Σύγχρονες Στρατηγικές Εξωστρέφειας

Σύγχρονες Στρατηγικές Εξωστρέφειας

Το μείζον θέμα της διεθνοποίησης καλύπτει το βιβλίο "Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Διεθνείς Αγορές"

Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει έναν παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων.

Επομένως, πρέπει να διαμορφώσει τις κατάλληλες στρατηγικές προσαρμογής, επιβίωσης ή δυναμικής ανάπτυξης μέσα σε ένα εξαιρετικά πολύπλοκο και ταχύτητα μετεξελισσόμενο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, όπου οι εγχώριες αγορές δεν προσφέρουν πλέον πολλές ευκαιρίες, ενώ τόσο ο ανταγωνισμός όσο και οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των πελατών έχουν έμμεσα ή άμεσα επηρεασθεί από την παγκοσμιοποίηση των αγορών. Οι εγχώριες εταιρείες, ακόμη και εάν δεν προτίθενται να διεθνοποιηθούν, είναι αναγκασμένες να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό από ξένες εταιρείες μέσα στην ίδια τη χώρα τους.

Το θέμα της διεθνοποίησης είναι ιδιαίτερα επίκαιρο για τη χώρα μας, η οποία διακρίνεται από έλλειψη εξωστρέφειας, έχοντας το χαμηλότερο κατά κεφαλή εξαγωγικό εισόδημα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η αναζήτηση πελατών εκτός Ελλάδας είναι περισσότερο «συνειδητή» αναγκαιότητα παρά άνεση επιλογής.

Το βιβλίο « Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Διεθνείς Αγορές» που κυκλοφορεί από τον εκδοτικό οίκο Rosili, στόχο έχει να καλύψει το μείζον θέμα της διεθνοποίησης, παρουσιάζοντας μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση σχετικά με τις πλέον αποτελεσματικές στρατηγικές και τακτικές Μάρκετινγκ για τη διείσδυση της επιχείρησης σε διεθνείς αγορές. Αποτελεί έναν πολύτιμο οδηγό στα χέρια της επιχείρησης που επιθυμεί να διεισδύσει αποτελεσματικά στις διεθνείς αγορές ή/και να αντιμετωπίσει επιτυχώς τον ανταγωνισμό που δέχεται από τις πολυεθνικές επιχειρήσεις. Αξίζει να σημειωθεί πως εξετάζεται λεπτομερώς το Διαδικτυακό Σύστημα Παγκόσμιας Διοίκησης Μάρκετινγκ (GMMSO), το οποίο είναι ένα λογισμικό, που επιτρέπει στους χρήστες να συντάξουν μια ανάλυση της κατάστασης της εταιρείας σε παγκόσμιο περιβάλλον, να εντοπίσουν χώρες με υψηλή αγοραστική δυνατότητα για τα προϊόντα της επιχείρησης, να συντάξουν μια ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού, να επιλέξουν την καλύτερη αγορά-χώρα και τέλος, να καθορίσουν την καταλληλότερη στρατηγική διείσδυσης, αναπτύσσοντας και το αντίστοιχο σχέδιο Μάρκετινγκ.

Επισκεφθείτε το www.rosili.gr κι ενημερωθείτε για τις εκδόσεις Rosili, τον καινούριο μειωμένο τιμοκατάλογο και τα προσφερόμενα πακέτα επιχειρησιακών βιβλίων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα