Ψηφιακό άλμα στην εξυπηρέτηση πελατών από την ΕΥΔΑΠ

Διαβάζεται σε 5'
Ψηφιακό άλμα στην εξυπηρέτηση πελατών από την ΕΥΔΑΠ
ΑΡΧΕΙΟ ΕΥΔΑΠ - ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ 1022

Η εταιρεία επενδύει στην αναβάθμιση των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών, εγκαινιάζοντας ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων αποτελεί αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις της σύγχρονης εποχής. Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται με αμείωτους ρυθμούς, οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο, προκειμένου να ικανοποιήσουν τις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών και να παραμείνουν βιώσιμες σε βάθος χρόνου.

Ιεραρχώντας ως κορυφαία προτεραιότητα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της, η ΕΥΔΑΠ επενδύει διαχρονικά στην τεχνολογική καινοτομία και πλέον εγκαινιάζει ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης, αναβαθμίζοντας έτσι τις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες. Το νέο site της παρέχει ένα φιλικό περιβάλλον, μέσω του οποίου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας και να απολαμβάνουν την ευκολία των δυνατοτήτων και των ψηφιακών υπηρεσιών που τους παρέχει. Παράλληλα, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της ΕΥΔΑΠ, οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση και πλήρη έλεγχο στη διαχείριση των παροχών των ακίνητών τους, προχωρούν σε πληρωμή των λογαριασμών τους ή διακανονισμό των οφειλών τους και εξόφληση των δόσεών τους. Ακόμη, μπορούν να υποβάλλουν αίτημα για την υπαγωγή τους στα ειδικά τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ (επαγγελματικό, φιλανθρωπικό, πολυτέκνων, υπερηλίκων) ή στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο, παρακολουθώντας την πορεία τους ηλεκτρονικά.

eydap-logo

Επιπλέον, μέσω της υπηρεσίας ebill, οι καταναλωτές μπορούν να ενεργοποιήσουν την αποστολή ηλεκτρονικού λογαριασμού, καταργώντας τον έντυπο και μειώνοντας έτσι το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Μάλιστα, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μαζί θα κάνουμε το χαρτί οξυγόνο», Η ΕΥΔΑΠ για κάθε 5 λογαριασμούς που καταργούνται, φυτεύει ένα δέντρο σε συνεργασία με τη we4all.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί ότι η ΕΥΔΑΠ έχει λάβει Πιστοποίηση κατά το Πρότυπο Ασφαλείας Δεδομένων Καρτών Πληρωμών PCI-DSS, σύμφωνα με το οποίο οι ηλεκτρονικές συναλλαγές που διεκπεραιώνονται μέσω καρτών (πιστωτικών και χρεωστικών), λειτουργούν σε ένα ασφαλές περιβάλλον, κάτι που αποδεικνύει το υψηλό επίπεδο ασφάλειας που παρέχει στους πελάτες της, θωρακίζοντας τις συναλλαγές τους.

Ψηφιακή εξυπηρέτηση για κάθε πελάτη

Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση της ΕΥΔΑΠ, σε συνδυασμό με τα αποτελεσματικά συστήματά της, διασφαλίζουν ότι καμία κλήση δεν μένει αναπάντητη και κανένα ζήτημα δεν παραμένει άλυτο. Ενισχύοντας την ψηφιακή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, η ΕΥΔΑΠ προέβη στην ενσωμάτωση ενός σύγχρονου Ψηφιακού Βοηθού (Chatbot) στην επίσημη ιστοσελίδα της, ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 μέρες τον χρόνο. Το Chatbot προσφέρει πληροφορίες σχετικά με ποικίλα ερωτήματα των πελατών ενώ τους καθοδηγεί στην εύρεση πληροφοριών εύκολα και γρήγορα για λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου και πληροφορίες για το ηλεκτρονικό κατάστημα.

ΑΡΧΕΙΟ ΕΥΔΑΠ - ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΒΟΗΘΟΣ ΕΥΔΑΠ (CHATBOT).

Την ίδια στιγμή, για τους πελάτες που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική διεκπεραίωση των αιτημάτων τους, δίνεται η επιλογή να κλείσουν ραντεβού μέσα από το ηλεκτρονικό ημερολόγιο κρατήσεων που βρίσκεται αναρτημένο στο eydap.gr, επιλέγοντας την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμούν. Εναλλακτικά, μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω της υπηρεσίας Click2Call για να εξυπηρετηθούν για οποιοδήποτε ζήτημα, δηλώνοντας την ώρα που επιθυμούν να γίνει η κλήση, είτε καλώντας απλά στο 1022 ή το 2102144444.

Ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση

Σημαντική επίσης είναι η ενέργεια της ΕΥΔΑΠ, σε συνεργασία με τον «Φάρο Τυφλών Ελλάδος», να παρέχει ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες καθολικής προσβασιμότητας σε καταναλωτές με προβλήματα όρασης, οι οποίες περιλαμβάνουν την αποστολή ειδικών αναγνώσιμων λογαριασμών (μορφή braille, μεγάλες γραμματοσειρές), αποστολή SMS και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Ταυτόχρονα, στο ευρύτερο πλαίσιο συμπεριληπτικής στρατηγικής ατόμων με προβλήματα όρασης, παρέχει ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες (accessibility menu), που επιτρέπουν στους πελάτες να ελέγχουν την οθόνη τους, να αυξομειώνουν τη φωτεινότητα, τη γραμματοσειρά, καθώς και άλλες ρυθμίσεις, ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Τέλος, για πρώτη φορά, στο νέο site της ΕΥΔΑΠ έχουν αναρτηθεί Ακουστικά Αρχεία για μη Βλέποντες, που περιλαμβάνουν μια σύντομη περίληψη της Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης 2021, προκειμένου άνθρωποι με προβλήματα όρασης ή ολικά τυφλοί, να έχουν ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση.

EYDAPP: Το νέο app που απλοποιεί τις υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ

Η ψηφιακή εξυπηρέτηση που παρέχει η ΕΥΔΑΠ ενισχύεται με την αναβαθμισμένη εφαρμογή EYDAPP για smartphones και tablets, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να απολαμβάνουν μία νέα εμπειρία βασισμένη στο UserExperience (UX), καθώς και να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα τους λογαριασμούς τους. Επίσης, με τη λειτουργία barcode scanning, οι χρήστες έχουν την επιλογή να σκανάρουν τον αριθμό παραστατικού τους και να αποκτήσουν άμεσα πρόσβαση στον λογαριασμό τους αλλά και σε όλες τους τις παροχές.

Τέλος, στην εφαρμογή EYDAPP υπάρχει η επιλογή ΑΝΑΦΟΡΑ ΒΛΑΒΗΣ, η οποία δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να δηλώσει οποιοδήποτε πρόβλημα ή βλάβη, γρήγορα και εύκολα, ανεβάζοντας απλά τη φωτογραφία του προβλήματος/βλάβης και δηλώνοντας στον χάρτη την τοποθεσία.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα