Δραματική πτώση των πωλήσεων ΙΧ, το 2012

Δραματική πτώση των πωλήσεων ΙΧ, το 2012
Opel Corsa 2011 Axel Wierdemann

Τεράστια πτώση, της τάξης του 40,1% παρουσίασαν το 2012 οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, σε σχέση με το 2011. Κορυφαία σε πωλήσεις εταιρία η Οpel.

Από τις 97.682 καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα που μπήκαν στην αγορά το 2011, ο αντίστοιχος αριθμός παρουσίασε δραματική μείωση το 2012 αφού περιορίσθηκε σε μόλις 58.482 οχήματα. Όπως είναι φυσικό η μεγάλη αυτή πτώση στις πωλήσεις εντείνει το ούτως ή άλλως τεράστιο πρόβλημα που αντιμετώπιζε η αγορά του αυτοκινήτου, η οποία μερικά χρόνια πριν κινούνταν σε πάνω από 200.000 – 250.000 αυτοκίνητα σε ετήσια βάση.

Οι εκτίμησεις για το 2013 είναι πολύ δυσοίωνες, αφού προβλέπουν πως θα υπάρξει περεταίρω μείωση της αγοράς, με τον αριθμό των πωλήσεων να φτάσει κάτω από τις 50.000 αυτοκίνητα.

Το 2012 έκλεισε βρίσκοντας την Opel πρώτη στην αγορά με μερίδιο 12,12% (επιβατικά) και μια βελτίωση της τάξης του 3,5% (+0,4 ποσοστιαίες μονάδες) συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, όπου κατείχε την 2η θέση στον πίνακα των πωλήσεων.

Ο Λεωνίδας Μισσαλάκης , Marketing Manager της GMH, δήλωσε: «Θέλουμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας προς τους πελάτες και συνεργάτες μας που ανέβασαν την Opel στην κορυφή! Νοιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι, γιατί μέσα σε ένα αντίξοο οικονομικό περιβάλλον καταφέραμε να φέρουμε τα αποτελέσματα αυτά. Η αλήθεια είναι όλη η οργάνωση έχει δουλέψει σκληρά και τα τελευταία χρόνια έχουμε βελτιώσει σημαντικά τη θέση μας στην αγορά. Οι πελάτες εμπιστεύονται την Opelκαι το Δίκτυό της, ενώ οι επιδόσεις της Ελληνικής Οργάνωσης, είναι από τις υψηλότερες στην Ευρώπη. Η αντίληψή τους για τη Μάρκα βελτιώνεται συνεχώς χάρη στα νέα μοντέλα Opel, τη σχεδίαση, ποιότητα και αξιοπιστία τους. Και όπως είναι φυσικό σε ασταθή περιβάλλοντα οι σταθερές συμπεριφορές και οι μακροπρόθεσμες στρατηγικές είναι αυτές που ανταμείβονται».

Στη δεύτερη θέση των πωλήσεων βρέθηκε η VW με ποσοστό 10,3% και 6009 αυτοκίνητα, τρίτη ήταν η Toyota με 9,8% και 5744 αυτοκίνητα και ακολούθησαν: Citroen 7,2%, Fiat 5,7%, Nissan 5,4%, Ford 5,1%, Skoda 4,9%, Hyundai 4,5% ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσε η Peugeot με ποσοστό 4,3%

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα