Ducati Panigale V4: Η Ιταλίδα supersport «θεά», έγινε ακόμα ταχύτερη
Η Ιταλίδα supersport «θεά», έγινε ακόμα ταχύτερη με μια σειρά βελτιώσεων.
- 28 Ιανουαρίου 2020 00:00
Η Ιταλίδα supersport «θεά», έγινε ακόμα ταχύτερη με μια σειρά βελτιώσεων στην αεροδυναμική, στο πλαίσιο, στον έλεγχο μέσω των ηλεκτρονικών τεχνολογιών και στην χαρτογράφηση του Ride by Wire, με πολλά διαφορετικά προγράμματα ελέγχου απόδοσης της ροπής. Από την V4 R έχει υιοθετήσει το αεροδυναμικό πακέτο (αεροδυναμικά βοηθήματα, ζελατίνα, εμπρόσθιο και πλευρικά fairing, νέους αεραγωγούς) και έχει περισσότερο άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με το νέο, εξελιγμένο στους αγώνες Ducati Traction Control (DTC) EVO 2.
Παράλληλα, η δεύτερη εξέλιξη του Quick Shift μειώνει τους χρόνους αλλαγής σχέσεων πάνω από τις 10.000 σ.α.λ. και συμβάλλει στη σταθερότητα κατά το γύρισμα του γκαζιού ή μέσα στη στροφή. Όσο για τον V4 κινητήρα, ο Desmosedici Stradale των 1.103 κ.εκ., προερχόμενος από το MotoGP, αποδίδει το μέγιστο των 214 ίππων στις 13.000 σ.α.λ. και ροπή 12,6 kgm στις 10.000 στροφές.