Νέα είσοδος στην αγορά ένδυσης από την Terminal X

Νέα είσοδος στην αγορά ένδυσης από την Terminal X
Φωτογραφία αρχείου iStock

Μερίδια από την online κατανάλωση διεκδικεί το ηλεκτρονικό «πολυκατάστημα» του ισραηλινού επιχειρηματικού ομίλου Fox, που λειτουργεί από τα μέσα Δεκεμβρίου στην Ελλάδα.

Ακόμη ένα online κατάστημα επώνυμης μόδας διαθέτει προϊόντα και υπηρεσίες στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας τον υπάρχοντα ανταγωνισμό σε φυσικό και ηλεκτρονικό δίκτυο.

Η Terminal X, συμφερόντων του ισραηλινού επιχειρηματικού ομίλου FOX λειτουργεί ήδη από τα μέσα Δεκεμβρίου, οπότε και λάνσαρε το ηλεκτρονικό ομώνυμο πολυκατάστημα της στην Ελλάδα,

Η εταιρεία λειτουργεί ως marketplace καθώς φιλοξενεί δικά της brands (private label), όσο και διεθνή αναγνωρισμένες επωνυμίες ρούχων και καλλυντικών (περισσότερα από 70 μάρκες), ενώ αναμένεται να φιλοξενεί και ελληνικές φίρμες.

Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της στην ελληνική αγορά προσφέρει – όπως έπραξαν και οι διεθνείς ανταγωνιστές της η γερμανική About Yoυ και τα πολωνικά e-shops CCC και e-papoutsia– δωρεάν αποστολές και επιστροφές για περιορισμένο ασφαλώς διάστημα. Επίσης υπόσχεται ακόμη και αυθημερόν παράδοση προϊόντων, έχοντας εξελίξει ένα αυτοματοποιημένο μοντέλο logistics.

Είναι πάντως χαρακτηριστικό πως η Ελλάδα αποτελεί την πρώτη αγορά επέκτασης της –πέραν του Ισραήλ- όπου και αναμένεται να τεστάρει τις δυνατότητες περαιτέρω επέκτασης της. Σημειώνεται πως με βάση πρόσφατη έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού ο τζίρος του του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα για το 2022 υπολογίζεται σε 15,8 δις.ευρώ, φθάνοντας στο 7,7% του ΑΕΠ.

Το ποσό αυτό είναι αυξημένο κατά 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή επίδοση, όταν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις κινήθηκαν στο επίπεδο των 14,4 δισ. ευρώ. Η ΕΠΑΝ παρατήρησε δε πως οι online πωλήσεις στην Ελλάδα υπερτριπλασιάστηκαν μέσα σε έξι χρόνια (2017-2022), αφού το 2017 μόλις που κινούνταν στο επίπεδο των 5 δισ. ευρώ.

Παρόλα αυτά η διείσδυση των ηλεκτρονικών πωλήσεων παραμένουν χαμηλά και η ελληνική αγορά χαρακτηρίζεται αναπτυσσόμενη καθώς το μερίδιο των online αγορών υπολείπεται του μέσου ευρωπαϊκού χώρου, δημιουργώντας έτσι ευκαιρίες επένδυσης για νέους παίκτες, όπως κατ’αναλογία η Terminal X.

Σύμφωνα δε με παρουσίαση που δημοσιοποίησε το 2021, η ισραηλινή εταιρεία εκτιμά ότι η ελληνική αγορά είναι κατακερματισμένη και τα μερίδια αγοράς είναι διασπαρμένα, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα ευκολότερης απορρόφησης τους.

Σημειώνεται τέλος πως ο μητρικός όμιλος Fox διαθέτει και συμφωνία εμπορικής συνεργασίας με τον όμιλο Jumbo για την ανάπτυξη των ομώνυμων καταστημάτων στο Ισραήλ, η οποία προς το παρόν δεν έχει ενεργοποιηθεί.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα