Eπτά Καυτά Mini GTi

Eπτά Καυτά Mini GTi
Mini_Cooper_S_John_Cooper_Works_news

Το AUTO 24 παρουσιάζει τα επτά καυτά μίνι GTI που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά (pics)

Oνειρεμένα αυτοκίνητα, με καταπληκτικές επιδόσεις, αλλά παράλληλα και χώρους για μία οικογένεια, θα μπορούσαν να αποτελέσουν την ιδανική επιλογή για τους νέους και γρήγορους οδηγούς. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, στα οποία οι κινητήρες μεγάλου κυβισμού (1.8 – 2.0 λ. ) έχουν αντικατασταθεί από μοτέρ τούρμπο, 1.4 λ. και 1.6 λ.



To AUTO 24 ας παρουσιάζει τα πιο γρήγορα μοντέλα στην κατηγορία των supermini.




Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde



Το μοντέλο της ιταλικής φίρμας στη μικρομεσαία κατηγορία διαθέτει όμορφη εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση και υψηλά επίπεδα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Χωρίς αμφιβολία, η Mito είναι ένα από τα ωραιότερα supermini μοντέλα της αγοράς και με πλούσιο εξοπλισμό. Στιλ, ντιζάιν, και πολλά άλλα ακόμη: οι επιδόσεις και η τεχνολογία πρέπει πάντοτε να βρίσκονται στην κορυφαία τους εφαρμογή σε μια Alfa Romeo.








Ξεκάθαρα και ξέχωρα από οτιδήποτε άλλο, μια Alfa Romeo χαρακτηρίζεται πάντα από την αίσθηση που σου δίνει πίσω από το τιμόνι κι ένα από τα σλόγκαν της μάρκας είναι ‘κίνηση και ευελιξία’. Και η Alfa MiTo δεν αποτελεί εξαίρεση: διαθέτει κορυφαία αίσθηση ελέγχου και οδηγικής ευχαρίστησης.




KΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.368 κ.ε., turbo, 170 ίπποι, τελική ταχύτητα 219 χλμ. /ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 7,5”.


ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 6.0 λίτρα στα 100 χλμ.


ΤΙΜΗ: 21.900 ευρώ




Fiat 500 Abarth



Πυραυλάκι εδάφους- εδάφους. Το πρώτο πράγμα που σε εξιτάρει στο 500 Abarth είναι τα στιλιστικά στοιχεία που το διαφοροποιούν από την απλή έκδοση. Έτσι λοιπόν ο εμπρός προφυλαχτήρας είναι πιο ογκώδης, για να χωρέσει το turbo. Τεράστιοι αεραγωγοί φροντίζουν για την ψύξη του κινητήρα προσδίδοντας παράλληλα πιο σπορτιβ εικόνα. Τόσο εμπρός, όσο και στο πλάι και πίσω, το σήμα της Abarth, ο σκορπιός, είναι μεγάλο και ευδιάκριτο.








Στο πίσω μέρος, κυριαρχούν οι δύο –τεράστιες σε σχέση με τον όγκο του αυτοκινήτου- απολήξεις της εξάτμισης τοποθετημένες στις άκρες του αμαξώματος και το σπόιλερ που φροντίζει ώστε το μικρό διαβολάκι να «πατάει» σταθερά στο έδαφος ακόμη και όταν κινείται σε οριακές ταχύτητες (φθάνοντας ή ξεπερνώντας τα 200 χλμ. / ώρα).



Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου «ζει» το γνωστό μοτέρ T-Jet του γκρούπ Fiat, το οποίο έχουμε συναντήσει τα τελευταία χρόνια σε αρκετές εκδόσεις. Στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 135 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 21 χλγμ. ροπής μόλις από τις 3.000 σ.α.λ. στη λειτουργία Sport, κατά την οποία η πίεση του τούρμπο ανεβαίνει στιγμιαία κοντά στα 1,2 bar από τα 0,8 bar, που βρίσκεται σε νορμάλ λειτουργία.




ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετρακύλινδρος, 1.368 κ.ε. turbo με 135 ίππους. Tελική ταχύτητα 205 χλμ. /ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 7,9”.




ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 6,5 λίτρα στα 100 χλμ.




Mini John Cooper Works



Ένα μοντέλο στάτους της αγοράς. Ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει με ιδανικό τρόπο την ρετρό σχεδίαση με τις σύγχρονες φόρμες και την κορυφαία τεχνολογία της BMW. Επιταχύνσεις που κολλούν το σώμα στο μπάκετ κάθισμα, τελική κοντά στα 240 χλμ. / ώρα, εκπληκτικά κρατήματα, αξεπέραστη οδηγική απόλαυση. Όλα αυτά είναι που κάνουν ξεχωριστό και συναρπαστικό το Mini που έχει εξελίξει ο βελτιωτικός οίκος John Cooper Works.






Η καρδιά του αυτοκινήτου δεν είναι παρά ο κινητήρας του. Το γνωστό 16βάλβιδο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο του 1.6 λίτρου που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία από τα γκρουπ BMW και PSA (Peugeot – Citroen). Για την περίσταση έχουν γίνει οι αναγκαίες τροποποιήσεις, ώστε από τα 175 άλογα του Cooper S, η ιπποδύναμη να εκτοξευθεί στους 211 ίππους. Και ποιες είναι αυτές οι αλλαγές; Στα έμβολα, στις μπιέλες, στο σύστημα εξαγωγής και στην ηλεκτρονική διαχείριση. Παράλληλα έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερο τούρμπο. Η εξέλιξη του κινητήρα έγινε στις εγκαταστάσεις της John Cooper Garages , οι μηχανικοί της οποίας αντικατέστησαν το φίλτρο αέρος και το μετρητή µάζας του αέρα εισαγωγής.




KΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.598 κ.ε., turbo, 211 ίπποι, τελική ταχύτητα 238 χλμ. /ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 6,8’’ .




ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 7,0 λίτρα στα 100 χλμ.




ΤΙΜΗ: 24.855 ευρώ




Opel Corsa OPC



Τα τρία γνωστά γράμματα OPC (Opel Performance Centre) κοσμούν διακριτικά το μικρό μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1600 κυβικών εκατοστών αποδίδει 192 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 230 Nm και μπορεί στιγμιαία να φτάσει τα 260 Nm μέσω μιας overboost τεχνολογίας.








Το σασί του Corsa OPC αναβαθμίστηκε από τους μηχανικούς της Opel για να αντέξει την έξτρα δύναμη. Για να διαπιστώσουν τις διαφορές στα στάδια της εξέλιξης του αυτοκινήτου, η πίστα του Νίρμπουργκρινγκ αποτέλεσε το playground των δοκιμών. Οι απαιτητικές στροφές και οι μεγάλες ευθείες του Γερμανικού σιρκουί έδωσαν στο Corsa ένα ενισχυμένο πίσω άξονα, μια πιο σοφιστικέ ανάρτηση, που είναι υπεύθυνη για τη μικρότερη κατά 10 mm απόσταση από το έδαφος.



Στην καμπίνα επιβατών το βλέμμα πέφτει κατευθείαν στα εντυπωσιακά ημιδερμάτινα μπάκετ καθίσματα αγωνιστικού τύπου της Recaro, το δερμάτινο τιμόνι με τα τρία μπράτσα, η γυαλιστερή πλαστική επιφάνεια της κεντρικής κονσόλας και η μεγάλη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο μέσο αυτής. Τα αγωνιστικού τύπου μπάκετ καθίσματα παρουσιάζονται για πρώτη φορά με πλαϊνούς αερόσακους.




KΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.598 κ.ε., turbo, 192 ίπποι, τελική ταχύτητα 225 χλμ. /ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 7,2”.




ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 7,3 λίτρα στα 100 χλμ.




ΤΙΜΗ: 21.200 ευρώ




Peugeot 207 RC



Το 207 διαθέτει ομορφιά που μαγνητίζει. Οι γραμμές του διακρίνονται από ζωντάνια και νεύρο. Στοιχεία που προσφέρουν απλόχερα υψηλή αισθητική και στυλ. Συγχρόνως το RC δίνει μια πλήρη αίσθηση ελευθερίας. Η μάσκα ξεχωρίζει από το «μυτερό» καπό. Ο προφυλαχτήρας είναι μεγαλύτερος σε σχέση με τις απλές εκδόσεις και έχει ενσωματωμένους τους προβολείς ομίχλης. Η εξάτμιση διαθέτει και αυτή περίγραμμα χρωμίου. Ενώ οι ζάντες είναι αλουμινίου 17 ιντσών.








Βεβαίως, αυτή την διαφορετικότητα την καταλαβαίνεις με τον καλύτερο τρόπο, όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι του 207 RC. Ο κινητήρας είναι 1.600 κ.ε., 16βάλβιδος turbo και πρόκειται για ένα μοτέρ το οποίο αποτελεί προιόν της συνεργασίας του γκρουπ PSA (Peugeot – Citroen) και της BMW. Είναι το ίδιο μοτέρ που κινεί τα Mini Cooper και Mini CooperS καθώς και αρκετές νέες εκδόσεις μοντέλων της Citroen.



Η αυξημένη ροπή εγγυάται δυνατές επιδόσεις ενώ είναι διαθέσιμη από χαμηλές στροφές. Το μοτέρ αποδίδει 175 ίππους, που δίνουν την ευκαιρία στον οδηγό να κινηθεί τόσο γρήγορα, όσο του επιτρέπουν οι δυνατότητές του. Με αυτό τον κινητήρα είναι φυσικό η ευτυχία να συνοδεύει την κάθε επαφή του οδηγού με το αυτοκίνητο. Και η ευτυχία γίνεται ακόμη μεγαλύτερη, από την συμπεριφορά που παρουσιάζει στο δρόμο.




KΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.598 κ.ε., turbo, 175 ίπποι, τελική ταχύτητα 220 χλμ. /ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 7,1”.




ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 7,2 λίτρα στα 100 χλμ.




ΤΙΜΗ: 22.480 ευρώ




Renault Clio RS



Η καυτή τρίθυρη έκδοση του Clio Renault είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που ξεχωρίζει για τις επιδόσεις του, την επιθετική ξεχωριστή εμφάνιση και την οδηγική ευχαρίστηση που προσφέρει.

Με αγωνιστικές καταβολές, το δημιούργημα της Renault Sport εφοδιάζεται από μια βελτιωμένη έκδοση του κανονικού -ατμοσφαιρικού- κινητήρα 2,0λ. 16V, του οποίου η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί στους 203 ίππους.

Η ιπποδύναμη αυτή αντιστοιχεί σε 100 ίππους ανά λίτρο, κάτι που αποτελεί την υψηλότερη ιπποδύναμη για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.








Ο σπορτίφ χαρακτήρας του νέου Clio αντανακλάται από την δυναμική σχεδίασή του όχι μόνο εξωτερικά αλλά και στο εσωτερικό. Η αναθεωρημένη σχεδίαση του αμαξώματος τονίζει τις ζωηρές, μυϊκές γραμμές του Clio. Η τοποθέτηση του ισχυρού, ατμοσφαιρικού κινητήρα 2.0 16V είχε ως αποτέλεσμα την τοποθέτηση ενός φαρδύτερου προφυλακτήρα –με μεγάλους αεραγωγούς για τη βελτιωμένη ψύξη του κινητήρα. Ο εμπρός και ο πίσω προφυλακτήρας, τα πλαϊνά προστατευτικά και οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι βαμμένοι στο χρώμα του αυτοκινήτου, ενώ οι λαβές των θυρών είναι από χρώμιο.




KΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1998 κ.ε., 203 ίπποι, τελική ταχύτητα 224 χλμ. /ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 6,9”.




ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 8,3 λίτρα στα 100 χλμ.




ΤΙΜΗ: 27.200 ευρώ




Seat Ibiza 1.4 TSI Cupra DSG



Εκρηκτικό ταμπεραμέντο, εντυπωσιακές επιδόσεις, λογική τιμή. Αυτό είναι το τρίπτυχο μέσα στο οποίο κινείται το ισπανικό μοντέλο με τις γερμανικές καταβολές. Κάτω από το καπό του συγκεκριμένου Seat έχει τοποθετηθεί το γνωστό (από τα μοντέλα της VW κυρίως, αλλά και της Audi) μοτέρ του 1.4 λίτρου, με τους δύο υπερσυμπιεστές. Για τις ανάγκες του συγκεκριμένου μοντέλου, η ιπποδύναμη έχει …πετάξει στα 180 άλογα. Και οι επιδόσεις που προσφέρει είναι εντυπωσιακές για την κατηγορία του αυτοκινήτου: Τελική ταχύτητα 225 χλμ. / ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. / ώρα σε μόλις 7,2 δευτερόλεπτα.

Όμως, οι απόλυτοι αριθμοί, είναι απλώς μια ένδειξη για τα όσα περιμένουν τον κάτοχο του Ibiza Cupra.








Γιατί, μόλις βρεθείς στο καλοσχεδιασμένο μπάκετ, πιάσεις το τριάκτινο σπορτίβ τιμόνι στα χέρια, βάλεις σε λειτουργία τον κινητήρα και βγεις στο δρόμο, οι εκπλήξεις διαδέχονται η μία την άλλη.

Από εκεί και πέρα. Το τιμόνι είναι άμεσο και πληροφορεί με ακρίβεια για το πού σημαδεύουν οι τροχοί. Στο δρόμο, πιέζοντας το ισπανικό super mini στο όριο διαπιστώνεις με έκπληξη ότι δεν υποστρέφει. Κάτι που σημαίνει πως το αυτοκίνητο είναι προβλέψιμο ενώ παράλληλα ο οδηγός μπορεί να διορθώσει σχετικά εύκολα τις όποιες … τάσεις εμφανισθούν. Σε αυτό συμβάλει τα μέγιστα και το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS που είναι στάνταρ στη βασική έκδοση.




KΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.390 κ.ε., turbo, 180 ίπποι, τελική ταχύτητα 225 χλμ. /ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 7,5”.




ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 7,5 λίτρα στα 100 χλμ.




ΤΙΜΗ: 23.000 ευρώ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα