BMW M5 Touring

default image

507 ίπποι σε ένα station wagon;! Μα φυσικά γιατί εδώ μιλάμε για τη BMW M5 Touring!!!

Παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις του αυτοκινήτου, η νέα BMW Μ5 Touring δείχνει το ίδιο δυναμική, μυώδης και εντυπωσιακή σε σχέση με τη sedan έκδοση.




Κινητήρας

Η M5 Touring, είναι η ισχυρότερη όλων των εποχών, καθώς δανείζεται το κορυφαίο μηχανικό σύνολο των πέντε λίτρων, από την τελευταία Μ5. Δέκα κύλινδροι, μέγιστη απόδοση ισχύος 507 bhp (373 kW), μέγιστη ροπή 520 Nm και στροφές κινητήρα που ξεκινά το κόκκινο στις 8,250 σ.α.λ. Αυτές οι τιμές μιλούν από μόνες τους.



Με απαράμιλλο τρόπο, τα παραπάνω νούμερα επισκιάζουν τα όρια ανάμεσα σε ένα αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και ένα όχημα για φιλόδοξη σπορ αγωνιστική οδήγηση.




Μετάδοση

Το επτατάχυτο SMG είναι το κατάλληλο κιβώτιο για την ιδανική μεταφορά της ισχύος του κινητήρα V10 μέσω του συστήματος μετάδοσης στους τροχούς. Η BMW M είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρία σε όλο τον κόσμο που προσφέρει επτατάχυτο σειριακό κιβώτιο με λειτουργία drivelogic.



Ακόμα πιο τελειοποιημένο από το προηγούμενο εξατάχυτο κιβώτιο, το επτατάχυτο SMG προσφέρει τη δυνατότητα της μηχανικής αλλαγής ταχυτήτων με εξαιρετικά μικρούς χρόνους αλλαγής καθώς και της άνετης οδήγησης χάρη στο αυτόματο πρόγραμμα. Στόχος της πρόσθετης έβδομης σχέσης είναι η ακόμα πιο πυκνή κατανομή των σχέσεων για βέλτιστη αξιοποίηση των στροφών του κινητήρα και της διαθέσιμης ροπής.



Η ταχύτητα αλλαγής σχέσεων του νέου κιβωτίου SMG είναι αυξημένη κατά 20%.




Επιδόσεις




Για τα 0-100 απαιτούνται μόλις 4,8 δευτερόλεπτα, ενώ εάν δεν υπήρχε ο ηλεκτρονικός περιοριστής στα 250 χ.α.ώ., η Touring θα μπορούσε να επιταχύνει ασταμάτητα μέχρι τα 320 χ.α.ώ.




Διακρίσεις

Ο δύο φορές βραβευμένος V10 είναι ο πρώτος υψηλόστροφος κινητήρας V10 που τοποθετείται σε station wagon παραγωγής. Η ίδια πρωτιά παρατηρείται και στη sedan έκδοση, η οποία διακρίνεται ως η ισχυρότερη BMW παραγωγής.




Διακριτικά χαρακτηριστικά

Οι διαφορές στη σχεδίαση σε σχέση με τη βασική Σειρά 5 Touring είναι διακριτικές αλλά σαφείς, χαρίζοντας στη M5 μία πραγματικά μοναδική εμφάνιση, χωρίς να αμφισβητείται η οικογενειακή προέλευση του μοντέλου της BMW.



Οι τροποποιημένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες/σπόιλερ προσελκύουν αμέσως την προσοχή. Μία ακόμα διαφορά είναι τα τροποποιημένα πλαϊνά μαρσπιέ και τα κάπως προεξέχοντα τόξα των τροχών. Εκ παραδόσεως, το M διαφέρει από ένα κανονικό μοντέλο BMW στην εντυπωσιακή σχεδίαση των εξωτερικών καθρεπτών του, στις τέσσερις απολήξεις εξάτμισης, που έχουν γίνει τυπικό χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων των μοντέλων M, και στην αποκλειστική σχεδίαση των ζαντών. Για πρώτη φορά, το M5 έχει πολύ ελκυστικούς αεραγωγούς που ενσωματώνονται στα εμπρός πλαϊνά τμήματα.




Άνετοι χώροι

Το πάτωμα του χώρου αποσκευών είναι τελείως επίπεδο σε όλο του το μήκος και το πλάτος. Η χωρητικότητα ποικίλει από 500 (535) λίτρα (17.5/18.7 cu ft) μέχρι 1,615 (1,650) λίτρα (56.5/65.0 cu ft) με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα και το χώρο πλήρως φορτωμένο μέχρι την οροφή. Αυτό συνεπάγεται 90 (125) λίτρα (3.5/4.9 cu ft) παραπάνω σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο (οι τιμές στις παρενθέσεις ισχύουν για τα μοντέλα που είναι εφοδιασμένα με ελαστικά τύπου ‘runflat’ και κατά συνέπεια δεν απαιτούν ρεζέρβα).




Πλαίσιο

Όπως η sedan 5άρα, η νέα Touring υιοθετεί πλαίσιο εξολοκλήρου από αλουμίνιο, ειδικά σχεδιασμένο για έκδοση station wagon, ενώ ο ολοκληρωμένος πίσω άξονας διατηρεί το πάτωμα του χώρου αποσκευών επίπεδο και λείο και βελτιστοποιεί το πλάτος του διαθέσιμου χώρου.




Στον πίσω άξονα

Η M5 έχει ένα μεταβλητό μπλοκέ διαφορικό με ανίχνευση ροπής, που προσφέρει στο αυτοκίνητο ένα υψηλό επίπεδο οδηγικής ευστάθειας και βέλτιστης πρόσφυσης, κυρίως κατά την επιτάχυνση στην έξοδο μιας στροφής. Ακόμα και σε άκρως απαιτητικές οδηγικές συνθήκες, όπως όταν υπάρχουν μεγάλες διαφορές συντελεστών τριβής στους κινητήριους τροχούς, προσφέρει ένα αποφασιστικό πλεονέκτημα πρόσφυσης.




BMW M5 Touring









BMW M5 Touring εσωτερική σχεδίαση




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα