L’Oréal Brandstorm

L’Oréal Brandstorm

Η L'Oréal, για ακόμα μία χρονιά, διοργάνωσε τον παγκόσμιο διαγωνισμό καινοτομίας Brandstorm, ο οποίος γιορτάζει φέτος τα 30 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας του!

Με αφορμή την επέτειο των 30 χρόνων, ο διαγωνισμός έδωσε φέτος τη δυνατότητα σε νέους και νέες έως 30 ετών να παρουσιάσουν τα Καινοτόμα Προϊόντα & τις Υπηρεσίες Ομορφιάς του 2030 (#Disrupt Beauty 2030). Εννέα ομάδες που ήταν φιναλίστ, επιλέχθηκαν μετά από 20 εβδομάδες έντονου ανταγωνισμού τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Στον τελικό γύρο, οι τρεις νικήτριες ομάδες που προκρίθηκαν συνέχισαν να αναπτύσσουν τα έργα τους στις κατηγορίες Inclusion, Green και Tech βάσει ενδιαφέροντος ή ενασχόλησης. Το φετινό βραβείο αφορά στο πρόγραμμα Intrapreneurship της L’Oréal, δίνοντας την ευκαιρία στους νικητές να εργαστούν στα κεντρικά γραφεία της L’Oréal στο Παρίσι. Υποστηρικτής σε αυτή την αξιοσημείωτη προσπάθεια ήταν η ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα εκπαίδευσης της L’Oréal, Salesforce, αναδεικνύοντας το Brandstorm μια πρώτης τάξεως εμπειρία ηλεκτρονικής μάθησης και δημιουργίας κοινότητας, καθώς και έναν συναρπαστικό και πολλά υποσχόμενο διαγωνισμό.

Για τον διαγωνισμό Brandstorm, τη θέση αλλά και τις αρμοδιότητές του μας μιλά στη συνέχεια ο κύριος Θοδωρής Χρονόπουλος, Commercial Activation Officer της L’Oréal Hellas.

  • Συνεργάζεστε με τις Διευθύνσεις Πωλήσεων και των τεσσάρων Κλάδων δραστηριοποίησης της L’Oréal Hellas (Επαγγελματικά Προϊόντα, Προϊόντα Ευρείας Διανομής, Δερμοκαλλυντικά Προϊόντα και Προϊόντα Επιλεκτικής Διανομής για τον καθορισμό κοινής στρατηγικής και οράματος αναφορικά με κοινούς πελάτες, κανάλια και εμπορικά πλάνα. Πως οι νέες τάσεις της αγοράς σας επηρεάζουν και ποια είναι η συμβολή της καινοτομίας;

Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από την πολυσυλλεκτικότητα των καναλιών διανομής των καλλυντικών προϊόντων. Ο καταναλωτής αγοράζει καθημερινά προϊόντα από διάφορα κανάλια, ακολουθώντας μια omni-channel προσέγγιση (φυσικά καταστήματα & ηλεκτρονικό εμπόριο).

H μεταβαλλόμενη καταναλωτική συμπεριφορά ενισχύθηκε μέσα στην πανδημία. Στόχος της L’Oréal Hellas είναι, διαβάζοντας τις νέες τάσεις αγοράς των καλλυντικών να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα ώστε να καταστίσουμε τα προϊόντα μας διαθέσιμα καθ’ όλη την διάρκεια του αγοραστικού ταξιδιού των καταναλωτών είναι: η ανάπτυξη προϊόντων ευρείας διανομής στα ηλεκτρονικά φαρμακεία, η είσοδος επαγγελματικών προϊόντων σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα καλλυντικών καθώς και η ενίσχυση κατηγοριών καλλυντικής φύσης, όπως η περιποίηση προσώπου και το μακιγιάζ, σε supermarkets.

Η καινοτομία αποτελεί κινητήρια δύναμη της στρατηγικής μας στην ενίσχυση των πωλήσεων. Mέσω αυτής κινούμαστε σε 2 άξονες:

Α. Υποστήριξη του On line σε συνεργασία με το Off line κανάλι.

Με βάση τη νέα πραγματικότητα, ο καταναλωτής στρέφεται ακόμα περισσότερο προς το On line κανάλι. Η υποστήριξη των μαρκών μας μέσα από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες των πελατών μας ενισχύει τις πωλήσεις και τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές μας. Η ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων και υπηρεσιών αποτελεί βασικό άξονα της στρατηγικής μας. Για παράδειγμα, οι εικονικές δοκιμές προϊόντων μας τόσο στα φυσικά όσο και στα ηλεκτρονικά καταστήματα επαναπροσδιορίζουν την εμπειρία του καταναλωτή και τον τρόπο που κάνει τις αγορές του. Είναι μια ψηφιακή υπηρεσία που μέσα στην εποχή της πανδημίας προσδίδει ασφάλεια στον καταναλωτή χωρίς να του αφαιρεί το δικαίωμα της δοκιμής.

Β. Oλιστική προσέγγιση προς τους πελάτες μας

Στην εταιρία μας, εκτός από τις ομάδες των τεσσάρων Κλάδων, έχουν δημιουργηθεί ομάδες και ρόλοι που καλύπτουν όλους τους Κλάδους και που συνεργάζονται και αξιοποιούν όλα τα δεδομένα καταναλωτών και αγοράς, τροφοδοτώντας τους πελάτες μας για την ενίσχυση των κατηγοριών. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι Sales / eCommerce και Digital / Marketing κοινότητες που συμπληρώνουν τους Κλάδους, συνεργάζονται πίσω από κοινά πλάνα με πελάτες και έχουν ως στόχο τον εντοπισμό ευκαιριών και την ανάπτυξη των πωλήσεων τους.

  • Πως η τεχνολογία συμβάλει στη δημιουργία των προϊόντων του αύριο και πως η L’Oréal χρησιμοποιεί την τεχνολογία για την δημιουργία προϊόντων που καινοτομούν στην αγορά;

H τεχνολογία αποτελεί ισχυρό παράγοντα επιτάχυνσης. Ενισχύει τη δύναμη του τμήματος Έρευνας και Καινοτομίας και όλες τις ενέργειες σχεδιασμού, παραγωγής, μάρκετινγκ και διανομής των προϊόντων μας. Έτσι, είμαστε σε θέση να αναπτύσσουμε νέες ιδέες και να διαθέτουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στην αγορά πιο γρήγορα. Η τεχνολογία μας κάνει πιο ευέλικτους και μας ενθαρρύνει να επανεξετάζουμε τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε (λήψη αποφάσεων, συνεργασία, παρακολούθηση αγοράς).

Με την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), την επαυξημένη πραγματικότητα (ΑR) και την ασφαλή συλλογή και ανάλυση δεδομένων, πολλαπλασιάζουμε τους τομείς της εξειδίκευσής μας, παρακολουθούμε την συνολική μας απόδοση και δημιουργούμε νέες εμπειρίες που ικανοποιούν τις προσδοκίες των καταναλωτών για ομορφιά.

Με τα κοινωνικά δίκτυα είμαστε σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές και ενισχύσουμε τον παράγοντα εμπιστοσύνης τους. Οι φωνητικές εντολές και οι εικονικές δοκιμές, για παράδειγμα, επαναπροσδιορίζουν την εμπειρία του καταναλωτή. Καθημερινά χτίζουμε αυτή την τεχνολογική και ψηφιακή επανάσταση μαζί με τις ομάδες μας.

Αυτό μας καθιστά μια ‘Digital First’ (πρωτίστως ψηφιακή) εταιρία στον χώρο του Beauty Tech. Με την αξιοποίηση της δύναμης της επιστήμης, της τεχνολογίας και των καλλυντικών διαμορφώνουμε το μέλλον της Ομορφιάς και αναπτύσσουμε την εταιρία μας προς το μέλλον.

  • Τι έπρεπε να λάβουν υπόψη τους οι φετινοί Brandstormers για να προτείνουν τα προϊόντα ομορφιάς του 2030 που θα κάνουν τη διαφορά για να εξυπηρετήσουν τον καταναλωτή του μέλλοντος;

Οι βασικοί άξονες τους οποίους κατάφεραν να στηρίξουν οι φετινοί διαγωνιζόμενοι τις προτάσεις τους για τα προϊόντα ομoρφιάς του μέλλοντος ήταν οι εξής:

  • Νέες αγοραστικές καταναλωτικές συμπεριφορές που επηρεάζονται από την παγκοσμιοποίηση και ενισχύθηκαν από την πανδημία (ταχύτητα, ευελιξία, ασφάλεια, εξατομίκευση)
  • Πολυσυλλεκτικότητα των καναλιών διανομής (φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα)
  • Ψηφιοποίηση (πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, νέες τεχνολογίες, νέοι τρόποι επικοινωνίας)
  • Καινοτομία που να διασφαλίζει την ποιότητα, την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των προϊόντων
  • Βιωσιμότητα με σεβασμό προς τον Άνθρωπο, το Φυσικό Περιβάλλον και τον Πλανήτη (ανακύκλωση, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, διαχείριση της κλιματικής αλλαγής)
  • Σεβασμός των ηθικών αξιών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων (διαφορετικότητα, συμπερίληψη, δικαιοσύνη)

Σαν ένα τελικό μήνυμα προς τους φετινούς Brandstormers θα ήθελα να σημειώσω ότι η Ομορφιά είναι μια ισχυρή κινητήριος δύναμη και είναι πολλά παραπάνω από την εξωτερική εμφάνιση. Η Ομορφιά μας δίνει αυτοπεποίθηση, τονώνει το ποιοι είμαστε, ποιοι θέλουμε να γίνουμε και καθορίζει τις σχέσεις μας με τους άλλους.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα