Επίσημη συνεργασία της Upstream με τη Ferrero στη Βραζιλία
Η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας ενισχύει το αποτύπωμά της σε μια από τις πλέον ανερχόμενες αγορές ανά τον κόσμο μέσω της συνεργασίας της με τον παγκόσμιο κολοσσό της βιομηχανίας της σοκολάτας και ζαχαροπλαστικής
- 25 Ιουλίου 2023 12:59
Η Upstream, η κορυφαία ελληνική εταιρεία τεχνολογίας και ηγέτιδα διεθνώς στον χώρο του mobile marketing, ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία Ferrero, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της τελευταίας στην αγορά της Βραζιλίας μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η Ferrero αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο παγκοσμίως παραγωγό σοκολατοειδών, με παρουσία σε περισσότερες από 170 χώρες και με τις πωλήσεις της το 2021 να φτάνουν τα 13 δισ. δολάρια, έχοντας στο χαρτοφυλάκιό της περισσότερα από 35 brands, ορισμένα εκ των οποίων είναι από τα πλέον αναγνωρίσιμα στον κόσμο στον κλάδο της σοκολάτας και των γλυκισμάτων.
Η εταιρεία, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για το άνοιγμα του ηλεκτρονικού της καταστήματος στη Βραζιλία, ανέθεσε στην Upstream τη δημιουργία μιας πλήρους βάσης δεδομένων με emails και τηλεφωνικούς αριθμούς πελατών (CRM) μέσω της χρήσης της επιτυχημένης πλατφόρμας mobile marketing της Upstream, του Grow.
Σε μόλις 30 μέρες, η Upstream δημιούργησε την πρώτη εκτενή βάση δεδομένων της Ferrero με περισσότερες από 50.000 επαφές (26.255 emails και 25.632 τηλεφωνικοί αριθμοί). Η βάση αυτή πλέον αποτελεί πολύτιμο εργαλείο, καθώς μπορεί να αξιοποιηθεί από τη Ferrero, προκειμένου να επικοινωνεί προσφορές, να λανσάρει νέα προϊόντα και να υλοποιεί σειρές προωθητικών ενεργειών προς τους πελάτες της. Ήδη, στο πλαίσιο της διαμόρφωσης μιας σταθερής σχέσης με αυτό το νέο κοινό της Ferrero, η Upstream έχει υλοποιήσει online και SMS broadcast καμπάνιες.
Παράλληλα, η τεχνολογία της Upstream θα επιτρέψει στη Ferrero να αποστέλλει αυτοματοποιημένες επικοινωνίες retargeting, οι οποίες είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές στην επίτευξη πωλήσεων. Έχει αποδειχθεί, μέσα από καμπάνιες με άλλες εταιρείες στη Βραζιλία, ότι η πλατφόρμα της Upstream μπορεί να συνεισφέρει μέχρι και το 15% των συνολικών εσόδων ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ο CEO της Upstream, Δημήτρης Μανιάτης, δήλωσε αναφορικά με τη συνεργασία : «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την επιλογή της Upstream από τη Ferrero, μια ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της, της οποίας τα προϊόντα είναι γνωστά σχεδόν σε κάθε άνθρωπο σε όλο τον πλανήτη. Χάρη στην επιτυχημένη μας πλατφόρμα Grow, θα προωθηθεί η ανάπτυξη του e-commerce της Ferrero στη Βραζιλία και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε περαιτέρω για την πραγματοποίηση των κοινών μας στόχων. Παράλληλα, η συνεργασία αυτή αποτελεί ακόμη μια ψήφο εμπιστοσύνης στην Upstream, στην τεχνολογία που αναπτύσσει και τις λύσεις που παρέχει, και μάλιστα σε μια ιδιαίτερα απαιτητική αγορά».
Η Βραζιλία αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της Λατινικής Αμερικής, μια από τις 10 μεγαλύτερες στον κόσμο στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και τη δεύτερη ταχύτερα αναπτυσσόμενη. Η Upstream έχει καταφέρει, ένα χρόνο μετά την είσοδό της στη συγκεκριμένη αγορά e-commerce, να εξελιχθεί σε πρωταγωνίστρια, έχοντας ήδη συνάψει συνεργασίες με περισσότερες από 30 εταιρείες ένδυσης, υπόδησης, ηλεκτρικών ειδών, τροφίμων και άλλων κλάδων.