Suzuki Splash

Suzuki Splash
splash070707s1

Στην Έκθεση της Φρανκφούρτης θα αποκαλυφθεί το νέο μικρό της Suzuki… Splash anyone???

Με το “φρέσκο” και πρακτικό Splash η Ιαπωνική εταιρία προσπαθεί να εισχωρήσει στην αναπτυσσόμενη αγορά των μικρών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.



Το νέο μοντέλο διακρίνεται από τις σπορ γραμμές που μας θυμίζουν το Swift και σε συνδυασμό με την φημισμένη Ιαπωνική τεχνολογία, το AUTO 24 πιστεύει ότι είναι μεγάλες οι πιθανότητες το Splash να γίνει το επόμενο αγαπημένο μικρό των πόλεων.



Αξίζει να σημειωθεί ότι το Splash δεν είναι μια συνέχεια ενός παλαιότερου μοντέλου αλλά κάτι εντελώς καινούργιο, που κατασκευάστηκε για να ικανοποιήσει το απαιτητικό Ευρωπαϊκό κοινό με το σύγχρονο σχέδιο, την αεροδυναμική, την ενισχυμένη απόδοση και τη φιλική διάθεση προς το περιβάλλον.



Τα επίπεδα ασφάλειας είναι υψηλά, παρέχοντας στους επιβάτες έξι αερόσακους και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP).



Η εντύπωση που σου γενάτε με τη πρώτη ματιά, είναι η φρεσκάδα και το νεανικό στυλ που υπογραμμίζουν την φιλοδοξία του Γιαπωνέζικου αυτοκινήτου.




Μικρό στο μάτι… μεγάλο στους χώρους



Το Splash είναι το τέταρτο νέο μοντέλο της Suzuki μέσα στα τρία τελευταία χρόνια μετά τα Swift, Grand Vitara και το SX4.



Το νέο αυτοκίνητο της Γιαπωνέζικης εταιρίας, έχει ύψος 1,6 μέτρα με το σασί να είναι βασισμένο στο αντίστοιχο του Swift sport.



Το μήκος του είναι 3,7 μέτρων, ενώ το πλάτος 1,7 μέτρων, προσφέροντας έτσι μια ευρύχωρη καμπίνα με ικανοποιητικό χώρο για τα πόδια των επιβατών.



Το σύγχρονο σχέδιο οδηγεί στην άριστη αεροδυναμική και στις χαμηλές εκπομπές

διοξειδίου του άνθρακα.




Οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον



Το Splash θα κάνει πρεμιέρα στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου το Σεπτέμβριο του 2007 στη Φρανκφούρτη, ενώ στην αγορά θα βγει την άνοιξη του 2008.



Αρχικά η Suzuki θα το προσφέρει σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη με τα 1.000 κυβ. εκ., τον τρίκιλινδρο 12βάλβιδο κινητήρα αποδίδει 65 ίππους και η δεύτερη με τον τετρακύλινδρο 1.200άρη 12βάλβιδο κινητήρα που αποδίδει 86 ίππους.



Τα καλά επίπεδα ροπής στις μεσαίες και χαμηλές ταχύτητες, εξασφαλίζουν καλύτερη οικονομία καυσίμων, ενώ περιορίζουν τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα.



Για τους ενδιαφερόμενους στην Ευρώπη που προτιμούν diesel κινητήρα, η Suzuki έχει προνοήσει προσφέροντας τον 16βάλβιδο 1,3 λίτρων κινητήρα, με το προαιρετικό μοριακό φίλτρο και με μέγιστη ισχύ 75 ίππους.



Η εταιρεία γνωρίζοντας τους αυστηρούς νόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές ρύπων, έχει καταφέρει να κρατήσει και στους τρεις κινητήρες (χειροκίνητο κιβώτιο), τις εκπομπές του CO2 στα 120 με 140 γραμ./ χλμ




Δείτε σε βίντεο το νέο Suzuki Splash









Στόχοι



Οι βενζινοκινητήρες νέας γενιάς κατασκευάστηκαν από τη Suzuki Motors, ενώ ο diesel κινητήρας έχει κατασκευασθεί στο εργοστάσιο της Suzuki στην Ινδία, ύστερα από άδεια της GM Powertrain Europe.



Το Splash έχει αναπτυχθεί από τη Suzuki Motor, ενώ πρόκειται να παραχθεί από το εργοστάσιο της Ιαπωνικής εταιρίας στην Ουγγαρία.



Στόχος της Suzuki είναι να πουλήσει περίπου 60.000 Splash τον χρόνο στην Ευρώπη.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα