Πωλήσεις Chevrolet

Πωλήσεις Chevrolet
chevy12707small

Η Chevrolet επιτυγχάνει επίπεδα ρεκόρ όλων των εποχών σε όγκο πωλήσεων και μερίδιο αγοράς

Ο όγκος πωλήσεων στην περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου σημείωσε ρεκόρ όλων των εποχών με 217.679 μονάδες, δηλαδή αύξηση πάνω από 30% σε σύγκριση με το αντίστοιχο από το πρώτο εξάμηνο του 2006, και το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 0,45 μονάδες, στο 1,85%.



Ο Ιούνιος ήταν ο 50ός συνεχόμενος μήνας ρεκόρ για τη Chevrolet.



Τα αποτελέσματα της μάρκας το δεύτερο τρίμηνο επιβεβαίωσαν επίσης τις δυνατότητες ανάπτυξης της Chevrolet. Ο όγκος πωλήσεων έφτασε στις 115.199 μονάδες. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε στο 1,9% σημειώνοντας ρεκόρ όλων των εποχών.




Οι πωλήσεις στην Ευρώπη

Το πρώτο εξάμηνο του 2007, η Chevrolet πούλησε 128.637 μονάδες στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, μία αύξηση 61% συγκριτικά με τους πρώτους έξι μήνες του 2006.



Η Chevrolet υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις της στη Ρουμανία (αύξηση 122%, στις 6.115 μονάδες), ενώ στη Βουλγαρία η αύξηση είναι 82%, στις 1.290 μονάδες.



Οι πωλήσεις στη Ρωσία, τη μεγαλύτερη αγορά της Chevrolet στην Ευρώπη, αυξήθηκαν και πάλι κατά 89% στις 84.467 μονάδες συγκριτικά με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.



Στην Ουκρανία, η Chevrolet σημείωσε αύξηση 37%, με τις πωλήσεις να ανεβαίνουν στις 20.782 μονάδες.



Στην Ελλάδα, η Chevrolet συνέχισε την ανοδική της πορεία, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων 21,02%, ενώ συγχρόνως αύξησε και το μερίδιο αγοράς κατά 17,39%, έχοντας εδραιωθεί στο 2,7% της ελληνικής αγοράς.



Συνολικά 120.126 αυτοκίνητα Chevrolet πουλήθηκαν στη Δυτική Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2007, αύξηση 10,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.



Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στην Ελβετία (αύξηση 40% στις 1.820 μονάδες), στη Βρετανία (αύξηση 29% στις 9.156 μονάδες) και στη Γαλλία (17% στις 4.475 μονάδες).



Η Ιταλία παραμένει η μεγαλύτερη αγορά της Δυτικής Ευρώπης με 23.676 μονάδες και ακολουθούν η Ισπανία με 15.312 μονάδες και η Γερμανία με πωλήσεις 12.055 μονάδων το πρώτο εξάμηνο του 2007.




Δηλώσεις του Αντιπρόεδρου της GM Europe


«Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Chevrolet προσφέρει τη σωστή αξία στους πελάτες μας, που αντανακλάται καθαρά στη συνεχή αύξηση πωλήσεών μας», δήλωσε ο Jonathan Browning, Αντιπρόεδρος της GM Europe στους τομείς Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales.




«Μετά την επέκταση της γκάμας με την εισαγωγή του Captiva και τις πρόσθετες εκδόσεις diesel των Epica και Lacetti, προσελκύουμε όλο και περισσότερους πελάτες και σημειώνουμε την πιο σημαντική μας ανάπτυξη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη», πρόσθεσε.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα