BMW CS (Update)
Ύστερα από την πρώτη επαφή, γνωρίστε καλύτερα τη BMW CS, με τις φωτογραφίες από το εσωτερικό της
- 25 Απριλίου 2007 17:13
Η δυναμική επιμηκυμένη σιλουέτα με τη χαμηλή, κεκλιμένη γραμμή οροφής, το μακρύ καπό του κινητήρα και οι κομψές γραμμές και καμπύλες που τονίζουν ότι η τεχνολογία πίσω κίνησης είναι απλά ιδανική για σπορ οδήγηση, τα πάντα ορίζουν σαφή πρότυπα ανώτερης δυναμικής σε μία νέα διάσταση. Μέσα από το εξαιρετικό στυλ, την υπέρμετρη κομψότητα και την προκλητική δυναμική της, η BMW Concept CS, με δύο λόγια, λανσάρει μία πραγματικά μοναδική σχεδιαστική γλώσσα με ιδιαίτερη και πρωτόγνωρη αισθητική.
Εξωτερική σχεδίαση
Η σπορτίφ, χαμηλωμένη σιλουέτα του αυτοκινήτου τονίζεται περαιτέρω από το ύψος του αμαξώματος, μόλις 1.36 m. Ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό είναι η ομαλή κλίση της γραμμής οροφής πίσω, που εξυπηρετεί και πάλι για την επιμήκυνση των αναλογιών ολόκληρου του αυτοκινήτου.
Η ανάγλυφη αισθητική που χαρακτηρίζει τη σχεδίαση αμαξώματος της BMW Concept CS επιτρέπει μία μοναδική αλληλεπίδραση κυρτών και κοίλων επιφανειών, αντανακλώντας και κατευθύνοντας το φως πάνω και γύρω από το αυτοκίνητο με μέγιστη αποτελεσματικότητα.
Που είναι οι λαβές;
Τοποθετημένες μέσα σε μία χρωμιωμένη μπάρα που εκτείνεται προς τα πίσω στο ύψος της χαρακτηριστικής γραμμής, οι λαβές οι οποίες ελέγχονται από αισθητήρες ‘βγαίνουν’ προς τα έξω μόνον όταν κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο.
Εσωτερικό
Η πρωτοποριακή σχεδίαση και το φινίρισμα τόσο των επιφανειών όσο και των χειριστηρίων, τονίζεται περαιτέρω από τη χρήση υλικών κορυφαίας ποιότητας και υποδειγματικού φινιρίσματος. Η περιττή χλιδή αντικαθίσταται από την ουσιαστική πολυτέλεια, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη λεπτομέρεια και την κομψότητα. Η ακρίβεια που χαρακτηρίζει την εξέλιξη και κατασκευή όλων των εξαρτημάτων είναι προφανής με την πρώτη ματιά, δηλώνοντας το πάθος της BMW για τελειότητα σε όλους τους τομείς.
Έχοντας προσκέφαλα ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος απευθείας ενσωματωμένα στα καθίσματα, τα τέσσερα κανονικού μεγέθους σπορ καθίσματα ικανοποιούν όλες τις ανάγκες του κάθε επιβάτη στον τομέα της ψυχαγωγίας και επικοινωνίας, αναβαθμίζοντας την εμπειρία ποιότητας μέσα στο εσωτερικό σε απαράμιλλα πρότυπα.
Οδηγοκεντρικό cockpit
Το cockpit, που είναι προσανατολισμένο στο οδηγό, δείχνει ότι αυτός έχει τον έλεγχο των όσων συμβαίνουν στο τιμόνι. Όπως η διάταξη όλων των χειριστηρίων και οργάνων, η σχεδίαση και διάταξη του cockpit είναι μία πρόσκληση για ενεργή οδήγηση. Παράδειγμα αυτής της φιλοσοφίας είναι η μικρή απόσταση μεταξύ του τιμονιού και του λεβιέ ταχυτήτων, ενώ η σχεδίαση των σπορ καθισμάτων συνδυάζει μία αίσθηση ελαφρού βάρους με την ιδιαίτερη φινέτσα του ποιοτικού δέρματος.