Κρι Κρι: Μείωση τιμών σε προϊόντα της συνολικής αξίας 3 εκατ. ευρώ
H γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι ανακοίνωσε δράσεις ESG ύψους 1,5 εκατ. ευρώ.
- 04 Απριλίου 2023 12:34
Σε ενέργειες με στόχο την ενίσχυση των καταναλωτών και των εργαζομένων της και την προστασία του περιβάλλοντος ανακοίνωσε ότι προχωρά η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι.
Καθώς διαφαίνεται στον ορίζοντα η αποκλιμάκωση των τιμών των πρώτων υλών της, η Κρι Κρι, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της, επιστρέφει στους καταναλωτές μέρος των ανατιμήσεων που είχαν σημειωθεί το προηγούμενο διάστημα. Η μείωση στις τιμές των γαλακτοκομικών προϊόντων της υπολογίζεται να ξεπεράσει τα €3.000.000 συνολικής αξίας, και θα πραγματοποιηθεί με έντονες προωθητικές ενέργειες που θα διαρκέσουν ολόκληρο το 2023. Επιπλέον, από τις 10 Απριλίου θα υπάρξει μείωση της τιμής των συσκευασιών φρέσκου αγελαδινού γάλακτος και του παραδοσιακού αγελαδινού γιαουρτιού κατά 10%.
Δράσεις για περιβάλλον και εταιρική διακυβέρνηση
Παράλληλα με την έμπρακτη στήριξη των καταναλωτών, η Κρι Κρι δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε δράσεις που αφορούν σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης. Συμμετέχοντας και στον σχετικό δείκτη Athex ESG του Χρηματιστηρίου Αθηνών, οι συνολικές δαπάνες της εταιρείας για ενέργειες ESG το 2022 ανήλθαν σε €1.500.000.
Οι δαπάνες αυτές αφορούσαν μεταξύ άλλων πρωτοβουλίες προς όφελος των εργαζομένων της εταιρείας, όπως ιδιωτικό πρόγραμμα ασφάλισης εργαζομένων, bonus, επιδόματα ακρίβειας λόγω του υψηλού πληθωρισμού, εβδομαδιαία παροχή προϊόντων, εκπαίδευση και ασφάλεια εργαζομένων. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 550 εργαζόμενους ενώ το 2022 πραγματοποιήθηκαν 100 νέες προσλήψεις.
Τσινάβος: Συμβάλλουμε στην οικονομική ανακούφιση των καταναλωτών
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε σχετικά:
«Όλοι εμείς στην Κρι Κρι σεβόμαστε τους καταναλωτές και θέλουμε να αισθάνονται πάντα περήφανοι που επιλέγουν τα προϊόντα μας. Για τον λόγο αυτό και επιθυμώντας να συμβάλλουμε και εμείς στην οικονομική ανακούφισή τους, προχωράμε σε μειώσεις των τιμών των προϊόντων μας μέσω προωθητικών ενεργειών ύψους €3 εκατ. Ταυτόχρονα, γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποί μας είναι η καρδιά της εταιρείας μας και νοιαζόμαστε για τον καθένα ξεχωριστά. Γι’ αυτό και αγωνιζόμαστε καθημερινά για ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον».
Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις