2ο Ιστορικό Ράλι Κύπρου
Ελληνοκυπριακή νίκη στο 2ο Ιστορικό Ράλι Κύπρου, που ολοκληρώθηκε στη Λευκωσία
- 29 Μαΐου 2007 14:27
Ο Έλληνας οδηγός με το Κύπριο συνοδηγό του, δεν είχαν την ευτυχία να τερματίσουν στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις πριν ένα μήνα (συμμετείχαν με το πανέμορφο Fiat 131 Abarth Rally του 1976), στη Κύπρο όμως ήταν αλάνθαστοι και δίκαια κατέκτησαν τη νίκη, με μόλις 7,23 βαθμούς ποινής συνολικά.
Στην δεύτερη θέση ακολούθησαν οι γνωστοί μας Κύπριοι από τις διακρίσεις τους στην Ελλάδα, Στέλιος Βανέζος – Γιώργος Κοτζαμάνης (MG B Roadster, 1973) με 8,73 β.π., ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν τα μέλη της «Team Greece» στο διεθνή θεσμό της FIA, Ιάσων Φωτόπουλος – Αριστοτέλης Γεωργίου (Alfa Romeo 2000 GT Veloce, 1972) με 9,71 β.π.
Μια ακόμη ελληνική συμμετοχή που διακρίθηκε στον αγώνα ήταν ο Γιώργος Κίκιζας, ο οποίος με μια Jaguar MK2 του 1960 και συνοδηγό τη σύζυγό του, ολοκλήρωσαν στη 4η θέση (και ήταν πρώτοι στη κατηγορία Ε), τη στιγμή που οι Μονεγάσκοι Rafaelo Raimondo – Marco Maria Calegari, το πλήρωμα δηλαδή που θριάμβευσε στο 6ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, ολοκλήρωσαν 5οι, οδηγώντας όμως, όχι τη γνωστή τους Porsche 356A, αλλά μια «δανική» Alfa Romeo Giulietta Sprint του 1958.
Την πολύ καλή εμφάνιση των ελληνικών πληρωμάτων ολοκλήρωσαν οι Χρήστος Αποστολίδης – Βάσω Κυπριώτη (MG B GT, 1980) που τερμάτισαν στη 10η θέση της γενικής κατάταξης και πρώτοι στην κατηγορία Ι.
Το 2ο Ιστορικό Ράλι Κύπρου που προσμετρά στο Πρωτάθλημα Regularity Ράλι της FIA και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity Ράλι Ιστορικών Αυτοκινήτων, περιελάμβανε 72 συμμετοχές, από τις οποίες εκκίνησαν οι 64.
Ήταν μια συνδιοργάνωση του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου και των Φίλων Ιστορικού και Παλαιού Αυτοκινήτου Κύπρου, αφού πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα με το 19ο Διεθνές Ράλι Ιστορικού Αυτοκινήτου της FIVA. Ο τριήμερος αγώνας είχε μήκος 516 χλμ. με εκκίνηση και τερματισμό τη Λευκωσία και περιελάμβανε 13 Ειδικές Διαδρομές ακριβείας.