Νέες Porsche 911 Turbo και Turbo S, για την επέτειο των 50 χρόνων

Νέες Porsche 911 Turbo και Turbo S, για την επέτειο των 50 χρόνων
Porsche 911 Turbo S. Καλύτερη από ποτέ

Πενήντα χρόνια από την πρώτη 911, η Porsche παρουσιάζει εφέτος τις επετειακές, νέας γενιάς 911 Turbo και Turbo S, με αγωνιστικού τύπου χαρακτηριστικά που έχουν υιοθετηθεί από ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης.

Το νέο σύστημα τετρακίνησης, το ενεργό σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα, τα προσαρμοζόμενα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, οι προβολείς πλήρους τεχνολογίας LED και ο εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ bi-turbo που φτάνει σε ισχύ τους 560 ίππους, προσδίδουν στη νέα γενιά 911 Turbo χαρακτηριστικά αγωνιστικού αυτοκινήτου.

Porsche 911 Turbo S. Χαρακτηριστικά αγωνιστικού, σε καθημερινό αυτοκίνητο

Καθοριστικός είναι και ο ρόλος του ολοκαίνουργιου πλαισίου μειωμένου βάρους, με κατά 100 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερους τροχούς 20 ιντσών. Το ενεργό σύστημα αντιστρεπτικών ράβδων PDCC, το οποίο τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλα 911 Turbo, αυξάνει τις δυναμικές επιδόσεις ακόμα περισσότερο. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό της 911 Turbo S, όπως και το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Plus με δυναμικές βάσεις κινητήρα και κεραμικά φρένα PCCB.

Ο υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος κινητήρας των 3,8 λίτρων, με σύστημα άμεσου ψεκασμού βενζίνης, αποδίδει 520 ίππους στην 911 Turbo και 560 ίππους στο μοντέλο S. H Porsche συνεχίζει να είναι η μόνη κατασκευάστρια αυτοκινήτων που προσφέρει δύο υπερσυμπιεστές μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου σε βενζινοκινητήρα. Η ισχύς μετατρέπεται σε κίνηση μέσω του επτατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (PDK) που πλέον επιτρέπει τη χρήση λειτουργίας start/stop με απενεργοποίηση του κινητήρα, η οποία ενεργοποιείται νωρίτερα κατά την ελεύθερη κύλιση μέχρι να σταματήσει το αυτοκίνητο.  Ο συνδυασμός του νέου συστήματος διαχείρισης θερμότητας του κινητήρα,του κιβωτίου PDK, και των υπολοίπων τεχνολογιών εξοικονόμησης καυσίμου που χρησιμοποιούνται, έχουν αποφέρει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου (NEDC) έως 16%, με αποτέλεσμα η τιμή της να μην υπερβαίνει τα 9,7λ./100 χλμ.  και στα δύο μόντελα.

Porsche 911 Turbo S. Είναι η πιό φαρδιά 911 όλων των εποχών
Porsche 911 Turbo S. Είναι η πιό φαρδιά 911 όλων των εποχών

Νέο σύστημα τετρακίνησης

Για ακόμα ταχύτερη και ακριβέστερη μετάδοση της ισχύος στους δύο άξονες, η Porsche εξέλιξε ένα νέο συστήμα τετρακίνησης (PTM) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και ενεργοποιούμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Το σύστημα διαθέτει μια νέα λειτουργία υδρόψυξης, έτσι ώστε να μπορεί να κατευθύνει ακόμα περισσότερη ροπή κίνησης στους μπροστινούς τροχούς αν χρειαστεί. Ταυτόχρονα, η βελτιστοποιημένη συνεργασία κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και συστήματος τετρακίνησης προσφέρει στη νέα κορυφαία 911 ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες επιτάχυνσης. Η 911 Turbo με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Plus επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, χρόνος βελτιωμένο κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου σε σχέση με την προηγούμενη 911 Turbo S. Η νέα 911 Turbo S πετυχαίνει επιτάχυνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 3,1 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα 318 χλμ./ώρα.

Porsche 911 Turbo S. Είναι η πιό φαρδιά 911 όλων των εποχών
Porsche 911 Turbo S. Είναι η πιό φαρδιά 911 όλων των εποχών

Ουσιαστική βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς με σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης στον πίσω άξονα.

Η χρηση ενεργητικής τετραδιεύθυνσης σε όλα τα μοντέλα turbo για πρώτη φορά βελτιώνει σε σημαντικό βαθμό τις επιδόσεις των δύο νέων κορυφαίων σπορ αυτοκινήτων, τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο. Αντί για τους συμβατικούς βραχίονες ελέγχου, το σύστημα αυτό περιλαμβάνει δύο ηλεκτρομηχανικούς ενεργοποιητές στην αριστερή και την δεξιά πλευρά του πίσω άξονα. Η γωνία στροφής των πίσω τροχών μπορεί να μεταβληθεί έως και 2,8 μοίρες, ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος. Σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα, όταν οι μπροστινοί τροχοί στρίβουν, το σύστημα στρίβει τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση. Αυτό στην πράξη αντιστοιχεί σε μια εικονική μείωση του μήκους του μεταξονίου κατά 250 χλστ., πράγμα που προσφέρει στην 911 Turbo ασυναγώνιστες επιδόσεις στις στροφές. Το σύστημα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να στρίβει ταχύτερα στην είσοδο της στροφής, ενώ προσφέρει δυναμικότερη απόκριση του τιμονιού. Έτσι απλοποιείται αισθητά η διαδικασία πραγματοποίησης ελιγμών και στάθμευσης.

Όταν το αυτοκίνητο στρίβει σε ταχύτητες πάνω από 80 χλμ./ώρα, το σύστημα στρίβει τους πίσω τροχούς παράλληλα με τους μπροστινούς. Αυτό αντιστοιχεί σε μια  εικονική μείωση του μήκους του μεταξονίου κατά 500 χλστ. και προσφέρει στο αυτοκίνητο εκπληκτική ευστάθεια, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες. Ταυτόχρονα, η εντολή στροφής του οδηγού μεσω του τιμονιού, προκαλεί σημαντικά ταχύτερη απόκριση στον πίσω άξονα,  επιταχύνοντας αρμονικότερα την αλλαγή κατεύθυνσης.

Porsche 911 Turbo S. Εντελώς νέο το εσωτερικό

Νέο εσωτερικό.

Το εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και στα δύο μοντέλα 911 Turbo, συνεχίζοντας τα βήματα της οικογένειας 911 Carrera. Το μοντέλο S διαθέτει εκτενέστατο εξοπλισμό, προσφέροντας στοιχεία όπως διχρωμία μαύρου/κόκκινου carrera , σπορ καθίσματα με 18 διαφορετικές ρυθμίσεις και λειτουργία μνήμης. Επιπλέον, τα προσκέφαλα είναι δερμάτινα με διπλές ραφές και διάφορα στοιχεία ανθρακονημάτων. Όπως και στα προηγούμενα μοντέλα, το ηχοσύστημα της Bose περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό ενώ, για πρώτη φορά, διατίθεται προαιρετικά και ένα ηχοσύστημα της Burmester. Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης σύστημα διατήρησης ταχύτητας με ραντάρ, καθώς και σύστημα αναγνώρισης προειδοποιητικών πινακίδων και ορίων ταχύτητας με κάμερα.

Τα νέα κορυφαία μοντέλα της σειράς 911 θα παρουσιαστούν στην αγορά στα τέλη Σεπτεμβρίου 2013.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα