Ducati Scrambler. O λόγος για να οδηγήσεις μοτοσικλέτα
Με τη Scrambler, η Ducati δεν παρουσιάζει απλά μία μοτοσυκλέτα αλλά ένα νέο brand, μία νέα προσέγγιση στον κόσμο των δύο τροχών.
- 06 Μαρτίου 2015 10:36
Η Ducati Scrambler, οι τιμές της οποίας αρχίζουν από 8.950 ευρώ, είναι από μόνη της ένα νέο είδος που μας μυεί σε ένα καινούργιο κόσμο με μοτοσυκλέτες, αξεσουάρ και είδη ένδυσης, στοιχεία που αποτελούν την τελευταία λέξη της προσωπικής έκφρασης.
Αντικομφορμιστική, εύχρηστη και λιτή, η Ducati Scrambler είναι το τέλειο κράμα του παραδοσιακού με το μοντέρνο, ένα μεγάλο βήμα προς την πεμπτουσία της μοτοσυκλέτας: δύο τροχοί, ένα μεγάλο τιμόνι, ένας αξιόπιστος κινητήρας και ατελείωτη απόλαυση. Ο κόσμος της Scrambler – η τελευταία προσθήκη στο σύμπαν της Ducati – είναι ένας κόσμος αυθεντικής δημιουργικότητας και ελευθερίας έκφρασης. Όσα προηγήθηκαν της επίσημης παρουσίασης προκάλεσαν πρωτοφανή αίσθηση ενώ και το λανσάρισμά της ήταν συναρπαστικό και εξαιρετικά πρωτότυπο.
Πρόκειται για κάτι περισσότερο από μία νέα μοτοσυκλέτα: είναι ένας νέος κόσμος, ένας κόσμος που μπορεί να εκφραστεί μέσα από μία γκάμα εκδόσεων, καθεμία από τις οποίες αποτελεί σημείο εκκίνησης για να ικανοποιηθούν διαφορετικές ανάγκες και επιθυμίες του κάθε μοτοσικλετιστή ξεχωριστά. Ο post-heritage σχεδιασμός προσδίδει σύγχρονη όψη στη μοτοσυκλέτα που δημιούργησε η Ducati τη δεκαετία του ’70. Αυτή η Ducati Scrambler, ωστόσο, δεν είναι ρετρό: είναι η μοτοσυκλέτα στην οποία θα είχε εξελιχθεί σήμερα η θρυλική εκείνη μηχανή, αν η Ducati δεν είχε σταματήσει την παραγωγή της.
Η Ducati Scrambler είναι μία σύγχρονη μοτοσυκλέτα η οποία εκφράζει την ουσία του μοτοσικλετισμού. Καλά δοκιμασμένα υλικά όπως το αλουμίνιο στο πίσω ψαλίδι και στα πλευρικά καπάκια του κινητήρα και το ατσάλι από το οποίο είναι φτιαγμένα το ρεζερβουάρ και το πλαίσιο, συνδυάζονται με εξαρτήματα τελευταίας γενιάς, όπως τα φώτα LED εμπρός και πίσω και τα LCD όργανα.
Η έκδοση Icon, σε κίτρινο και κόκκινο χρώμα, συμπληρώνεται από τρεις επιπλέον εκδόσεις – Urban Enduro, Full Throttle και Classic. Καθεμία διαθέτει το δικό της στυλ και δίνει τη δική της ερμηνεία στο αγνό πνεύμα της Ducati Scrambler, όσον αφορά στις επιδόσεις.
Η Urban Enduro με τη Wild Green βαφή είναι φτιαγμένη για τους λάτρεις του εντούρο και για να δραπετεύεις από τους δρόμους της πόλης σε επαρχιακούς δρόμους και πάλι πίσω στη στιγμή. Η Full Throttle είναι αφιερωμένη σε αναβάτες που λατρεύουν τους αγώνες flat track, τύπους που αγαπούν να κινούνται στο όριο.
Και η Classic προορίζεται για εκείνους που λατρεύουν τη λεπτομέρεια, τους θιασώτες του στυλ της δεκαετίας του ’70, οι οποίοι όμως επιζητούν οδηγική απόλαυση χωρίς συμβιβασμούς και άνεση μοντέρνας μοτοσυκλέτας. Επιπλέον, χάρη σε μία ευρεία γκάμα ειδών ένδυσης και αξεσουάρ, όλα αυτά που αποκαλούμε «συστατικά», η Ducati Scrambler προσφέρει αμέτρητες δυνατότητες προσωποποίησης και ατέλειωτες επιλογές lifestyle.
Κινητήρας
Η Ducati Scrambler φορά έναν αερόψυκτο, L-Twin, διβάλβιδο κινητήρα 803 κ.εκ. με ψυγείο λαδιού. Προέρχεται από τον κινητήρα της Monster 796, έχει διαστάσεις 88 χλστ. διάμετρο και 66 χλστ. διαδρομή και έχει επανασχεδιαστεί για πιο απαλή επιτάχυνση σε όλο το φάσμα περιστροφής.
Η εξάτμιση 2 σε 1 με το αλουμινένιο τελικό έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την Ducati Scrambler. Διαθέτει ένα αλουμινένιο κέλυφος για προστασία του αναβάτη από τις υψηλές θερμοκρασίες και εξασφαλίζει εναρμόνιση με τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 3. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων. Ο πολύδισκος, υγρός συμπλέκτης APTC με μηχανικό έλεγχο (ντίζα), ενώ δίνει έμφαση στο μινιμαλιστικό χαρακτήρα της Ducati Scrambler, προσφέρει πανάλαφρη αίσθηση στη μανέτα, το οποίο είναι μεγάλο πλεονέκτημα κατά τα συνεχή «σταμάτα – ξεκίνα» της πόλης. Επιπλέον, ο συμπλέκτης διαθέτει ένα αντικραδασμικό σύστημα το οποίο αντιλαμβάνεται την εφαρμοζόμενη ροπή και προλαμβάνει την αναπήδηση του πίσω τροχού στα κατεβάσματα.
Ο δικύλινδρος Desmodue κινητήρας της Ducati Scrambler έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ομαλή λειτουργία και τη γραμμική επιτάχυνση σε όλο το φάσμα περιστροφής του, αποδίδοντας 75 ίππους(55,2kW) στις 8.250 σ.α.λ. και 6,9kgm (67,7Nm) ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Ακριβώς όπως και η ίδια η Ducati Scrambler, ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για να είναι απλός και εύκολα προσβάσιμος ενώ απαιτεί σέρβις μόλις κάθε 12.000 χλμ.