Αθηναϊκή Στρωματοποιία: Νέα σήμα και διείσδυση στην αγορά των ξενοδοχείων
Η εταιρεία που συμπληρώνει 55 χρόνια παρουσίας και κατέχει ηγετικό μερίδιο στην ελληνική αγορά μέσω του δικτύου Media Strom, σχεδιάζει επέκταση και νέα λανσαρίσματα.
- 02 Φεβρουαρίου 2023 09:04
Με ένα νέο concept και επώνυμο σήμα αλλά και σχέδια περαιτέρω ανάπτυξης στην B2B αγορά, στοχεύοντας κυρίως στον ξενοδοχειακό κλάδο κινείται η Αθηναϊκή Στρωματοποιία, η οποία συμπληρώνει φέτος 55 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.
Γνωστή με το σήμα Media Strom η εταιρεία διαθέτει ηγετικό μερίδιο στην αγορά λιανικής στρωμάτων και συμπληρωματικών ειδών ύπνου, ωστόσο, σχεδιάζει τη σταδιακή διεύρυνση του μεριδίου της στην ξενοδοχειακή αγορά. Σήμερα ο τζίρος της εταιρείας στο συγκεκριμένο κανάλι αντιστοιχεί μόλις στο 2% των συνολικών της πωλήσεων, οπότε η διοίκηση της εκτιμά ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια επέκτασης.
Πέραν των παραπάνω και σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της Αθηναϊκή Στρωματοποιίας, κ. Γιώργο Νιάρχο, ο οποίος εκπροσωπεί τη δεύτερη γενιά της οικογένειας που ίδρυσε και ελέγχει απολύτως μετοχικά την εταιρεία, το 2023 λανσάρεται επίσης ένα ακόμη επώνυμο σήμα στρωμάτων (Sleep Dimmer), το οποίο θα αναπτυχθεί μέσω φυσικού δικτύου (ήδη λειτουργεί ομώνυμο κατάστημα στον Άλιμο), αλλά και μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος. Στους μελλοντικούς στόχους περιλαμβάνονται και οι εξαγωγές που σήμερα είναι περιορισμένες σε Αλβανία και Κύπρο.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία, που έχει παρουσία στο λιανεμπόριο με το brand Media Strom από το 1977, διαθέτει σήμερα 35 εταιρικά καταστήματα, 21 franchise κι επιπλέον 70 mini franchise, σημεία πώλησης που λειτουργούν ως shop in shop σε διάφορες περιοχές ανά την επικράτεια. Διαθέτει επίσης δίκτυο 600 συνεργατών χονδρικής, ενώ στοχεύει να ανοίξει 3 νέα καταστήματα το 2023.
Επιπλέον, προχωρά σε επενδύσεις της τάξης του 1 εκατ.ευρώ μέσα στην τρέχουσα χρονιά για την αναβάθμιση του ERP συστήματος αλλά και για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ με στόχο κάλυψη του 80-90% της ενέργειας που απαιτείται για τη λειτουργία του εργοστασίου της στο Μαρκόπουλο.
Το 2023 η εταιρεία στοχεύει σε τζίρο 30 εκατ. ευρώ, με κέρδη EBITDA της τάξης των 7,3 εκατ. ευρώ (από 26,5 εκατ. ευρώ και 5,8 εκατ. ευρώ αντίστοιχα το 2022), προσβλέποντας σε αύξηση της τάξης του 13%, επίδοση που κατέγραψε και το 2022 έναντι του 2021. Την τελευταία πενταετία, με εξαίρεση το 2020 (λόγω πανδημίας), τα μεγέθη έχουν σταθεροποιηθεί και η εταιρεία διαθέτει υγιή οικονομική διάρθρωση, με δανεισμό της τάξης των 15 εκατ.ευρώ. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία επενδύει σταθερά στο ανθρώπινο δυναμικό της, έχοντας κάνει δύο φορές αυξήσεις, κοντά στο 13%, το 2022 σε μεγάλη μερίδα εργαζομένων που αριθμούν συνολικά 250 άτομα.
Παραλλήλως προχώρησε σε λελογισμένες ανατιμήσεις το 2022 (7%-8%) σε μέρος της γκάμας προϊόντων της, ενώ για το 2023 σύμφωνα με τον κ. Νιάρχο θα περάσουν επιπλέον αυξήσεις της τάξης του 3%-4%, ωστόσο ο ίδιος εκτιμά ότι θα υπάρξει σταθεροποίηση στην αύξηση του λειτουργικού κόστους (ενέργεια, πρώτες ύλες, μεταφορικά), φρενάροντας έτσι και τη μετακύλιση στην τελική τιμή προϊόντων.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις