Ducati: Οι μοτοσυκλέτες του 2020
Ό,τι νέο έρχεται από την EICMA του Μιλάνου: δείτε όλες τις καινούριες μοτοσυκλέτες και scooters του 2020.
- 29 Ιανουαρίου 2020 13:46
Ducati Panigale V2
Το δικύλινδρο supersport ανασχεδιάστηκε και απέκτησε τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που βασίζονται στην εξελιγμένη Inertial Platform. Ο κινητήρας Superquadro -προδιαγραφών Euro5- των 955 κ.εκ.. αποδίδει 155 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή των 104 Nm αποδίδεται στις 9.000 στροφές. Το Panigale V2 (πρώην 959) βασίζεται στο σχεδιασμό του V4 αλλά έχει λίγο πιο συμπαγείς διαστάσεις γύρω από το μονοκόκ πλαίσιο. Δύο πρωταγωνιστές του νέου σχεδιασμού είναι το μονόμπρατσο ψαλίδι και η κομψή εξάτμιση, που καταλήγει χαμηλά κάτω από τον κινητήρα. Έμφαση έχει δοθεί στην άνεση, τόσο με τη νέα σέλα όπως και με τη ρύθμιση της ανάρτησης – καθώς ο αναβάτης έχει την επιλογή των τριών προγραμμάτων οδήγησης Race, Sport και Street. Όσο για τα ηλεκτρονικά συστήματα, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων traction και wheelie contol, cornering ABS, quickshifter και ρύθμιση φρένου κινητήρα.
Ducati Panigale V4
Η Ιταλίδα supersport «θεά», έγινε ακόμα ταχύτερη με μια σειρά βελτιώσεων στην αεροδυναμική, στο πλαίσιο, στον έλεγχο μέσω των ηλεκτρονικών τεχνολογιών και στην χαρτογράφηση του Ride by Wire, με πολλά διαφορετικά προγράμματα ελέγχου απόδοσης της ροπής. Από την V4 R έχει υιοθετήσει το αεροδυναμικό πακέτο (αεροδυναμικά βοηθήματα, ζελατίνα, εμπρόσθιο και πλευρικά fairing, νέους αεραγωγούς) και έχει περισσότερο άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με το νέο, εξελιγμένο στους αγώνες Ducati Traction Control (DTC) EVO 2. Παράλληλα, η δεύτερη εξέλιξη του Quick Shift μειώνει τους χρόνους αλλαγής σχέσεων πάνω από τις 10.000 σ.α.λ. και συμβάλλει στη σταθερότητα κατά το γύρισμα του γκαζιού ή μέσα στη στροφή. Όσο για τον V4 κινητήρα, ο Desmosedici Stradale των 1.103 κ.εκ., προερχόμενος από το MotoGP, αποδίδει το μέγιστο των 214 ίππων στις 13.000 σ.α.λ. και ροπή 12,6 kgm στις 10.000 στροφές.
Ducati Streetfighter V4
Η naked έκδοση της Panigale V4 ακολουθεί το πνεύμα αυτού που στο Borgo Panigale αποκαλείται “Formula Fight”: οι μηχανικοί πήραν τον V4 κινητήρα Desmosedici Stradale, πρόσθεσαν την τελευταία γενιά ηλεκτρονικών της Panigale V4, κράτησαν χαμηλά το βάρος (στα 178 κιλά), πρόσθεσαν ένα ψηλό και φαρδύ τιμόνι, αφαίρεσαν τα fairings και ανέβασαν η απόδοση στους 208 ίππους (στις 12.750 στροφές). Έτσι, η αναλογία ισχύος/βάρους αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή του 1,17. Η άγρια και εντυπωσιακή της εμφάνιση εκφράζεται κυρίως από τον μίνιμαλ full LED προβολέα και τα φώτα ημέρας DRL σε σχήμα V – καθώς το Ducati Style Center παραδέχθηκε ότι βρήκε την έμπνευσή του στο «τρελό» χαμόγελο του κόμικ Joker! Όσον αφορά στην αεροδυναμική, οι διαχύτες (biplane aerofoils) δημιουργούν κάθετο αεροδυναμικό φορτίο 28 κιλών στην ταχύτητα των 270 χλμ./ώρα, για περισσότερη σταθερότητα του μπροστινού σε ταχύτητα ή στα φρένα. Η τελευταία γενιά ηλεκτρονικών της Streetfighter V4 βασίζεται σε μια πλατφόρμα μέτρησης αδράνειας 6 αξόνων, η οποία ανιχνεύει άμεσα τις γωνίες κύλισης, στροφής και κλίσης της μοτοσυκλέτας.
Ducati Multistrada 1260 S Grand Tour
Δεν είναι μεν νέο μοντέλο, αλλά μια καινούρια έκδοση της Multistrada έχει πάντα ξεχωριστό ενδιαφέρον. Η συγκεκριμένη, όπως υπονοεί η ονομασία Grand Tour, δίνει έμφαση στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και για το σκοπό αυτό έχει νέα πιο άνετη σέλα, κεντρικό σταντ και πλαϊνές βαλίτσες, θερμαινόμενα γκριπ, προβολάκια LED, τάπα βενζίνης που ανοίγει χωρίς τη χρήση κλειδιού και αισθητήρες πίεσης ελαστικών. Φυσικά χρησιμοποιεί τον κινητήρα Testastretta των 1.262 κ.εκ. και την πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων που ρυθμίζονται μέσω της TFT οθόνης των 5 ιντσών. Αισθητικά, διαφοροποιείται με νέα χρώματα και γραφικά.