Όλα όσα πρέπει να ρωτάτε όταν κάνετε check in σε ένα ξενοδοχείο

Όλα όσα πρέπει να ρωτάτε όταν κάνετε check in σε ένα ξενοδοχείο

Δωρεάν παροχές, οι οποίες είναι «άγνωστες» προς το κοινό (Pics)

Τα ξενοδοχεία διαθέτουν πολλές από τις παροχές τους δωρεάν για τους επισκέπτες τους. Δεδομένου, όμως, ότι πολλές από αυτές δεν βρίσκονται σε όλα τα δωμάτια, οι πελάτες συχνά δεν συνειδητοποιούν καν ότι είναι διαθέσιμες.

Για το λόγο αυτό, εκπρόσωποι της Hilton Worldwide και της Starwood Hotels and Resorts δημιούργησαν μια λίστα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα πρέπει να ζητήσετε στο επόμενό σας ταξίδι.

Δείτε παρακάτω ποιες είναι αυτές:

ΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΚΙΝΗΤΟΥ – ΑΝΤΑΠΤΟΡΕΣ

 

Εάν έχετε ξεχάσει το φορτιστή του τηλεφώνου σας ή απλά δεν έχετε τον κατάλληλο αντάπτορα, επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου.

ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ

 

Κάποια ξενοδοχεία παρέχουν μενού μαξιλαριών στους επισκέπτες τους προκειμένου οι ίδιοι να επιλέξουν ποιο από αυτά τους ταιριάζουν με βάση το επίπεδο σταθερότητας, το σχήμα, και την καταλληλότητα για όλες τις συνήθειες του ύπνου.

ΣΙΔΕΡΟ ΜΑΛΛΙΩΝ

 

Σχεδόν όλα τα ξενοδοχεία προσφέρουν δωρεάν σεσουάρ για τους πελάτες τους, ωστόσο, υπάρχουν πολλά καταλύματα που παρέχουν ακόμη και σίδερο μαλλιών για τις κυρίες. Επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν για να μάθετε τι προϊόντα και «εργαλεία» διαθέτει το κατάλυμα για την περιποίηση των μαλλιών σας.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ FORTUNEGREECE

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα