Accor: Λανσάρει νέο brand και βάζει πλώρη να εντάξει 250 νέα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο
Η Handwritten Collection είναι το νέο εμπορικό σήμα της ξενοδοχειακής αλυσίδας, που εστιάζει στην προσωπικότητα του κάθε ιδιοκτήτη ξενοδόχου, έχοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο και την προσωποποιημένη εμπειρία.
- 20 Ιανουαρίου 2023 07:16
Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία βάζει στο στόχαστρο της η γαλλική ξενοδοχειακή εταιρεία Accor, ανακοινώνοντας νέο brand με ήδη 13 μέλη και με στόχο να φτάσουν τα 250 μέσα στα επόμενα επτά χρόνια σε ολόκληρο τον κόσμο.
Τα «Handwritten Collection» θα προστεθούν στο χαρτοφυλάκιο των 40 και πλέον εμπορικών σημάτων της Accor, η οποία διαθέτει ισχυρή παρουσία και στη χώρα μας, με οκτώ μονάδες σε Αθήνα, Κρήτη, Ρόδο και Κέρκυρα. Η ανακοίνωση του νέου σήματος έγινε σε παγκόσμια συνέντευξη τύπου, με τα στελέχη της εταιρείας να εξηγούν τα μοναδικά σημεία και τα πλεονεκτήματα των ξενοδοχείων που θα γίνουν μέλη του.
Ντεμπούτο στα Handwritten Collection κάνουν 13 μονάδες, σε Αυστραλία, Γαλλία, Κίνα, Βιετνάμ, Ισπανία, Ιταλία, Εσθονία και Ρουμανία, με τις πέντε πρώτες να αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2023. Η εταιρεία έχει ήδη εκδηλωμένο ενδιαφέρον για πάνω από 110 Handwritten ξενοδοχεία παγκοσμίως που αντιστοιχούν συνολικά σε περισσότερα από 11.500 δωμάτια.
Όπως ανακοινώθηκε το χαρτοφυλάκιο της Handwritten Collection αναμένεται να ξεπεράσει τα 250 ξενοδοχεία μέχρι το 2030, με περίπου 35 προσθήκες το χρόνο. Η Accor πρόσθεσε σχεδόν 400 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο το 2022, τα οποία λειτουργούν κάτω από τα διάφορα εμπορικά της σήματα, ενώ συνεχίζει να επεκτείνεται με αμείωτο ρυθμό.
Σχεδιασμένο για ανεξάρτητους ξενοδόχους
Η Handwritten Collection έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες ανεξάρτητων ξενοδόχων, παρέχοντας την επιλογή για franchise συμβόλαιο και ένα ευέλικτο και οικονομικά αποδοτικό επίπεδο επένδυσης. Με τρέχον ποσοστό μετατροπής 80%, το μεγαλύτερο μέρος των μονάδων που εντάσσονται στη Handwritten, θα είναι projects μετατροπής και όχι νέες κατασκευές, που χρειάζονται μια απλούστερη διαδικασία μετάβασης και ανάπτυξης και ένα πιο βιώσιμο μοντέλο εξέλιξης. Tα πρότυπα του brand έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι ευέλικτα, light και εύκολα επιτεύξιμα.
Επιπλέον, η Handwritten Collection παρέχει άμεση απόδοση επένδυσης (ROI) και δίνει την ευκαιρία στους ιδιοκτήτες να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα με άμεση πρόσβαση στη δυναμική και την εμβέλεια των πλατφορμών πωλήσεων, διανομής και αφοσίωσης της Accor, ενώ επωφελούνται επίσης από τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και διοικητικές δυνατότητες (ESG) του ομίλου.
Τι είδους ξενοδοχεία μπορούν να ενταχθούν
Η Handwritten Collection ουσιαστικά αναζητά, ξεχωριστά, ανεξάρτητα ξενοδοχεία, ενώ η εμπειρία θα βασίζεται πάνω στον ιδιοκτήτη και οικοδεσπότη του, τις προτιμήσεις, τα πάθη του και τις μικρές ιδιορρυθμίες της προσωπικότητάς του. «Ο τρόπος με τον οποίο κάθε οικοδεσπότης αλληλεπιδρά με τους καλεσμένους του εξετάζεται προσεκτικά και ζωντανεύει τη δική του προσωπικότητα», τόνισε η Caroline Bénard, Global SVP Economy & Midscale Brands της Accor.
«Είτε σε ένα κοινωνικό περιβάλλον είτε στην ιδιωτικότητα του δωματίου κάθε επισκέπτη, θα υπάρξουν μοναδικές στιγμές και αλληλεπιδράσεις που δημιουργούν μια αυθεντική σύνδεση. Αυτή η σχέση μεταξύ οικοδεσπότη και επισκέπτη συμβάλλει σε μια πιο ουσιαστική και αξέχαστη εμπειρία διαμονής», εξήγησε.
Ποιος είναι ο στόχος της Handwritten Collection
Ο Alex Schellenberger, Chief Marketing Officer, Premium, Midscale, Economy Brands της Accor, σε δηλώσεις της τόνισε ότι η στόχος της εταιρείας, πέρα από την παροχή μιας πραγματικά αυθεντικής εμπειρίας φιλοξενίας, είναι να υποστηρίξει τον αυξανόμενο αριθμό ιδιοκτητών ανεξάρτητων και boutique ξενοδοχείων «που θέλουν να ενισχύσουν το παγκόσμιο προφίλ τους, να συνδεθούν με περισσότερα κοινά και να αυξήσουν τα έσοδά τους διατηρώντας αναλλοίωτη την ταυτότητά τους».
Όπως ο ίδιος επεσήμανε «Τα ξενοδοχεία που θα παρουσιάσουμε στην Handwritten Collection είναι εκείνα που αναζητούν οι ταξιδιώτες οι οποίοι εκτιμούν τις συγκινητικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και μια διαφορετική πινελιά στην παραδοσιακή φιλοξενία, καθώς και εκείνα που αναζητούν οι ξενοδόχοι που αγαπούν τη μοναδική προσωπικότητα των καταλυμάτων τους, επιθυμώντας ταυτόχρονα τα οφέλη που απορρέουν από έναν κορυφαίο διεθνή εταίρο».
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις