Abt R8
Το R8 της Abt κατασκευάστηκε για να έρθει σε άμεση αντιπαράθεση με τους... δυνατούς!!!
- 12 Απριλίου 2007 21:47
Εταιρείες όπως η Ferrari, Lamborghini και η Porsche με μοντέλα όπως η Gallardo, η F430 και η 911 Turbo, είναι μερικά από τα κορυφαία ονόματα σε αυτή την κατηγορία.
Και αυτό όχι γιατί το λέμε εμείς, αλλά γιατί το έχουν αποδείξει στο δρόμο με τις τρομερές τους ικανότητες, ενώ πολλά από αυτά τα καταφέρνουν εξίσου καλά και μέσα στις πίστες χωρίς καμία μετατροπή.
Η Abt Sportsline, με τη νέα της πρόταση πάνω στο R8 της Audi, θεωρεί πως το νεοφώτιστο γερμανικό μοντέλο, θα μπορέσει να σταθεί επάξια απέναντι στα μεγαθήρια του χώρου, ίσως ακόμη και να τα ξεπεράσει.
Είναι το R8 αλλά κάπως διαφορετικό
Η εμφάνιση του δυναμικού αμαξώματος, τονώθηκε από τις προσεκτικές σπορ πινελιές της Abt, που εδρεύει στο Νοτιοδυτικό τμήμα της Βαυαρίας και πιο συγκεκριμένα στην πόλη Kempten.
Κοιτώντας το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου πολύ εύκολα διακρίνουμε της αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής, ωστόσο το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για το πίσω μέρος.
Παρατηρούμε πιο προσεκτικά τη νέα μοναδική αεροτομή που σχεδιάστηκε ειδικά για το R8, σε συνδυασμό με τον ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα και αεροδυναμικό διαχύτη, ο οποίος αγκαλιάζει το παραλληλόγραμμο φανό ομίχλης.
Επίσης οι τέσσερις απολήξεις της Abt έχουν αλλάξει διάταξη, ποζάροντας πλέον τοποθετημένες διαγώνια.
Τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα δεν είναι μόνο διακοσμητικά, όπως υπογραμμίζουν οι άνθρωποι της Abt, αλλά παίζουν το ρόλο κλειδί στην αύξηση της σταθερότητας του R8, ιδιαίτερα όταν αυτό κινείται σε μεγάλες ταχύτητες.
Έτσι, επιτυγχάνεται η τέλεια ισορροπία ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα του αυτοκινήτου.
Στο πλάι, οι αεραγωγοί έχουν επαναπροσαρμοστεί, όπως επίσης και τα μαρσπιέ.
Υλικά κατασκευής
Το υλικό με το οποία έχουν κατασκευαστεί τα περισσότερα αεροδυναμικά βοηθήματα, είναι το carbon-fibre. Με αυτό τον τρόπο, η Βαυαρική εταιρεία ελαφρώνει ακόμη περισσότερο και κατανέμει καλύτερα το βάρος στο καλογυμνασμένο αμάξωμα του R8.
Παράλληλα η χρήση τέτοιων υλικών είναι και θέμα επίδειξης ισχύος απέναντι στους ανταγωνιστές.
Keep Out… Supercharger in da house
Όπως ήταν φυσικό και επόμενο, ειδικά εάν θες να βρεθείς στη elite των υπεραυτοκινήτων, θα έπρεπε να γίνουν και οι ανάλογες βελτιώσεις στον ήδη δυνατό κινητήρα.
Έτσι, η υπερτροφοδότηση για την Abt ήταν μονόδρομος. Το αποτέλεσμα όμως πολύ εντυπωσιακό, καθώς η αύξηση της ιπποδύναμη άγγιξε εύκολα τους 110 ίππους.
Οι 420 ίπποι του V8 των 4.2 λίτρων έγιναν 530 και η επιτάχυνση του τετρακίνητου μοντέλου έπεσε στα 3,9 δευτερόλεπτα (από τα 4,4).
Η ανάλογη αύξηση επιδόσεων παρατηρείται και στην τελική ταχύτητα, η οποία σκαρφάλωσε στα 317 χ.α.ώ., δηλαδή 16 χιλιόμετρα περισσότερα από τα 301 που επιτυγχάνει το μοντέλο παραγωγής.
Πότε θα είναι διαθέσιμο;
Η Abt ανακοίνωσε, ότι το νέο πακέτο θα βγει στην αγορά το φθινόπωρο του 2007.