HotelBrain: Πλάνο για πάνω από 20.000 ξενοδοχειακά δωμάτια τα επόμενα χρόνια

HotelBrain: Πλάνο για πάνω από 20.000 ξενοδοχειακά δωμάτια τα επόμενα χρόνια

Ο όμιλος ανακοίνωσε νέα στρατηγική που στοχεύει στον εμπλουτισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες των ξενοδοχείων της.

Τα σχέδια για δυναμική περεταίρω ανάπτυξη του ανακοίνωσε ο όμιλος HotelBrain, ο οποίος επεκτείνεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια, διαθέτοντας αυτή τη στιγμή 95 ξενοδοχεία με 7.300 δωμάτια σε 39 προορισμούς στην Ελλάδα, με τη μέθοδο μακροχρόνιων μισθώσεων. Η HotelBrain είναι αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος ξενοδοχειακός όμιλος σε αριθμό καταλυμάτων στη χώρα.

Ο όμιλος που ξεκίνησε ως εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, όλων των τύπων, στοχεύει στο διπλασιασμό των δωματίων του στα επόμενα 2-3 χρόνια, με ορίζοντα πενταετίας και στόχο να ξεπεράσει τα 20.000 δωμάτια και το 1,5 εκατ. φιλοξενούμενους. Το σημερινό μισθωμένο ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο της HotelBrain, διαμορφώνει κύκλο εργασιών άνω των 100 εκατ. ευρώ, ο οποίος αντιστοιχεί σε περίπου μισό δις ευρώ συνολική κατανάλωση στην περίοδο των διακοπών των πελατών του.

Ο όμιλος σήμερα απασχολεί ομάδα στα κεντρικά γραφεία της άνω των 130 στελεχών και 2.700 εποχιακούς εργαζόμενους στα 95 ξενοδοχεία της.

Νέα στρατηγική για τον όμιλο

Ο πρόεδρος και ιδρυτής της HotelBrain, μιλώντας στην εκδήλωση «Sym.posh!um» του ομίλου, έκανε λόγο για την αρχή της «ελληνικής τουριστικής άνοιξης», που πλέον ξεκινά. Ο ίδιος ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική στόχευση του ομίλου, που επικεντρώνεται στην παροχή ενός οργανωμένου και ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη του. Όπως εξήγησε το δεύτερο στάδιο του επιχειρηματικού σχεδίου, επικεντρώνεται στην παροχή ενός ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη, είτε αυτός είναι μεμονωμένος ιδιώτης, είτε είναι τουριστικός πράκτορας ή tour operator.

Οι βασικές επιδιώξεις του είναι η αύξηση της προστιθέμενης αξίας του ομίλου στην συνολική συστημική κατανάλωση (total spending) που πραγματοποιούν οι πελάτες και η παροχή ολοκληρωμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με στόχο την βελτίωση της αξίας του προϊόντος. Όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Παλαιολόγος «αν σήμερα ο μέσος πελάτης μας που περνά τις διακοπές του σε κάποιο από τα ξενοδοχεία μας, δαπανά 100 ευρώ, ως όμιλος εισπράττουμε το 20%, ήτοι 20 ευρώ. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε το εν λόγω ποσοστό, όχι αυξάνοντας τις τιμές των δωματίων μας, αλλά παρέχοντας άμεσα ή έμμεσα μεγαλύτερο εύρος υπηρεσιών, διεκδικώντας μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία».

Σημαντικές συνεργασίες

Το καλοκαίρι που μας πέρασε η HotelBrain προχώρησε στη μίσθωση του συνόλου των ξενοδοχείων του ομίλου Κυπριώτη. Ο όμιλος διαθέτει 5 σύγχρονες ιδιόκτητες ξενοδοχειακές μονάδες στο νησί της Κω, συνολικής δυναμικότητας 1.500 δωματίων, 4.500 κλινών, δύο συνεδριακών κέντρων με δυνατότητα φιλοξενίας 7.500 συνέδρων, αποτελώντας τον μεγαλύτερο ξενοδόχο στην Κω και έναν από τους μεγαλύτερους στην περιοχή του Ανατολικού Αιγαίου.

Στις αρχές του προηγούμενου έτους επίσης ο όμιλος ξενοδοχείων Radisson ανακοίνωσε νέα στρατηγική συνεργασίας με τον όμιλο της HotelBrain που αφορά στα ξενοδοχεία Radisson Resort Plaza Skiathos στη Σκιάθο και Radisson Blu Euphoria Resort, στη Μύκονο.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα