“Είμαστε στη σωστή κατεύθυνση”
Η Panasonic Toyota Racing επιστρέφει στη δράση με το Τουρκικό Grand Prix στο Istanbul Park, μετά το παραδοσιακό καλοκαιρινό διάλειμμα της Formula 1.
- 25 Αυγούστου 2007 18:11
Αν και υπήρξε ένα μεγάλο κενό μεταξύ των αγώνων, η ομάδα εργάστηκε σκληρότερα από ποτέ προκειμένου να προετοιμαστεί γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο. Μία αναβάθμιση του πατώματος και μία νέα εμπρός πτέρυγα θα χρησιμοποιηθούν για πρώτη φορά στο TF107 γι’ αυτό τον αγώνα.
Η Toyota φτάνει στην Τουρκία μετά την ισχυρή 6η θέση του Ραλφ Σουμάχερ στο Ουγγρικό Grand Prix, την τελευταία φορά. Το Istanbul Park απόστασης 5.338km με 14 στροφές, είναι η πιο πρόσφατη αγωνιστική πίστα στο ημερολόγιο της F1 και θεωρείται από τις πλέον απαιτητικές, με σημαντικές υψομετρικές αλλαγές και αρκετές στροφές εμπνευσμένες από τις καλύτερες ιστορικές πίστες του θεσμού.
Αναμένεται και πάλι ζεστός καιρός, με θερμοκρασίες που θα ξεπερνούν τους 30°C, επομένως η ζέστη και η μειωμένη πρόσφυση του οδοστρώματος σημαίνουν ότι η Bridgestone θα φέρει ελαστικά Potenza με μεσαίες και σκληρές γόμες αυτό το Σαββατοκύριακο. Η Toyota έχει κερδίσει βαθμούς και στις δύο προηγούμενες συμμετοχές της στην Τουρκία και θα αγωνιστεί και πάλι για να αυξήσει τη βαθμολογία της στον αγώνα των 58 γύρων.
Ραλφ Σουμάχερ (Αυτοκίνητο 11)
«Η
Ουγγαρία ήταν ένα πολύ δυνατό Σαββατοκύριακο για μένα και για την ομάδα, με τα καλύτερα αποτελέσματα σε προκριματικά και αγώνα της φετινής σεζόν. Δείξαμε ότι είμαστε πραγματικά ανταγωνιστικοί και φέραμε ένα καλό αποτέλεσμα, γι’ αυτό και ανυπομονώ να ξεκινήσω από μία τέτοια βάση επιδόσεων στην Τουρκία.
Το Istanbul Park είναι πολύ ασυνήθιστο για σύγχρονο σιρκουί επειδή έχει πολλές υψομετρικές αλλαγές και μεγάλη ποικιλία στροφών. Είναι μία συναρπαστική πίστα. Στους τελευταίους αγώνες έχουμε επιδείξει μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα και προχωρούμε προς τη σωστή κατεύθυνση.
Το αυτοκίνητό μας φαίνεται εύλογα ανταγωνιστικό σε διαφορετικά είδη σιρκουί επομένως είμαστε αισιόδοξοι για το Σαββατοκύριακο. Ήταν σημαντικό για την ομάδα να κερδίσει βαθμούς στην Ουγγαρία και τώρα θα στοχεύσουμε να πετύχουμε το ίδιο στην Τουρκία. Απόλαυσα το καλοκαιρινό διάλειμμα αλλά τώρα είμαι έτοιμος να επιστρέψω στους αγώνες
».
Γιαρνο Τρούλι (Αυτοκίνητο 12)
«
Ανυπομονώ για το Τουρκικό Grand Prix μετά από ένα διάλειμμα ξεκούρασης με την οικογένειά μου. Το τελευταίο Σαββατοκύριακο στην Ουγγαρία ήταν απογοητευτικό για μένα επειδή δείξαμε πολλές δυνατότητες στις δοκιμές και στις αρχές των προκριματικών, κυρίως όταν ήμουν 3ος στο Q2, αλλά δεν πετύχαμε το ποθητό αποτέλεσμα στον αγώνα. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να βελτιωθούμε.
Η πίστα της Κωνσταντινούπολης είναι σχετικά καινούργια, ενώ η Στροφή 8 εκτός από δύσκολη είναι και μοναδική στο είδος της: Πρόκειται για μια παρατεταμένη αριστερή καμπή που αποτελείται από τρεις στροφές, πράγμα που την καθιστά, εκτός από πολύ γρήγορη, άκρως απαιτητική.
Ανυπομονώ για το Σαββατοκύριακο και ευελπιστώ ότι θα φέρουμε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα επειδή έχουμε αποδείξει ότι αν όλα πηγαίνουν καλά, το αυτοκίνητό μας μπορεί να κερδίζει βαθμούς. Στόχο έχω να συνεχίσω το ρεκόρ να βρίσκομαι στην πρώτη δεκάδα στα προκριματικά και στη συνέχεια να μπορέσω να κερδίσω και πάλι βαθμούς
».
Πσκάλ Βάσελόν– Ανώτερος Γενικός Διευθυντής Πλαισίου
«
Ανυπομονούμε για το Τουρκικό Grand Prix και αισιοδοξούμε να κερδίσουμε πάλι βαθμούς μετά την 6η θέση του Ralf στην Ουγγαρία. Αναφορικά με το σιρκουί Istanbul Park, θα μπορούσαμε να το περιγράψουμε σαν μία τυπική νέα πίστα της F1 αν δεν υπήρχε η Στροφή 8.
Αυτή είναι μία πραγματικά εξαιρετική στροφή, πολύ απαιτητική για τους οδηγούς και τα ελαστικά. Γι’ αυτό το λόγο, η Bridgestone θα φέρει ελαστικά με πιο σκληρές γόμες στην Τουρκία. Από το Magny-Cours έχουμε βελτιώσει τις συνολικές επιδόσεις μας, κάτι που φάνηκε στα προκριματικά, και ήταν θετικό το ότι επιβεβαιώθηκε στον αγώνα.
Μετά τις απαιτήσεις υψηλής αεροδυναμικής πίεσης της Ουγγαρίας, θα επιστρέψουμε σε μεσαίες ρυθμίσεις -που φάνηκε να ταιριάζουν στο αυτοκίνητό μας στο Magny-Cours, το Silverstone και το Nürburgring, επομένως, θα επιδιώξουμε να συνεχίσουμε την επιτυχημένη συνταγή των κατατακτήριων δοκιμών και να βασιστούμε στο αποτέλεσμα που έφερε ο Ralf στην Ουγγαρία.
Ικανοποιηθήκαμε που δώσαμε μάχη σώμα με σώμα με τις BMW στην Ουγγαρία, γι’ αυτό και τώρα περιμένουμε να ξαναδούμε τους οδηγούς μας να αγωνίζονται στην πρώτη εξάδα και ευελπιστούμε και τα δύο αυτοκίνητά μας να τερματίσουν σε βαθμολογούμενη θέση
.