Τα σχέδια του ομίλου Φουρλή στην αγορά προϊόντων υγείας

Τα σχέδια του ομίλου Φουρλή στην αγορά προϊόντων υγείας
OCT προϊόντα (φωτογραφία αρχείου) iStock

Σχέδιο συνεργιών και με ελληνικά brands περιλαμβάνει το νέο εγχείρημα του ομίλου Φουρλή στην αγορά προϊόντων υγείας και ευεξίας.

Τα επίσημα εγκαίνια της δραστηριότητας του νέου λιανικού concept του Ομίλου Φουρλή στον τομέα καλλυντικών και OTC προϊόντων πραγματοποιήθηκαν χθες στην Κηφισιά, ενώ ήδη προετοιμάζεται το e-shop της εταιρείας.

Το νέο concept βασίζεται στα ομώνυμα προϊόντα της βρετανικής φίρμας ωστόσο αναμένεται να συμπεριλάβει και ελληνικά συναφή προϊόντα όπως τρόφιμα ΒιοΑγρός και βιολογικά προϊόντα Symbeeosis. Στόχος του ομίλου, όπως αναφέρθηκε, είναι να βοηθήσει ελληνικές μάρκες βιολογικών τροφίμων και καλλυντικών, σήματα όπως Labbok, Zagori, Green Cola κ.α., να αναπτύξουν πωλήσεις και στις άλλες αγορές, Ρουμανία και Βουλγαρία, που θα τοποθετηθεί η Holland & Barrett μέσω του ομίλου.

Σύμφωνα δε με τη διοίκηση του ομίλου Φουρλή, η πρωτοβουλία αυτή ενδεχομένως να διαχυθεί και σε άλλες αγορές όπου δραστηριοποιείται η Holland & Barret, πέραν της περιμέτρου δραστηριότητας της Φουρλής, δημιουργώντας έτσι μια “πλατφόρμα” εξαγωγών ελληνικών προϊόντων.

Σε κάθε περίπτωση ο ελληνικός όμιλος εστιάζει στην εδραίωση της βρετανικής φίρμας σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία με μακροπρόθεσμο στόχο τα 120 φυσικά καταστήματα και τρία e-shops. Εκτός του καταστήματος της Κηφισιάς, προετοιμάζεται το άνοιγμα ακόμη δύο καταστημάτων σε Γλυφάδα και The Mall Athens, ενώ αναζητούνται νέοι χώροι καταστημάτων κυρίως στην Αθήνα, καθώς ο όμιλος διατηρεί διαπραγματεύσεις για την προσθήκη ακόμη τριών σημείων έως το τέλος της τρέχουσας χρονιάς.

Εκτιμάται ότι το συγκεκριμένο λιανικό concept μπορεί να προσθέσει τζίρο 50 εκατ. ευρώ έως το 2025 στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών του ομίλου Φουρλή.

Σημειώνεται, ότι η Holland & Barrett, που ιδρύθηκε το 1870, διαθέτει ένα δίκτυο πλέον των 1.600 καταστημάτων σε 18 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 800 και πλέον καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, καθώς επίσης και ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην γκάμα προϊόντων της συγκαταλέγονται όλες οι κατηγορίες (πλην φαρμάκων και ΜΗΣΥΦΑ) που συναντώνται στο κανάλι του σύγχρονου φαρμακείου, όπως βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής, φυσικά καλλυντικά, ακόμη και οργανικά τρόφιμα και ποτά.

Πάντως, τόσο διεθνώς όσο και στην εγχώρια αγορά τα προϊόντα υγείας και ευεξίας παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Με βάση τα πλέον πρόσφατα στοιχεία διαδικτυακών πωλήσεων (καθώς δεν υπάρχει οργανωμένη καταγραφή για τις πωλήσεις στα φυσικά δίκτυα), στο γ’ τρίμηνο του 2022 οι πωλήσεις των online φαρμακείων αυξήθηκαν κατά 18% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα