25 χρόνια τώρα η Lidl Ελλάς χαράσσει τον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο!

Διαβάζεται σε 5'
25 χρόνια τώρα η Lidl Ελλάς χαράσσει τον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο!
UNSPLASH

Σεβασμός της βιοποικιλότητας. Προστασία του κλίματος. Διατήρηση των φυσικών πόρων. Αυτό είναι το τρίπτυχο για να διασφαλίσουμε ένα καλύτερο μέλλον για τον πλανήτη μας, ο οποίος τελευταία δοκιμάζεται ολοένα και εντονότερα από τις επιπτώσεις της ανθρωπογενούς κατάχρησης.

Η κατάσταση, την οποία καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε, δεν επιδέχεται νέων αναβολών. Η στρατηγική όλων μας είναι απολύτως αναγκαία, προκειμένου να χτίσουμε ένα καλύτερο και πιο ευοίωνο αύριο. 

Και σ’ αυτόν τον στόχο, εδώ και 25 χρόνια, έχει πλήρως αφοσιωθεί η Lidl Ελλάς, με αποκλειστικό γνώμονα ένα καλύτερο αύριο, έναν πιο πράσινο πλανήτη, έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής.  

Άλλωστε, αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος για να εξασφαλιστεί μακροπρόθεσμα αφενός η ποιότητα, αφετέρου η διαθεσιμότητα όλων των προϊόντων, τα οποία καταναλώνουμε και αγοράζουμε από τα ράφια.

Η Lidl Ελλάς, μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, θέτει διαρκώς φιλόδοξους στόχους και συγκεκριμένα μέτρα, όπως η εξοικονόμηση πόρων, η εφαρμογή μέτρων προστασίας του κλίματος σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας και η ενεργή συμβολή στην προστασία των οικοσυστημάτων μέσω των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. 

Λιγότερο πλαστικό

UNSPLASH

Χαρακτηριστική είναι η στρατηγική REset Plastic, μέσω της οποίας η Lidl Eλλάς στοχεύει σε 30% λιγότερο πλαστικό, σε 25% μέση περιεκτικότητα ανακυκλωμένου πλαστικού στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και στη μέγιστη δυνατή ανακυκλωσιμότητα για το 100% των συσκευασιών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Κι όλα αυτά μέχρι το 2025.

Φυσικά, μην ξεχνάμε την πλήρη και οριστική απόσυρση από τα καταστήματα όλων των πλαστικών μίας χρήσης (καλαμάκια, ποτήρια, πιάτα, μαχαιροπίρουνα και μπατονέρες), το οποίο έγινε στο τέλος του 2019, όπως και την αφαίρεση του μαύρου πλαστικού, το οποίο ανακυκλώνεται δύσκολα, απ’ όλες τις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, το οποίο έγινε το 2021.

Πιο βιώσιμα υφάσματα

UNSPLASH

Από το 2014, η Lidl Ελλάς συμμετέχει στην εκστρατεία Detox, η οποία επιδιώκει την εξάλειψη των επικίνδυνων χημικών ομάδων, όπως ορίζονται από την Greenpeace, κατά την παραγωγή προϊόντων κλωστοϋφαντουργίας και υποδημάτων ιδιωτικής ετικέτας. Και μέχρι σήμερα, είναι στην ευχάριστη θέση να υποστηρίζει ότι έχει καταφέρει να αποφύγει όσο το δυνατόν περισσότερο αυτές τις επιβλαβείς ομάδες, μειώνοντας σημαντικά τις πιθανές αρνητικές επιπτώσεις στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Συμπληρωματικά με την παραπάνω πρωτοβουλία έρχεται να λειτουργήσει η δράση «Cotton made in Africa», η οποία αποσκοπεί στην κοινωνικά και οικολογικά βιώσιμη παραγωγή βαμβακιού στην Αφρική, διασφαλίζοντας ότι οι πρώτες ύλες καλλιεργούνται υπό περισσότερο υπεύθυνες συνθήκες. 

Άλλωστε, η αυξημένη ζήτηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων από βιώσιμο βαμβάκι δίνει τη δυνατότητα σε ολοένα και περισσότερους μικροκαλλιεργητές να διδαχθούν αποτελεσματικές μεθόδους καλλιέργειας, οι οποίες είναι φιλικές προς το περιβάλλον και την υγεία. 

Και γι’ αυτόν τον λόγο, η Lidl Ελλάς έχει ως στόχο να προμηθεύεται 100% βιώσιμο βαμβάκι.

Η στρατηγική της Lidl Ελλάς για το κλίμα

Μέχρι το 2030, η Lidl στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, που προκύπτουν από την επιχειρησιακή της λειτουργία, συνολικά κατά 80%, σε σύγκριση με το 2019, σε όλες τις χώρες

UNSPLASH

Επιπλέον η Lidl Ελλάς κάνει χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις της στο 100%

Με αυτόν τον τρόπο συμβάλλει στον στόχο της κλιματικής ουδετερότητας* για το 2022

Το μεγαλύτερο μέρος του ανθρακικού αποτυπώματος της Lidl αποδίδεται στην παραγωγή των προϊόντων της, δηλαδή στα αρχικά στάδια της αξιακής αλυσίδας. Η εταιρεία επιθυμεί λοιπόν, να δεσμεύσει τους προμηθευτές της, οι οποίοι ευθύνονται για το 75% των εκπομπών που σχετίζονται με τα προϊόντα, να θέσουν έως το 2026 δικούς τους κλιματικούς στόχους βασισμένους στη μεθοδολογία της πρωτοβουλίας «Science Based Targets»

Για να επιτύχει τους φιλόδοξους στόχους της, η Lidl Eλλάς έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης ως μέρος της στρατηγικής της για το κλίμα που αφορά στις άμεσες εκπομπές που δημιουργούνται εντός της επιχείρησης και επηρεάζονται από αυτήν, στις έμμεσες που προκύπτουν από την κατανάλωση ενέργειας που προμηθευόμαστε από εξωτερικό πάροχο και στις εκπομπές που αφορούν στην επιχειρηματική δραστηριότητα σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, καθώς και στα στάδια πριν και μετά.

Ένας κοινός στόχος

Όλες οι παραπάνω πρωτοβουλίες της Lidl Ελλάς έχουν έναν και μοναδικό στόχο. Να τηρήσουν απαρέγκλιτα την υποχρέωση να παραδώσουμε έναν πλανήτη καλύτερο απ’ αυτόν που παραλάβαμε.

Με μια μεγάλη ποικιλομορφία ζώων και φυτών, η οποία θα προάγει τον καθαρό αέρα, το καθαρό νερό, τα γόνιμα εδάφη και συνεπώς τη βάσης της διατροφής μας.

Με έναν πιο υγιές περιβάλλον, προκειμένου τα προϊόντα να φθάνουν στα ράφια μέσα από φιλικές προς το κλίμα διαδικασίες καθ’ όλο το μήκος της αλυσίδας αξίας. 

Με μια υψηλή διαθεσιμότητα σε φυσικούς πόρους, η οποία μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω των καινοτόμων λύσεων ανακύκλωσης, της ορθής διαχείρισης γλυκού νερού και της βιώσιμης παραγωγής πρώτων υλών.

80% μειωμένες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, που προκύπτουν από την επιχειρησιακή λειτουργία της Lidl, σε σύγκριση με το 2019, μέχρι το 2030, σε όλες τις χώρες.

Έως το 2026 η εταιρεία έχει δεσμεύσει τους προμηθευτές της, οι οποίοι ευθύνονται για το 75% των εκπομπών που σχετίζονται με τα προϊόντα, να θέσουν δικούς τους κλιματικούς στόχους βασισμένους στη μεθοδολογία της πρωτοβουλίας «Science Based Targets»

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα