Ford Mustang. Τώρα με κινητήρα 2.3 λ. και 309 ίππους το αμερικάνικο supercar

Ford Mustang. Τώρα με κινητήρα 2.3 λ. και 309 ίππους το αμερικάνικο supercar

Οι νέες εκδόσεις Ford Mustang fastback και cabrio – θα πωλούνται στην Ευρώπη για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 50 χρόνια παραγωγής του μοντέλου – υπόσχονται κορυφαία επίπεδα επιδόσεων και πολιτισμένης λειτουργίας και αναμένονται στην Ευρώπη το 2015.

Πάνω από 9 εκατομμύρια Mustang έχουν πουληθεί από το 1964 που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά. Η Mustang, το αυτοκίνητο με τα περισσότερα ‘Like’ στο Facebook, έχει κάνει χιλιάδες εμφανίσεις σε κινηματογράφο, τηλεόραση, μουσική και video games, και είναι ένα από τα 25 νέα μοντέλα που θα λανσάρει η Ford στην Ευρώπη την επόμενη πενταετία.

 

Ο εμφάνιση, η συμπεριφορά και ο ήχος της Ford Mustang είναι βασικά συστατικά της οδηγικής εμπειρίας. Η Ford Mustang προσφέρει εξαιρετικές επιλογές κινητήρων και ρυθμίσεων πλαισίου που έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να ικανοποιούν τις προσδοκίες των Ευρωπαίων οδηγών.

Ο διακεκριμένος V8 5.0 L κινητήρας της Ford – που αποδίδει πάνω από 426 PS και ροπή 529 Nm – πλαισιώνεται από ένα νέο 2.3 EcoBoost ο οποίος φέρνει προηγμένες τεχνολογίες στη Mustang προσφέροντας επιδόσεις turbo με την απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 που απαιτούν οι Ευρωπαίοι πελάτες.

Ο 2.3 EcoBoost της Mustang χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων και υπερσυμπίεση για την παραγωγή ωφέλιμης ισχύος. Η μοναδική πολλαπλή εισαγωγής και το κέλυφος του υπερσυμπιεστή πετυχαίνουν τις επιδόσεις που προσδοκούν οι οδηγοί Mustang, με ισχύ πάνω από 309 PS και ροπή 407 Nm. Ένα αυτόματο κιβώτιο διαθέτει χειριστήρια αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι  (paddles) για όσους επιθυμούν να έχουν το δικαίωμα επιλογής μεταξύ άνεσης και ελέγχου.

Η νέα Ford Mustang περιλαμβάνει νέα συστήματα εμπρός και πίσω ανάρτησης. Μπροστά, ένα νέο περιμετρικό υποπλαίσιο αυξάνει την ακαμψία της εμπρός δομής μειώνοντας παράλληλα τη μάζα, και αποτελεί μία ισχυρή βάση για πιο προβλέψιμο έλεγχο γεωμετρίας τροχών προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, του ελέγχου διεύθυνσης και της οδηγικής άνεσης.

Το σύστημα εμπρός γονάτων MacPherson με νέους διπλούς σφαιρικούς συνδέσμους επιτρέπει τη χρήση μεγάλων, ισχυρών φρένων. Τα μοντέλα 2.3 EcoBoost και GT με κινητήρα V8 θα χρησιμοποιούν συστήματα φρένων υψηλών επιδόσεων σε στάνταρ τροχούς 19 ιντσών στην Ευρώπη.

Πίσω, υπάρχει μία νέα, ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων integral-link. Η γεωμετρία, τα ελατήρια, οι αποσβεστήρες και τα σαϊλεντμπλόκ έχουν τροποποιηθεί και ρυθμιστεί ειδικά για μοντέλο υψηλών επιδόσεων και είναι κατάλληλα για Ευρωπαϊκούς δρόμους  και οδήγηση με υψηλές ταχύτητες. Νέα αλουμινένια πίσω ακραξόνια βοηθούν στη μείωση των μη αναρτώμενων μαζών, κάτι που βελτιώνει την οδηγική άνεση και συμπεριφορά.

 

Ευφυής τεχνολογία

Η νέα Mustang υιοθετεί ένα μεγάλο αριθμό καινοτόμων τεχνολογιών που προσφέρουν στους οδηγούς αναβαθμισμένες πληροφορίες, έλεγχο και συνδεσιμότητα όταν τα χρειάζονται.

Σε διαδρομές με πολλές στροφές ή σε ερασιτεχνική αγωνιστική οδήγηση (track day), ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί τους ‘toggle’ διακόπτες στην κονσόλα για να ρυθμίζει την υποβοήθηση διεύθυνσης, την απόκριση του κινητήρα και τα προγράμματα του κιβωτίου και ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας μέσω Selectable Drive Modes διαμορφώνοντας την ιδανική Mustang για κάθε περίπτωση.

Η νέα Mustang θα είναι από τα πρώτο οχήματα στην Ευρώπη που θα προσφέρουν SYNC 2. Το πρωτοποριακό σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας της Ford περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 8 ιντσών και προηγμένο φωνητικό έλεγχο για ευκολότερη πρόσβαση σε ηχοσύστημα, σύστημα πλοήγησης, έλεγχο κλιματισμού και συμβατά κινητά τηλέφωνα.

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα