Porsche CTR3 by RUF

Porsche CTR3 by RUF
porscheruf16407s

H RUF δίνει ζωή στα αρχικά CTR, με μια Porsche 700 ίππων, η οποία επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 378 χ.α.ώ.

Το νέο μοντέλο αποκαλύφθηκε στα εγκαίνια υποκαταστήματος της RUF στο Bahrain.



Βασική διαφορά ανάμεσα στα τρία μοντέλα είναι η τοποθέτηση του κινητήρα. Στα δύο πρώτα βρίσκεται πίσω, ενώ στη CTR3 έχει τοποθετηθεί στο κέντρο.



Για τη νέα επιθετική σχεδίαση του αμαξώματος από kevlar-carbon, ευθύνεται ο Ben Soderberg.



Επίσης, εκτός από το kevlar-carbon, έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στις πόρτες και στο εμπρός καπό, ενώ το σασί είναι από ατσάλι.



Για τη μέγιστη προστασία των επιβατών, η RUF έχει τοποθετήσει και κλωβό ασφαλείας.




Κινητήρας

Η κινητήρια δύναμη της CTR3, αποτελείται από ένα 6κύλινδρο boxer κινητήρα 3.8 λίτρων με twin turbo.



Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 700 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή τα 891 Nm στις 4.000 σ.α.λ.!!!



Το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο είναι νέας σχεδίασης και σύμφωνα με τους μηχανικούς της RUF είναι κατασκευασμένο με τόσο ανθεκτικά υλικά, ώστε να μπορεί χωρίς πρόβλημα να διαχειριστεί ροπή έως και 1199 Nm!



Για την καλύτερη απόδοση του twin turbo έχουν τοποθετηθεί δύο ξεχωριστά intercooler, τα οποία βρίσκονται μπροστά από κάθε τροχό του πίσω άξονα. Ο τελευταίος είναι εφοδιασμένος και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ).




Συνεχίζοντας…

Η βελτιωμένη ανάρτηση χαρακτηρίζεται κυρίως από τη νέα γεωμετρία στον πίσω άξονα (οριζόντια τοποθετημένα ελατήρια και αμορτισέρ).



Στο σύστημα πέδησης παρουσιάζεται μια πρωτοφανής ομοιομορφία, δηλαδή οι κεραμικοί τρυπητοί αεριζόμενοι δίσκοι έχουν την ίδια διάμετρο εμπρός και πίσω (380 mm) και οι δαγκάνες είναι 6πίστονες σε όλους τους τροχούς.



Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (Abs) είναι ειδικά σχεδιασμένο από την Bosch.



Οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου έχουν διάμετρο 19 ίντσες εμπρός με ελαστικά 255/35 και 20 ίντσες πίσω με ελαστικά 335/30.




Αυτό που μετράει

Τα νούμερα των επιδόσεων που έχουν ανακοινωθεί έχουν ως εξής: 0-100 χ.α.ώ. σε 3.2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 378 χ.α.ώ.




Εσωτερικό

Η καμπίνα επιβατών είναι εξίσου προσεγμένη με την εξωτερική σχεδίαση. Το κόκκινο δέρμα που συνοδεύεται από λευκές ραφές, ντύνει σχεδόν κάθε επιφάνεια.



Οι ασημένιες λεπτομέρειες είναι αυτές που τονίζουν ακόμη περισσότερο το σπορ χαρακτήρα της CTR3.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα