1-2 στην Ολλανδία

1-2 στην Ολλανδία
inboard9507s

Η Chevrolet Racing, έκανε στην Ολλανδία το 1-2 με τους Alain Menu και Nicola Larini!!!

Ο Menu ήταν πρώτος από την αρχή μέχρι το τέλος του πρώτου αγώνα, ενώ σε απόσταση αναπνοής ακολουθούσε ο άλλος οδηγός της ομάδας, Nicola Larini.



Ήταν η πρώτη νίκη 1-2 για τη Chevrolet από το 2005 που άρχισε να συμμετάσχει στο WTCC. Ο Rob Huff εγκατέλειψε στον 1ο αγώνα, ενώ βρισκόταν στην όγδοη θέση, όταν το σύστημα διεύθυνσης έσπασε, μετά από σύγκρουση στο ξεκίνημα και σαν αποτέλεσμα μιας ακόμα ισχυρής πρόσκρουσης, τρεις στροφές πριν αποχωρήσει.



Στο 2ο αγώνα, ο Menu δυστυχώς εγκατέλειψε, λόγω πτώσης της πίεσης λαδιού, ενώ ο Larini χρησιμοποίησε όλη την εμπειρία του στα αυτοκίνητα τουρισμού για να ανέβει από την έβδομη στην τέταρτη θέση και να κερδίσει περισσότερους πολύτιμους βαθμούς.



Ο Huff, ο οποίος ξεκίνησε από την τελευταία σειρά, απόλαυσε τον αγώνα, καταφέρνοντας να τερματίσει 13ος.




Alain Menu

«
Ήταν ένας φανταστικός αγώνας! Η Chevrolet και RML μαζί αξίζουν αυτή τη νίκη μετά από τόσο σκληρή δουλειά. Στους πρώτους τέσσερις- πέντε γύρους, έκανα ότι καλύτερο ώστε να μην φθείρω υπερβολικά τα ελαστικά φροντίζοντας να παραμένω πρώτος. Στη συνέχεια, κατάφερα να πάρω τον έλεγχο του αγώνα, γνωρίζοντας ότι ο Nic δεν θα δοκίμαζε κάτι ανόητο. Η κατάκτηση μιας νίκης 1-2 είναι μεγάλο γεγονός και αποτελεί καλό οιωνό για τις πιθανότητές μας στους επόμενους αγώνες. Στο δεύτερο αγώνα, πήγαινα πολύ άνετα όταν τελείως ξαφνικά, η πίεση λαδιού έπεσε και γι’ αυτό σταμάτησα το αυτοκίνητο όσο πιο γρήγορα μπορούσα».




Nicola Larini

«
Έκανα καλό ξεκίνημα στον πρώτο αγώνα και κατάφερα να χωθώ πίσω από τον Alain. Όπως αυτός, έπρεπε να προσέχω λίγο τα ελαστικά στους πρώτους γύρους, αλλά μετά ήταν ένας αρκετά ομαλός αγώνας. Είναι πάντα ωραίο να έχεις ένα τέλειο αυτοκίνητο σε μία πίστα που πραγματικά του ταιριάζει! Ο δεύτερος αγώνας θα έπρεπε να έχει διαρκέσει ένα ή δύο γύρους περισσότερο, γιατί τότε θα είχα τερματίσει σίγουρα στο πόντιουμ. Αντιμετώπισα λίγη υποστροφή στην αρχή, αλλά κατά τα άλλα το αυτοκίνητο ήταν διαμάντι».




Rob Huff

«
Στο ξεκίνημα του πρώτου αγώνα χτυπήθηκα από ένα άλλο αυτοκίνητο, καταστρέφοντας το σύστημα διεύθυνσης. Είχα λίγο τζόγο στο τιμόνι αλλά τα έβγαζα πέρα. Είχα φτάσει μέχρι την όγδοη θέση που ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να έχω στο 2ο αγώνα, όταν το τιμόνι έσπασε και με έστειλε στις μπαριέρες. Αλλά τα παιδιά έκαναν καταπληκτική δουλειά και έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο για το δεύτερο αγώνα, μπόρεσα λοιπόν να το απολαύσω χωρίς πίεση ή ανησυχίες. Είχα μία δυνατή μάχη με τον Yvan Muller και παρά το γεγονός ότι είμαι λίγο ταχύτερος, είναι δύσκολο να κάνεις προσπέραση εκεί. Ασφαλώς δεν κέρδισα καθόλου βαθμούς, αλλά κρίνοντας από το πώς πάει φέτος το αυτοκίνητο, είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα έρθει και αυτή η μέρα».




Ray Mallock

«
Ήταν ένα θαυμάσιο ξεκίνημα της Ευρωπαϊκής σεζόν του WTCC και μία εξαιρετική αρχή για τη δική μας προσπάθεια στο πρωτάθλημα».




Eric Nève

«
Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν η πρώτη φορά που είχα την εντύπωση ότι τελικά καταφέραμε να ενώσουμε όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη νίκη. Ήταν μία θαυμάσια ομαδική προσπάθεια, αλλά βγάζουμε το καπέλο στους οδηγούς, οι οποίοι οδήγησαν υποδειγματικά. Στον Alain που κέρδισε τον πρώτο αγώνα και στο Nicola που παραλίγο να ανέβει στο πόντιουμ και στο δεύτερο αγώνα».




ZANDVOORT Αποτελέσματα 1ου ΑΓΩΝΑ









Πρωτάθλημα οδηγών μετά από τον 4ο από τους 22 αγώνες



1. A Farfus (BMW), 28 βαθμοί, 2. J Müller (BMW), 22; 3. G Tarquini (SEAT) 21, 4. A Priaulx (BMW) 21, 5. N Larini (Chevrolet) 13;… 7. A Menu (Chevrolet) 10;… 12. R Huff (Chevrolet) 4;…




Πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά από τον 4ο από τους 22 αγώνες

1. BMW, 60 βαθμοί 2. SEAT, 43, 3. Chevrolet, 35, 4. Alfa Romeo, 11.




Η Chevrolet Racing σε όλο τον κόσμο

Στη Δανία, η Chevrolet ξεκίνησε τον πρώτο της Δανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού με μία τέταρτη θέση από τον Henrik Lundgaard. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση
www.dtc-net.dk.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα