BMW M3
Το AUTO 24 συγκέντρωσε τα... 24 από τα πιο σημαντικά γνωρίσματα της νέας BMW M3!!!
- 18 Ιουνίου 2007 20:30
Πραγματικά, αυτό ήδη ίσχυε για την πρώτη BMW M3 που λανσαρίστηκε το 1986 και συνεχίστηκε με τις δύο επόμενες γενιές του μοντέλου.
Και τώρα, αυτή η κυριαρχία γίνεται ακόμα πιο φανερή στη BMW M3 του 2007.
Το AUTO 24 συγκέντρωσε τα 24 από τα πιο σημαντικά γνωρίσματα της νέας BMW M3.
1. Η νέα Μ3 είναι η Τέταρτη γενιά της BMW, εξελιγμένη με βάση τη BMW Σειρά 3 Coupé.
2. Τα εξελιγμένα υλικά που χρησιμοποίησε η εταιρεία έχει δώσει στο αυτοκίνητο αναλογία ισχύος / βάρους της τάξεως των 3.8 κιλών / ίππο.
3. Είναι η πρώτη M3 όλων των εποχών που εφοδιάζεται με οκτακύλινδρο κινητήρα, 4.0 λίτρων, με μέγιστη απόδοση ισχύος 420 ίππους και μέγιστη ροπή 400 Nm στις 3,900 σ.α.λ. Τα κόκκινα στο στροφόμετρο ξεκινούν από τις 8,400.
4. Η επιτάχυνση είναι 0 – 100 χ.α.ώ. σε 4.8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ώ. και η μέση κατανάλωση καυσίμου στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 12.4 λιτ./100 χλμ.
5. Το μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο έχει ενσωματωμένο σύστημα ψύξης λαδιού, το οποίο λειτουργεί ανάλογα με τη θερμοκρασία.
6. Το MDrive επιτρέπει στο οδηγό να κάνει ρύθμιση και ανάκτηση της επιλεγμένης χαρτογράφησης του κινητήρα, της ανάρτησης, και του DSC.
7. Η νέα ανάρτηση είναι κατασκευασμένη από ειδικά εξαρτήματα χαμηλού βάρους, ενώ η νέα γεωμετρία είναι ειδικές ρυθμισμένη μία πιο δυναμική οδηγική εμπειρία.
8. Οι βραχίονες ελέγχου είναι από σφυρήλατο αλουμίνιο, με συνθετικό υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης και προαιρετικό ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου απόσβεσης με τρεις διαθέσιμες επιλογές χαρτογράφησης (σετάρισμα).
9. Η νέα M3 είναι το πρώτο όχημα παραγωγής στην κατηγορία του με οροφή ενισχυμένη με ανθρακονήματα, που χρησιμεύουν για τη μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος αλλά και τη βελτίωση της ευελιξίας με χαμήλωμα του κέντρου βάρους.
10. Τα ανθρακονήματα στην οροφή είναι ορατά, κάτι που συμβολίζει αποκλειστικότητα και άμεση σύνδεση με το μηχανοκίνητο αθλητισμό.
11. Το καπό του κινητήρα είναι αλουμινένιο με εντυπωσιακό κεντρικό ‘φούσκωμα’, ένδειξη ανώτερης ισχύος και επιδόσεων.
12. Το χαρακτηριστικό εμπρός τμήμα έχει μεγάλα ανοίγματα εισαγωγής αέρα, μυώδης σχεδίαση και τονισμένους θόλους τροχών.
13. Τα γνωστά Βράγχια εισαγωγής αέρα στα εμπρός, πλαϊνά πάνελ, ενώ τα μαρσπιέ Μ υπογραμμίζουν τη φιλοσοφία της πίσω κίνησης.
14. Ακόμη, η διακριτική αεροτομή μειώνει τις δυνάμεις άνωσης στο πίσω τμήμα και οι διπλές απολήξεις εξαγωγής συμπληρώνουν τη χαρακτηριστική εικόνα της BMW M.
15. Οι καμπύλες του διαχύτη που χωρίζεται από προσεκτικά διαμορφωμένες μπάρες κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, υιοθετούν το σχήμα και τη σχεδίαση των εμπρός αεραγωγών.
16. Σαν ένα ακόμα χαρακτηριστικό στοιχείο των αυτοκινήτων BMW M, οι τέσσερις απολήξεις εξαγωγής είναι στρογγυλές και ίσια κομμένες, χαρίζοντας στο πίσω τμήμα ακόμα πιο δυναμική εικόνα.
17. Η νέα BMW M3 διατίθεται με δυνατότητα επιλογής από 4 μεταλλικές αποχρώσεις Μ, που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην αλληλεπίδραση των επιφανειών του αμαξώματος. (Melbourne Red, Jerez Black, Powerful Interlagos Blue, Silverstone)
18. Επιπλέον, η νέα BMW M3 διατίθεται στις Alpine White και Black καθώς και στις μεταλλικές Sparkling Graphite και Space Grey, ενώ όλες οι αποχρώσεις του αμαξώματος υπογραμμίζουν είτε τον τεχνικό και σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου ή την ανώτερη και κομψή εμφάνιση.
19. Ένα ειδικό χαρακτηριστικό – αντιπροσωπευτικό για BMW M, είναι το στροφόμετρο με μεταβλητό πεδίο προειδοποίησης που ενημερώνει τον οδηγό για την τρέχουσα διαθέσιμη κλίμακα στροφών, ανάλογα με τη θερμοκρασία λαδιού κατά τη φάση προθέρμανσης του κινητήρα.
20. Εκτός από τη βασική δομή (πλαίσιο) του αυτοκινήτου, μόνον οι δύο πόρτες, το πορτμπαγκάζ, τα παράθυρα, οι προβολείς και τα πίσω φώτα έχουν μεταφερθεί από την Σειρά 3 Coupé. Όλα τα άλλα εξαρτήματα του αμαξώματος, αντίθετα, δημιουργήθηκαν ειδικά για τη νέα BMW M3.
21. Ο V8 κινητήρας της νέας BMW M3 περιλαμβάνει μεταβλητό έλεγχο χρονισμού εκκεντροφόρων double-VANOS της BMW.
22. Οι μηχανικοί της BMW κατάφεραν να αποφύγουν το περιττό βάρος ακόμα και μέσω του συστήματος φρένων με τη χρήση συνθετικών δίσκων.
23. Η νέα τελική μετάδοση της BMW M3 ολοκληρώνεται με ένα Μεταβλητό Μπλοκέ Διαφορικό Μ που παρέχει μέχρι 100% εμπλοκή με μία πλήρως μεταβλητή διαδικασία όταν χρειάζεται, διασφαλίζοντας βέλτιστη πρόσφυση σε όλες τις επιφάνειες.
24. Όπως κάθε BMW που σέβεται τον εαυτό της, έτσι και στην Μ3, η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, σε συνεργασία με νέα τελική μετάδοση.