Peking to Paris

Peking to Paris
chevycoupe25507small

Η Chevrolet υποστηρίζει μια μικτή ομάδα στο ιστορικό “Peking to Paris Motor Challenge”

Στη διαδρομή τους από την Κίνα στη Γαλλία, όπου θα καλύψουν μία απόσταση περίπου 13.000 χιλιομέτρων σε πέντε εβδομάδες, οι δύο συμμετέχοντες θα υποστηρίζονται και θα ενθαρρύνονται από το δίκτυο της Chevrolet σε όλες τις χώρες που θα διασχίσουν. Η Chevrolet σε κάθε χώρα θα υποδέχεται την ομάδα και οι τοπικοί έμποροι θα προσφέρουν την τεχνική τους υποστήριξη.




100 χρόνια Peking to Paris Motor Challenge



Το Peking to Paris Motor Challenge, ο πρώτος διηπειρωτικός αγώνας αυτοκινήτων όλων των εποχών, γιορτάζει μία εκατονταετία φέτος: 100 χρόνια αφότου πέντε αυτοκίνητα έφυγαν από το Πεκίνο με προορισμό το Παρίσι, πάνω από 130 ιστορικά αυτοκίνητα θα ακολουθήσουν την ίδια διαδρομή.



Συνολικά, δέκα Chevrolet που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 1928 και 1941 συμμετέχουν στη φετινή πρόκληση. Ένα από αυτά είναι το Chevrolet coupe με ιδιοκτήτη τον Dan Rensing, το οποίο κατασκευάστηκε το 1930 και φέρει 6-κύλινδρο κινητήρα ιπποδύναμης 50 hp.




Η Michele Shapiro, 37 ετών, θα οδηγήσει το ιστορικό αυτοκίνητο



Η Michele ζει στη Νέα Υόρκη και είναι Διευθύντρια Ειδικών Προγραμμάτων σε μία διεθνή εταιρεία ερευνών και ασφάλειας, αλλά θα αφήσει τη δουλειά της για χάρη του αγώνα.



Έχει ήδη λάβει μέρος σε πολλές διοργανώσεις ράλι. Για παράδειγμα, ήταν η πρώτη Αμερικανίδα όλων των εποχών που αγωνίστηκε στο Aicha de Gazelles Rally, ένα σκληρό, οκταήμερο ράλι στην έρημο Σαχάρα.



Ήταν επίσης η νικήτρια του Ευρωπαϊκού Ράλι Bullrun το 2004. Λάτρης των αυτοκινήτων, της μόδας και της ‘extreme’ περιπέτειας, η Michele δηλώνει:
«Αναζητώ συνεχώς νέους τρόπους για να προκαλέσω τον εαυτό μου. Οι αγαπημένες μου προκλήσεις περιλαμβάνουν οδήγηση αυτοκινήτων που δεν έχω οδηγήσει ποτέ πριν, σε μέρη που δεν έχω πάει ποτέ. Αν μπορούσα να έχω μία αγωνιστική φόρμα σχεδιασμένη από τον Alexander McQueen θα πέταγα στα ουράνια».




Συνοδηγός, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, Dan Rensing



Ο 57χρονος Dan Rensing, ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, θα είναι συνοδηγός, υπεύθυνος πλοήγησης και μηχανικός.



Κάτοικος της Πολιτείας Ohio των ΗΠΑ, είναι παντρεμένος, έχει μία κόρη και ένα γιο και εργάζεται σαν τοπογράφος από το 1970. Ανέκαθεν είχε πάθος με τη μηχανολογία και ξεκίνησε να δουλεύει με τα αυτοκίνητα σε ηλικία 16 ετών, όταν άρχισε να διαβάζει βιβλία και να επισκευάζει οχήματα για χόμπι.



Αγόρασε το Chevrolet coupe του 1930, ειδικά για τον αγώνα Πεκίνο-Παρίσι. Ο Dan εξηγεί:
«Όταν αποφάσισα να συμμετάσχω στον αγώνα, έψαχνα, ασφαλώς, για ένα αυτοκίνητο σε λειτουργική κατάσταση και προσιτή τιμή: Το αυτοκίνητο της Chevrolet ήταν η ιδανική λύση. Για μένα, η Chevrolet ήταν ανέκαθεν σύμβολο άψογης ποιότητας κατασκευής και αντοχής».



Βρήκε το αυτοκίνητο στη Minnesota και το οδήγησε επιστρέφοντας στο Ohio όπου το απεκατέστησε πλήρως και το προετοίμασε για τον αγώνα.



Η ομάδα από τις ΗΠΑ είναι ενθουσιασμένη και έτοιμη για τον αγώνα από την Ασία στην Ευρώπη, στη γενέτειρα του Louis Chevrolet. Αναμφίβολα, κατά τη διάρκεια του μεγάλου ταξιδιού, θα θυμηθούν αυτό που συνήθιζε να λέει ο Louis Chevrolet: «Μην τα παρατάς ποτέ!»



Επισκεφθείτε το επίσημο site του Peking to Paris Motor Challenge 2007, στη διεύθυνση:
http://www.pekingparis.com


Η Ιστορία του Αυτοκινήτου



Το αυτοκίνητο αριθμός 34 στο 2007 Peking to Paris Motor Challenge είναι ένα Chevrolet Coupe του 1930.



Το αυτοκίνητο αυτό κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο Janesville, Wisconsin της Chevrolet στα μέσα του 1930 και προφανώς πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στο Wisconsin ή στη Minnesota.



Έχει ένα μηχανικό κιβώτιο τριών ταχυτήτων, χωρίς συγχρονιζέ και πίσω διαφορικό με σχέση 4,1. Τα φρένα λειτουργούν μηχανικά με ντίζες και μοχλικό μπροστά και μόνο μέσω μοχλικού πίσω. Υπάρχει δεύτερο ανεξάρτητο μοχλικό για τους πίσω τροχούς, γνωστό και ως ‘φρένο έκτακτης ανάγκης’.



Ο 6κύλινδρος κινητήρας με τις επικεφαλής βαλβίδες αποδίδει 50 hp με αναλογία συμπίεσης 5:1, και κυβισμό 194 κυβικές ίντσες. Ενώ είχε τελική ταχύτητα περίπου 60mph, τα 40 – 45 mph είναι μία πιο ρεαλιστική σταθερή ταχύτητα ταξιδιού.



Η κατανάλωση καυσίμου σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους είναι περίπου 14 mpg. Περιλαμβάνει καθίσματα για δύο άτομα μόνο, οδηγό και συνοδηγό. Το πορτμπαγκάζ διαθέτει περιορισμένο χώρο, που έχει μειωθεί περαιτέρω με την προσθήκη ενός βοηθητικού ρεζερβουάρ καυσίμου.



Το αυτοκίνητο αγοράστηκε σε λειτουργική κατάσταση, ειδικά για το συγκεκριμένο ράλι. Η προετοιμασία που έγινε για το αυτοκίνητο περιλαμβάνει:



– Ανακατασκευή του κινητήρα ώστε να επανέλθει στην αρχική του κατάσταση, με νέα ρουλεμάν και κουζινέτα

– Νέα υλικά τριβής στα φρένα από πλεγμένες ίνες

– Φύλλα σούστας από φορτηγό, μπροστά και πίσω

– Προσθήκη ενός δοχείου καυσίμου 27 γαλονιών, συμπληρωματικό του αρχικού ρεζερβουάρ των 10 γαλονιών

– Σύστημα αποκατάστασης υπερχείλισης ψυγείου

– Σύστημα φιλτραρίσματος αέρα σε μπάνιο λαδιού

– Παράλληλο ηλεκτρικό σύστημα 12 volt για εξοπλισμό πλοήγησης / επικοινωνίας

– Προστατευτικό κάρτερ λαδιού από ατσάλι τύπου 16

– Προστατευτικό ψυγείου από πέτρες

– Εξοπλισμός με ένα Garmin GPSMAP 76 και ένα TerraTrip 1 για πλοήγηση

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα