Τα έξυπνα κόλπα της Ντόρας και ο βασικός στόχος της “Ροδοπιάδας”

Όταν η Ντ. Μπακογιάννη επικαλείται τις κάμερες και ο Κ.Μητσοτάκης δρομολογεί ευνοϊκό προεκλογικό περιβάλλον

Αλλαγή ατζέντας

Έχει παραπάνω από έναν λόγους η Νέα Δημοκρατία να συνεχίζει την ιστορία με την Ροδόπη. Όμως καλό είναι να εντοπίζει κανείς τον βασικό…

Προφανώς τα υπονοούμενα προς τον ΣΥΡΙΖΑ για «ανοχή» στήριξης από το Τουρκικό Προξενείο εγείρουν τα αντανακλαστικά του ακροδεξιού ακροατηρίου. Επίσης βοηθούν την Ν.Δ να «μαζέψει» ψήφους από τα μικρότερα κόμματα στα δεξιά της και να ενισχύσει την προοπτική αυτοδυναμίας της. Παράλληλα ενισχύει το «πατριωτικό» προφίλ του Κ.Μητσοτάκη ενώ ταυτόχρονα αφήνει πολλά παράθυρα ανοιχτά για διάλογο με την Τουρκία με ασαφή ατζέντα.

Όμως η μεγάλη εξυπηρέτηση που παρέχει στην Νέα Δημοκρατία η τακτική αυτή είναι η αλλαγή ατζέντας. Προφανώς εκτίμησε πως όταν προεκλογικά συζητάνε οι ψηφοφόροι για την ακρίβεια, τους φόρους και την δημόσια υγεία είναι επιζήμιο γι αυτή. Ακόμη και αν αυτή η συζήτηση διεξάγεται με όρους «γαλάζιας» μιντιακής κυριαρχίας.

Πολιτικοί εκβιασμοί

«Έχετε ακούσει ποτέ κανέναν πολιτικό εκβιασμό να γίνεται μπροστά σε 15 τηλεοπτικά κανάλια;». Αυτή ήταν η «γραμμή άμυνας» της Ντόρας Μπακογιάννη, μετά τις γνωστές δηλώσεις της με τις οποίες απευθύνθηκε στην μουσουλμανική μειονότητα της Ροδόπης.

Ομολογουμένως έξυπνη επιλογή, αφού η Ντόρα Μπακογιάννη, είναι «παλιά καραβάνα» στην πολιτική. Πλην όμως δεν αρκεί για να δικαιολογήσει αυτά που είπε, τον τρόπο και το ύφος που τα είπε.

Πρώτον γιατί …ναι έχουμε δει εκβιασμούς να γίνονται δημοσίως. Κάποιοι από αυτούς έγιναν ακόμη και σε συνέδρια κομμάτων σε κατάμεστα στάδια. Αλλά ακόμη και αυτό να μην ίσχυε πάντα υπάρχει πρώτη φορά. Ιδίως από ένα κόμμα που βρίσκεται στην πρωτόγνωρη θέση να μην επιζητά μια εκλογική νίκη αλλά μια παντοκρατορία της ηγεσίας του.

Τραμπισμός

Σε ένα συμπέρασμα που μάλλον θα χαρακτηρίσει τις επόμενες ημέρες φαίνεται πώς κατέληξε ο Αλέξης Τσίπρας. Έτσι όταν ρωτήθηκε για τις δηλώσεις της Αθ.Λινού που η Ν.Δ θέλησε να παρουσιάσει ως εφάμιλλες αυτών του Σπύρου Πνευματικού περί «διαλογής ασθενών» είχε μια ενδιαφέρουσα απάντηση. ΄

Όπως είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ «μόνο που έψαξε ο επικοινωνιακός μηχανισμός της Νέας Δημοκρατίας μια συνέντευξη της κ. Λινού επτά χρόνια πριν για να δημιουργήσει ψευδείς εντυπώσεις ότι είπε το ίδιο, αποδεικνύει ότι έχουμε απέναντί μας ένα τελικά αδίστακτο επικοινωνιακό μηχανισμό, που λειτουργεί με όρους Τραμπισμού. Όπως οι Ρεπουμπλικάνοι στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής που κάνουν το άσπρο μαύρο, έχουν μια παντοδυναμία ως καθεστώς στα Μέσα Ενημέρωσης για να μεταδίδουν ως αλήθεια το μεγαλύτερο ψέμα και προσπαθούν να δημιουργήσουν την εικόνα ότι είμαστε όλοι ίδιοι».

Παραιτήσεις

Στις 7 Ιουλίου αναμένεται το όνομα του αντικαταστάση του Γιώργου Κωνσταντινίδη που υπέβαλε την παραίτηση του από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Reds O Γ. Κωνσταντινίδης, ιδρυτής & Πρόεδρος της SWOT A.E., εταιρείας διαχείρισης ξενοδοχείων, είχε τοποθετηθεί στη θέση τον Μάρτιο του 2021.

Πριν λίγες εβδομάδες κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων είχε, μάλιστα, αναφέρει ότι “το 2022 αποτέλεσε ορόσημο καθώς παρά τις προκλήσεις είδαμε την επιχειρησιακή μας στρατηγική να αποδίδει για ακόμη μια χρονιά θετικά και να συνεχίζεται η αναπτυξιακή πορεία που είχαμε χαράξει ήδη από το 2021”. Να σημειωθεί ότι τα λειτουργικά της κέρδη τα οποία σημείωσαν αύξηση 51,9% αλλά και στα κέρδη προ φόρων τα οποία αυξήθηκαν κατά 138,0% σε σχέση με το 2021. Παράλληλα, τα Έσοδα σημείωσαν αύξηση 31,6% ενώ το EBITDA 32,7% σε σχέση με το 2021.

Φαίνεται, εκ των πραγμάτων, ότι παρά τις επιδόσεις, η ολλανδική Reggeborgh, που ελέγχει τη Reds και ο Γ.Κωνσταντινίδης, δεν μπορούσαν να συνεχίσουν, Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έχει αναλάβει τις Γούρνες Ηρακλείου Κρήτης, το λεγόμενο και “Ελληνικό της Κρήτης”. μια έκταση 345.567 τ.μ., το Cambas Project, τον εκσυγχρονισμό της μαρίνας Αλίμου και την επέκταση του Smart Park στα Σπάτα.

Διάκριση για την Attica Group,

Η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποδέχθηκε τη διάκριση του AERO 1 Highspeed από το εξειδικευμένο στα επιβατηγά πλοία σουηδικό περιοδικό SHIPPAX Information με το HIPPAX FAST FERRY AWARD 2023.

To AERO 1 Highspeed απέσπασε το βραβείο SHIPPAX Fast Ferry Award 2023 σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου για τη ναυτιλία SHIPPAX Ferry Conference, τη Δευτέρα 24 Απριλίου 2023 και αποτελεί ιδιαίτερη διάκριση τόσο για τον Όμιλό μας, την Ελλάδα και τη ναυτιλία μας. Όπως επεσήμανε η επιτροπή των βραβείων «Μετά από αρκετά χρόνια χωρίς νεότευκτα ταχύπλοα για την ελληνική εγχώρια αγορά, το AERO 1 Highspeed αποτελεί μια πραγματικά καινοτόμο προσέγγιση, συνδυάζοντας τη βιωσιμότητα με ένα άγνωστο έως σήμερα επίπεδο άνεσης για τους επιβάτες στις γραμμές του Αργοσαρωνικού. Ο αεροδυναμικός και ενεργειακά αποδοτικός σχεδιασμός του, σε συνδυασμό με την εξαιρετικά ελαφριά κατασκευή του από ανθρακονήματα, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών αερίων στην ατμόσφαιρα.

Το AERO 1 Highspeed συνδυάζει μοντέρνο σχεδιασμό και καινοτόμα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν σημαντικά την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών. Οι άνετοι χώροι, τα μεγάλα παράθυρα, η ειδική μέριμνα για τη διευκόλυνση επιβατών με περιορισμένη κινητικότητα και ο ειδικός χώρος για τη μεταφορά ποδηλάτων. είναι χαρακτηριστικά ενός προνοητικού σχεδιασμού προσαρμοσμένου στις απαιτήσεις ενός ανομοιογενούς επιβατικού κοινού, τόσο όσων μετακινούνται συχνά, όσο και εκείνων που ταξιδεύουν για τουρισμό.» Το AERO Highspeed 1 είναι το πρώτο από τα τρία πλοία που κατασκεύασε στο ναυπηγείο Brødrene Aa της Νορβηγίας η Attica Group, το οποίο παρέλαβε την 1η Αυγούστου 2022 και δρομολογήθηκε άμεσα στις γραμμές του Αργοσαρωνικού. Τα τρία AERO Highspeed ανανέωσαν σημαντικά το στόλο της Attica Group στις γραμμές του Αργοσαρωνικού και απολαμβάνουν από την πρώτη στιγμή την προτίμηση του επιβατικού κοινού.

Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανήλθε σε 21 εκατ. ευρώ (7 εκατ. Ευρώ ανά πλοίο). Κάθε πλοίο έχει μέγιστη ταχύτητα 32,2 κόμβων με πλήρες φορτίο, ολικό μήκος 36 μέτρα, πλάτος 9,7 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών. Το SHIPPAX με σχεδόν 50 χρόνια, πείρας παρέχει πληροφορίες για επιβατηγά πλοία όλων των κατηγοριών, συλλέγοντας στατιστικά στοιχεία και δεδομένα από όλο τον κόσμο, διαθέσιμα σε έντυπες εκδόσεις και βάσεις δεδομένων.

«Πετάει» αλλά το Χρηματιστήριο περιμένει

Ανοιχτό είναι τι ενδεχόμενο εισαγωγής της στο Χρηματιστήριο της SKY express με βάση όσα ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας κατά την πρόσφατη παρουσίαση του προγράμματός πτήσεων για φέτος, στον Αστέρα Βουλαγμένης. Όπως χαρακτηριστικά τόνισαν τα στελέχη της αεροπορικής είναι κάτι που εξετάζουν, ωστόσο, στην παρούσα φάση βασική προτεραιότητα είναι η περαιτέρω ανάπτυξη της SKY express.

Ενδεικτικό της πορείας της SKY express είναι ότι πλέον στο ΔΑΑ “Ελ. Βενιζέλος” έχει μερίδιο στο 13,5% φέτος, από2,5% το 2019 Μάλιστα η διοίκηση θεωρεί ότι η εταιρεία μπορεί να έχει έσοδα360 εκατ. ευρώ, έναντι 262 εκατ. ευρώ το 2022 και 79 εκατ. ευρώ το 2019. Σύμφωνα δε με τον σχεδιασμό της εταιρείας, για φέτος έχουν προγραμματιστεί περίπου 54.000 πτήσεις σε περισσότερους από 65 προορισμούς, από τις 50.000 πτήσεις το 2022 και τις 32.500 πτήσεις το 2019. Πέρυσι η SKY express «πέταξε» σε 56 προορισμούς και το 2019 σε 30.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα