Θεαματική ανάπτυξη της efood το 2022

Θεαματική ανάπτυξη της efood το 2022
Διανομέας Efood Dimitris Kapantais / SOOC

Τριπλασιασμός παραγγελιών φαγητού και ανάπτυξη των υπηρεσιών αγοράς προϊόντων από την efood market.

Με κύκλο εργασιών στα 135,6 εκατ.ευρώ έναντι 112,8 εκατ.ευρώ έκλεισε το 2022 η Online Delivery, κοινώς η θυγατρική της Delivery Hero στην Ελλάδα, γνωστότερη από τη διαχείριση της πλατφόρμας του e-food.

Η παραπάνω επίδοση δε έρχεται χωρίς προς το παρόν να έχουν ενσωματωθεί πλήρως τα μεγέθη των εξαγορών της προηγούμενης χρονιάς (Αλφα Διανομές, Kioskys και ο όμιλος Μούχαλη) καθώς οι συγχωνεύσεις ολοκληρώθηκαν στα τέλη του 2022.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, στην αύξηση των πωλήσεων συνέβαλε η αύξηση των παραγγελιών μέσω της efood, που οδήγησε στην αύξηση των προμηθειών (11 εκατ.ευρώ περισσότερα σε σχέση με το 2021), ενώ επιπλέον ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε και από τις υπηρεσίες προώθησης και προβολής των συνεργαζόμενων καταστημάτων (+7,6 εκατ.ευρώ σε σχέση με τη χρήση του 2021)

Από την παραπάνω αύξηση πωλήσεων προκύπτει και σημαντική αύξηση των κερδών EBITDA στα 36,7 εκατ.ευρώ έναντι 28,8 εκατ.ευρώ το 2021 ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 31,9 εκατ.ευρώ από 23,2 εκατ.ευρώ το 2021. Σημειώνεται δε ότι το λειτουργικό περιθώριο κέρδους EBITDA βελτιώθηκε το 2022 στο 27,12% από 25,6% το 2021.

Τέλος τα καθαρά κέρδη μετά φόρων στο ταμείο της εταιρείας ανήλθαν σε 25,1 εκατ.ευρώ από 17,7 εκατ.ευρώ το 2021.

Κατά το τελευταίο έτος, το efood κατέγραψε εκθετική αύξηση των καταστημάτων στην ελληνική επικράτεια, που ενσωματώνονται στις υπηρεσίες του, τα οποία σήμερα έχουν ξεπεράσει τις 21.000. Τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός αυτός είχε διαμορφωθεί στα 19.000 από 13.000 το 2020. Την ίδια στιγμή κατέγραψε αύξηση κατά 62% των τοπικών καταστημάτων -όπως κάβες, μανάβικα, ανθοπωλεία και κρεοπωλεία-, καθώς και άνοδο κατά 18,5% όσων αξιοποιούν την υπηρεσία delivered by efood, πιστοποιώντας τη δυναμική του own delivery που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια.

Στον τομέα των υπηρεσιών το efood market αποτέλεσε συνολικά για το efood, την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη, το 2022, με τριπλασιασμό των παραγγελιών σε σχέση με το 2021. Η εντυπωσιακή αυτή άνοδος οφείλεται τόσο στη γενικότερη αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών, όσο και στην ίδια την εξέλιξη της υπηρεσίας, η οποία ενσωμάτωσε 61,7% περισσότερα προϊόντα σε επίπεδο χαρτοφυλακίου σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα