται στάνταρ με φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου χωρίς απαιτήσεις συντήρησης.




2004 – Διάκριση για το βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού

Το Opel Signum 2.2 DIRECT ανακηρύσσεται το “πιο περιβαλλοντικά συμβατό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο ” στο ADAC Eco Test. Ο 2.2 DIRECT ECOTEC είναι ο πρώτος κινητήρας της Opel με προσαρμοζόμενος άμεσο ψεκασμό βενζίνης υψηλής πίεσης. Ο κινητήρας 114 kW/155 hp καταναλώνει μόλις 8.2 λίτρα βενζίνης ανά 100 km (μικτός κύκλος MVEG) – περίπου έξι τοις εκατό λιγότερο από την τιμή που προσφέρει μία συμβατική διάταξη.




2004 – Παγκόσμιο ρεκόρ για ειδική ισχύ

Η Opel παρουσιάζει το πρωτότυπο Vectra OPC με τον πρώτο κινητήρα 1.9 CDTI TWINTURBO με 156 kW/212 hp στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Essen. Η ειδική απόδοση ισχύος των 82 kW/112 hp ανά λίτρο κυβισμού είναι παγκόσμιο ρεκόρ για πετρελαιοκίνητο επιβατικό όχημα. Παρά την ισχύ αυτή, ο κινητήρας TWINTURBO καταναλώνει μόλις 6.0 λίτρα diesel ανά 100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Το μυστικό της τεχνολογίας TWINTURBO είναι η αναπνοή του κινητήρα με δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων, που λειτουργούν εν σειρά και όχι παράλληλα, όπως στην τεχνολογία Biturbo. Το πρωτότυπο Opel είναι το πρώτο στον κόσμο πετρελαιοκίνητο επιβατικό όχημα με σειριακή υπερσυμπίεση.




2004 – Zafira κυψελών καυσίμου σε συνεργασία με το IKEA

Μετά από ένα ταξίδι αντοχής 9696 χλμ. μέσα από 14 Ευρωπαϊκές χώρες, το αναβαθμισμένο όχημα κυψελών καυσίμου της GM/Opel HydroGen3 φτάνει στο προορισμό του, σύμφωνα με το πρόγραμμα. Πρώτα χρησιμοποιείται σαν ένα van διανομών για την εξυπηρέτηση των πελατών στο κατάστημα επίπλων IKEA στο Berlin-Spandau.




2004 – Περισσότεροι κινητήρες TWINPORT

Η Opel επεκτείνει τη γκάμα κινητήρων ECOTEC με την πρωτοποριακή τεχνολογία οικονομίας καυσίμου TWINPORT. Ένας νέος κινητήρας 1.2 TWINPORT με 59 kW/80 hp διατίθεται για τα μοντέλα Corsa και Agila, και καταναλώνει μέχρι περίπου 12% λιγότερο καύσιμο από τη μονάδα των 75 hp που αντικαθιστά. Ο κινητήρας 1.4-λίτρων, 66 kW/90 hp TWINPORT αντικαθιστά τη μονάδα 1.6-λίτρων, δύο βαλβίδων, με 64 kW/87 hp στο Meriva, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου κατά περίπου 15%.




2004 – Combo τώρα και με κινητήρα φυσικού αερίου

Η έκδοση παραγωγής του Combo 1.6 CNG με κινητήρα φυσικού αερίου monovalent 1.6-λίτρων (71 kW/97 hp) κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της. Με το τρίτο μοντέλο CNG, η Opel ενισχύει τον ηγετικό ρόλο της στην αγορά οχημάτων φυσικού αερίου μαζικής παραγωγής στη Γερμανία ακόμα περισσότερο, και αυξάνει το μερίδιό της στην αγορά από ένα σταθερό 60% των προηγούμενων ετών, γύρω στο 80%.




2004 – Διάκριση για αφοσίωση στο CNG

Η Γερμανική Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση τιμά την ειδική συμβολή της Opel ως κατασκευάστριας οχημάτων φυσικού αερίου. Στην τρέχουσα αναφορά προόδου “Προοπτικές για τη Γερμανία – η Στρατηγική μας για Βιώσιμη Εξέλιξη”, η δέσμευση της GM και της Opel στη χρήση εναλλακτικών καυσίμου υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά. Η αναφορά λέει «Η Opel/GM είναι πρωτοπόρος στην παραγωγή οχημάτων φυσικού αερίου παραγωγής».




2005 – Χαμηλότερη κατανάλωση παρά τις υψηλότερες επιδόσεις

Τα πλεονεκτήματα του νέου βενζινοκινητήρα ECOTEC 1.8-λίτρων, 103 kW/140 hp συγκριτικά με τον προκάτοχό του, αντίστοιχου κυβισμού, περιλαμβάνουν μέχρι 14% υψηλότερες επιδόσεις με περίπου τέσσερα τοις εκατό χαμηλότερη κατανάλωση, βελτιωμένη ελαστικότητα και πολιτισμένη λειτουργία. Ο νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας κάνει το ντεμπούτο του στο Zafira και θα προσφέρεται παράλληλα με το Vectra και Signum, καθώς και με άλλες σειρές μοντέλων.




2005 – Ο ειδικός τύπος τιμά το 1.3 CDTI

Ο 1.3 CDTI common-rail turbo-diesel ECOTEC της Opel είναι ο “Κινητήρας της Χρονιάς 2005” στην κατηγορία κυβισμού 1.0 – 1.4-λίτρων. Η επιτροπή του Βραβείου “Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς”, που αποτελείται από δημοσιογράφους του ειδικού τύπου από 26 χώρες, έδωσαν στη συμπαγή κινητήρια μονάδα της GM Powertrain, τη μέγιστη βαθμολογία στην κατηγορία αυτή.




2006 – Το Zafira είναι το αγαπημένο από τα ταξί φυσικού αερίου

Η πρωτοπόρος Opel στη χρήση φυσικού αερίου είναι και με διαφορά η πιο ισχυρή μάρκα στην πρωτοβουλία φυσικού αερίου “Thousand environment taxis for Berlin”, την οποία υποστηρίζει το Υπουργείο Περιβάλλοντος. Με περίπου 520 Zafira 1.6 CNG, η Opel προσφέρει σχεδόν το 75% των ταξί φυσικού αερίου που χρησιμοποιούνται σ’ αυτό το πρόγραμμα. Ο κινητήρας φυσικού αερίου 1.6-λίτρων εκπέμπει 32 g λιγότερο CO2 per km από έναν εφάμιλλο βενζινοκινητήρα. Με μέση ετήσια χιλιομετρική κάλυψη 80,000 km – μία νορμάλ τιμή για τα ταξί στο Βερολίνο – αυτό σημαίνει μείωση των εκπομπών CO2 της τάξεως των 2.5 τόνων ανά όχημα.




2007 – Astra με πιο οικονομικούς κινητήρες

Το νέο Opel Astra μπορεί να παραγγελθεί με δύο καινοτόμους κινητήρες 1.7 CDTI. Ο σχετικά συμπαγής turbo-diesel common-rail προσφέρει υψηλή απόδοση ισχύος ανά λίτρο σε συνδυασμό με υποδειγματική οικονομία. Ο 1.7 CDTI ECOTEC με 81 kW/110 hp παράγει μόλις 140 g/CO2 ανά km. Οι βενζινοκινητήρες επιτυγχάνουν παρόμοιες τιμές, με το νέο 85 kW/115 hp 1.6 ECOTEC να παράγει 10% υψηλότερη ισχύ με περίπου τρία τοις εκατό χαμηλότερη κατανάλωση από τη μονάδα 77 kW/105 hp. Ο νέος, τετραβάλβιδος κινητήρας έχει τεχνολογία Cam-Phase και αναβαθμισμένη φιλοσοφία TWINPORT. Με βελτιωμένες οδηγικές επιδόσεις, ο νέος 132 kW/180 hp 1.6 turbo που αντικαθιστά τον 2.0 turbo χρειάζεται μόλις 7.7 λίτρα ανά 100 km, 13% λιγότερο από πριν.




2007 – Χαμηλότερες εκπομπές CO2 για επταθέσιο

Το Zafira δεύτερης γενιάς που είναι στην παραγωγή από τον Οκτώβριο του 2006 έχει ήδη πουλήσει 5200 μονάδες σε όλη την Ευρώπη. Και το Combo 1.6 CNG και το Zafira 1.6 CNG θεωρούνται από τα πλέον περιβαλλοντικά συμβατά οχήματα στην κατηγορία τους. Ο Zafira έχει τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 από οποιοδήποτε επταθέσιο.




2007 – Δυνατότητα εκ των υστέρων τοποθέτησης LPG ή Φίλτρου Σωματιδίων

Εκτός από τα οχήματα φυσικού αερίου Zafira CNG και Combo CNG, οι Εξουσιοδοτημένοι Επισκευαστές Opel προσφέρουν τη δυνατότητα εκ των υστέρων τοποθέτησης (retrofit) της τεχνολογίας LPG στα τρέχοντα μοντέλα Astra, Corsa, Meriva, Vectra και Zafira με ειδικούς κινητήρες. Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα είναι μέχρι 40% χαμηλότερο κόστος καυσίμου συγκριτικά με τους βενζινοκινητήρες και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Η Opel προσφέρει στους ιδιοκτήτες των οχημάτων diesel ένα φίλτρο σωματιδίων σαν λύση εκ των υστέρων τοποθέτησης. Χάρη σε μία ειδική διαδικασία αναγέννησης, η κατανάλωση, οι εκπομπές CO2 και οι επιδόσεις παραμένουν σε ίδια σχεδόν, απαράλλακτα επίπεδα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα