H Coca-Cola Τρία Έψιλον διευρύνει την επικοινωνία της με τους νέους μέσα από τη διαδραστική πρωτοβουλία Upside Open Content Hub

H Coca-Cola Τρία Έψιλον διευρύνει την επικοινωνία της με τους νέους μέσα από τη διαδραστική πρωτοβουλία Upside Open Content Hub

• Career Podcasts, Leaders Storytelling, Meet the Faces, Business Days • Ξεκινά στις 20 Νοεμβρίου ο 2ος κύκλος με εμψυχωτικές ομιλίες από στελέχη της Coca-Cola Τρία Έψιλον

H CocaCola Τρία Έψιλον,κορυφαίος εργοδότης για το 2020, διατηρεί ζωντανή την επαφή της με τους νέους μέσα από πρωτοβουλίες και περιεχόμενο που τους δίνειέμπνευση για τα μελλοντικά τους βήματα. Με την ενεργή συμμετοχή των ανθρώπων της και αξιοποιώντας την τεχνολογία, η εταιρεία δημιούργησε το Upside, μια ψηφιακή ομπρέλα με δράσεις και επίκαιρες θεματικές που αφορούν θέματα καριέρας,σταδιοδρομίας και προσωπικής εξέλιξης.

Την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου, ξεκινάει μέσω Facebook Live στην σελίδατης Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο δεύτεροςκύκλος περιεχομένου του Upside, ανοιχτός και προσβάσιμος σε όλους όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν, όπου στελέχητης Coca-Cola ΤρίαΈψιλον, θα μοιραστούν προσωπικές τους ιστορίες και εμπειρίες πάνω σε σύγχρονεςθεματικές. Πιο συγκεκριμένα οι θεματικές που θα ακολουθήσουν θα είναι:

1. Ανθεκτικότητα:Ο Γιάννης Βίδρας, Commercial Excellence Manager GR/CY, θα μοιραστεί μέσα από την προσωπική του ιστορία την σημασία της ανθεκτικότητας και πως αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να βοηθήσει τον καθένα στην προσωπική και επαγγελματική του εξέλιξη ξεπερνώντας κάθε εμπόδιο.

2. Ενδυνάμωση: Η Ειρήνη Κεφαλογιάννη, Legal Manager GR/CY, μιλά για τοπως μέσα από τις εμπειρίες μας συνειδητοποιούμε την σημασία της ενδυνάμωσης τουεαυτού μας και των ανθρώπων γύρω μας και πως μέσα από αυτό καταφέρνουμε νανιώθουμε ολοκληρωμένοι τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

3. Μάθηση: Η ΦωτίναΦαφούτη, Coffee Development Manager GR, θα μοιραστεί την αξία της απόκτησης διαφορετικών εμπειριών και της συνεχής μάθησης από την επαγγελματική της πορεία έως τώρα, και όλα όσα έχει διδαχθεί από τις αλλαγές, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στην εξέλιξή της.

4. Agility: Ο ΔημήτρηςΑλεβιζόπουλος, BSS Commercial Functional Leader GR/CY, θα μιλήσειγια το πώς έχοντας ως προτεραιότητα τα θέλω του, μπορεί κανείς να βρει αυτό που τον γεμίζει, ακόμα και στο πιο απαιτητικό εταιρικό περιβάλλον και να ανταποκριθεί σε μια καριέρα υψηλών στόχων και προδιαγραφών.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το νέο κύκλο του Upside στη σελίδατης CocaCola Τρία Έψιλονστο Facebook ενώ στη σελίδατης CocaCola Τρία Έψιλον, μπορείτενα δείτε διαθέσιμο όλο το περιεχόμενο από τον πρώτο κύκλο του Upside!

Ανακαλύψτε περισσότερα για τιςυπόλοιπες φάσεις και το περιεχόμενο του Upside

Το περιεχόμενο του Upside Open Content Hub αναπτύσσεταισε 4 φάσεις:

1η φάση – Career Podcasts: Μarket Εxperts συνομιλούνμε στελέχη της εταιρείας και αναλύουν επίκαιρες θεματικές, όπως η διαμόρφωσητης αγοράς εργασίας στη νέα εποχή, τα social skills πουαπαιτούνται, οι σύγχρονες τάσεις στη διαδικασία επιλογής ταλέντων κ.α.

2η φάση – Leaders Storytelling: Η ηγετικήομάδα της Coca-Cola ΤρίαΈψιλον, αναλαμβάνει δράση με ιστορίες και εμπειρίες που ενδυναμώνουν καιεμπνέουν τους νέους. Μέσα από το προσωπικό και επαγγελματικό τους ταξίδι, στελέχητης εταιρείας μιλούν για σημαντικά βήματα της καριέρας τους και για τηνοοτροπία που κάνει τους επαγγελματικούς τους στόχους, πραγματικότητα.

3η φάση – Meet the Faces of CocaCola Τρία Έψιλον: Συνομιλίεςμεταξύ διαφορετικών ανθρώπων τηςεταιρείας που μιλούν για το ρόλο τους, την καθημερινότητά τους στην εταιρεία,τις ομάδες και τα τμήματά τους αναδεικνύοντας το περιβάλλον εργασίας την πορείακαθώς και την εξέλιξή τους στον οργανισμό.

4η φάση – Business Days & Hours: Διαδικτυακάevents για φοιτητές,αποφοίτους και νέους επαγγελματίες με συζητήσεις, ομιλίες και virtual tours στουςχώρους της εταιρείας.

Μείνετε συντονισμένοι στην σελίδα της Coca-Cola Τρία Έψιλον στο Facebook!

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα