Fiesta ST. Το ταχύτερο όλων των εποχών, με 182 ίππους και 18.974 ευρώ.

Fiesta ST. Το ταχύτερο όλων των εποχών, με 182 ίππους και 18.974 ευρώ.

Το Νέο Fiesta ST είναι το ταχύτερο Fiesta που βγήκε ποτέ από την γραμμή παραγωγής της Ford. Με 182 ίππους και 240 Nm ροπής από τον 1.6 EcoBoost κινητήρα βενζίνης, επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα ενώ «χτυπά» τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα

Η Ford Team RS σετάρισε τα συστήματα κινητήρα, ανάρτησης, διεύθυνσης και φρένων με στόχο τη βέλτιστη οδική συμπεριφορά και λανσάρισε συστήματα γνωστά από μεγαλύτερα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων – όπως το αναβαθμισμένο Torque Vectoring Control (eTVC) και το 3-mode Electronic Stability Control (ESC), εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και πίσω δισκόφρενα.

 

Η καθημερινή πρακτικότητα επιβεβαιώνεται από την κατανάλωση των 5,9 λίτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 138 γραμ./χλμ. – μείωση ρύπων 20% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Fiesta ST, παρά την αυξημένη κατά 20% ισχύ σε σχέση με το δίλιτρο κινητήρα του μοντέλου πρώτης γενιάς.

Το νέο Fiesta ST φέρει μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα. Στο ανανεωμένο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα καθίσματα Recaro, ενώ ένα νέο αντηχείο Sound Symposer μεταφέρει τον ήχο του κινητήρα στην καμπίνα, συνοδεύοντας άριστα την οδηγική εμπειρία και παράλληλα προσφέρει το SYNC και την τεχνολογία MyKey.

 

Ηλεκτρονικά βελτιστοποιημένο πλαίσιο

Το eTVC ασκεί πίεση πέδησης στον εσωτερικό εμπρός τροχό του Fiesta ST όταν στρίβει για να βελτιωθεί το κράτημα και να μειωθεί η υποστροφή χωρίς να επηρεάζεται η ταχύτητα. Νέο λογισμικό ελέγχει  την ισορροπημένη απόκριση του Fiesta ST στις εντολές του τιμονιού κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, ενώ το ESC προσφέρει 3 προγράμματα λειτουργίας με: πλήρη επέμβαση, περιορισμένη επέμβαση για αυξημένη ολίσθηση και πλήρη απενεργοποίηση ESC.

Και τα δύο συστήματα υποστηρίζουν ένα νέο εμπρός ακραξόνιο, τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα με ειδικό σετάρισμα για μειωμένες κλίσεις αμαξώματος, τις μοναδικές ρυθμίσεις ελατηρίων και αποσβεστήρων μπροστά και πίσω και το χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 15 mm για βελτιστοποιημένη οδική συμπεριφορά και οδηγική ποιότητα.

Το Electronic Power Assisted Steering προσφέρει ταχύτερο λόγο υποπολλαπλασιασμού 13.69:1 και πιο κοντό βραχίονα ακραξονίου-κρεμαγιέρας για πιο άμεση απόκριση. Το Fiesta ST είναι η πρώτη πλατφόρμα Fiesta που χρησιμοποιεί πίσω δισκόφρενα και λανσάρει μεγαλύτερη αντλία φρένων για βελτιωμένη απόδοση πέδησης.

 

Τεχνολογία κινητήρα EcoBoost

Ο ελαφρύς κινητήρας EcoBoost συμβάλλει στη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά με τεχνολογίες όπως υπερσυμπίεση, άμεσος ψεκασμός καυσίμου υψηλής πίεσης και Twin-independent Variable Cam Timing.

Ο κινητήρας και η κλιμάκωση του νέου εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου βελτιώθηκαν σε τμήματα της πίστας του Nürburgring Nordschleife, καλύπτοντας το αντίστοιχο 100+ γύρων στο σιρκουί των 21 χλμ.

Η Ford Motor Company αύξησε την παραγωγή του δημοφιλούς, νέου Fiesta ST μετά τον διπλάσιο από τον αναμενόμενο αριθμό παραγγελιών στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο της κυκλοφορίας του στην αγορά, στα μέσα του 2013.

Για να μπορέσει να ικανοποιήσει τη ζήτηση, η εταιρία αποφάσισε να αυξήσει την παραγωγή κατά 15% στα 60 οχήματα την ημέρα στο εργοστάσιο της Κολωνίας.

H τιμή του νέου Fiesta ST στην ελληνική αγορά είναι στις 18.974 ευρώ με απόσυρση.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα