Δύο νέες εταιρείες δημιουργεί η Μυτιληναίος για να διεκδικήσει έργα από την πίτα των 20 δισ. ευρώ στις κατασκευές
Η λειτουργία των δυο εταιρειών προγραμματίζεται για τις αρχές του 2023 και θα διαθέτουν αμφότερες κεφάλαια 1 δισ. ευρώ που αναλύονται σε 300 εκατ. ευρώ σε ίδια κεφάλαια και 700 εκατ. ευρώ σε εγγυήσεις.
- 15 Δεκεμβρίου 2022 07:25
Σε μια νέα λογική περνάει ο Όμιλος Μυτιληναίος σχετικά με την παρουσία του στον κατασκευαστικό κλάδο της χώρας. Εχθές στην εταιρική παρουσίαση που έγινε από τον επικεφαλής του Ομίλου κ.Ευάγγελο Μυτιληναίο, έγινε γνωστό πως ο μετασχηματισμός της εταιρείας περιλαμβάνει πλέον ως ξεχωριστές οντότητες δύο νέες θυγατρικές.
Μέσα από τη νέα μορφή της Μυτιληναίος, αναβιώνει η ΜΕΤΚΑ και δημιουργείται η Μ Παραχωρήσεων. Οι δύο εταιρείες αποτελούν την απόδειξη για την αναβάθμιση του τομέα των υποδομών στην μεγάλη ελληνική εταιρεία.
Στόχος είναι να διεκδικηθούν τα περίπου 20 δισ. ευρώ σε έργα τα οποία είναι στο pipeline της υλοποίησης και στα οποία η Μυτιληναίος θέλει να έχει κομμάτι από την πίτα που δημιουργείται. Εξάλλου η εταιρεία συμμετέχει και αναλαμβάνει μεγάλα έργα εδώ και 5 χρόνια με έμφαση την τελευταία διετία.
Στη ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ, CEO ορίστηκε ο κος Ντίνος Μπενρουμπή ενώ πρόεδρος ο κος Ευάγγελος Χρυσάφης. Αντίστοιχα στη Μ Παραχωρήσεων, CEO διορίστηκε ο κος Π. Γαρδελίνος ενώ πρόεδρος ο κος Έλενος Καραΐνδρος.
Η ΜΕΤΚΑ θα έχει ως αντικείμενο όλα τα δημόσια έργα του ομίλου, ενώ η Μ Παραχωρήσεων τα έργα ΣΔΙΤ και τις παραχωρήσεις.
Η λειτουργία τους προγραμματίζεται για τις αρχές του 2023 και θα διαθέτουν αμφότερες κεφάλαια 1 δισ. ευρώ που αναλύονται σε 300εκατ. ευρώ σε ίδια κεφάλαια και 700 εκατ. ευρώ σε εγγυήσεις. Η Μυτιληναίος δεν κρύβει πως θα είναι μέσα στις διεκδικήσεις έργων που θα προσφέρουν στην γενική της εικόνα και στο αναπτυξιακό μοντέλο που έχει επιλέξει.
Το ανεκτέλεστο και των δύο εταιρειών μαζί θα ανέρχεται σε 1,5 δισ. ευρώ και στόχος του ομίλου είναι η είσοδός τους στο Χρηματιστήριο σε χρονικό ορίζοντα 2-3 ετών από σήμερα.
Μυτιληναίος: Θέλουμε να προχωρήσει το υφιστάμενο μοντέλο
Μιλώντας ο κ.Μυτιληναίος σημείωσε πως στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει γίνει πολλή δουλειά από τους κ.Καραμανλή και Καραγιάννη και μάλιστα ανέφερε πως θα ήθελε να συνεχιστεί το μοντέλο που έχει δημιουργηθεί καθώς έχουν επενδυθεί σημαντικά ποσά σε αυτό τον κλάδο”.
Σχετικά με το Άκτιο – Αμβρακία, σημείωσε πως “η Μυτιληναίος έβαλε το χέρι στην τσέπη για να τελειώσει το έργο. Έβαλε πλάτη η εταιρεία” και τόνισε ως η ευρωστία της εταιρείας επέτρεψε την παράδοση του πρώτου τμήματος 5 μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα.
Για τη συμμετοχή της εταιρείας στις κατασκευές συνολικά, σημείωσε ότι “αν δεν προχωρήσει με τον τρόπο που πρέπει, η εταιρεία θα το πάει “πιό χαλαρά””.
Ξεκαθάρισε πάντως πως οι δυο νέες θυγατρικές δεν δημιουργήθηκαν για να δοθούν καθώς υπάρχει μεγάλη πίστη στις δυνατότητες του κατασκευαστικού κλάδου της χώρας.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις