GM Hybrid System
Ανακοινώθηκε η επόμενη γενιά του GM Hybrid System στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύη
- 06 Μαρτίου 2008 15:53
Η Hitachi Vehicle Energy Ltd., θυγατρική της Hitachi Ltd. που εδρεύει στο Τόκιο, θα είναι ο προμηθευτής της προηγμένης μπαταρίας ιόντων λιθίου, με την οποία το GM Hybrid System επόμενης γενιάς, θα γίνει σχεδόν τρεις φορές ισχυρότερο από το σύστημα που αντικαθιστά.
Οι συνολικές βελτιώσεις οικονομίας καυσίμου για αυτοκίνητα και φορτηγά που χρησιμοποιούν το σύστημα αναμένονται να αγγίξουν ποσοστά του 20%, ανάλογα με τον κινητήρα και την εφαρμογή.
«Αυτό το νέο σύστημα είναι ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην ευρύτερη στρατηγική μας να μειώσουμε την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων», δήλωσε ο Wagoner στο 78ό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Η επόμενη γενιά του GM Hybrid System θα βασιστεί στην επιτυχημένη υβριδική τεχνολογία εναλλάκτη-μίζας με ιμάντα που αυτή τη στιγμή διατίθεται στα Saturn Vue, Saturn Aura και Chevrolet Malibu. Βασιζόμενη σε αυτή τη δοκιμασμένη τεχνολογία, δήλωσε ο Wagoner, η GM θα μπορέσει να κάνει το GM Hybrid System πιο προσιτό και να επεκτείνει την εφαρμογή του στο παγκόσμιο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της GM.
«Για να μπορέσουμε να πετύχουμε μείωση στην κατανάλωση και στις εισαγωγές ορυκτών καυσίμων, αλλά και στις εκπομπές CO2, οι προηγμένες τεχνολογίες πρέπει να είναι αρκετά προσιτές προκειμένου να χρησιμοποιηθούν σε ευρεία κλίμακα», δήλωσε.
«Σχεδιάζουμε να λανσάρουμε αυτή την υβριδική τεχνολογία επόμενης γενιάς, παγκοσμίως σε όλες τις μάρκες και τις περιοχές μας, ξεκινώντας το 2010 στη Β. Αμερική, και περιμένουμε ότι οι όγκοι τελικά θα ξεπεράσουν τις 100.000 μονάδες ετησίως».
Η επόμενη γενιά GM Hybrid System έρχεται να συμπληρώσει το Two-Mode Hybrid system της GM στη σειρά προηγμένων συστημάτων κίνησης της εταιρίας. Το Two-Mode Hybrid system έκανε το ντεμπούτο του το 2007 στα Chevrolet Tahoe και GMC Yukon, και θα προσφέρεται φέτος με το μεγάλο SUV Cadillac Escalade και τα μεγάλα pickup Chevrolet Silverado και GMC Sierra. Η πρώτη FWD εφαρμογή του Two-Mode Hybrid system θα κάνει το ντεμπούτο της στο 2009 Saturn Vue Green Line.
Χάρη στην αυξημένη ισχύ από τη μπαταρία ιόντων λιθίου, το GM Hybrid System επόμενης γενιάς θα έχει μεγάλο πεδίο εφαρμογών, με χρήση σε ατμοσφαιρικές κινητήριες μονάδες, υψηλής απόδοσης υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες, κινητήρες βιοκαυσίμων και diesel.
Αυτή η τεχνολογία παρουσιάζεται στο πρωτότυπο Saab 9-X BioPower Hybrid, που έκανε το ντεμπούτο του, σήμερα, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το Saab concept έχει εκπομπές 117 g CO2/km και προβλεπόμενη κατανάλωση μόλις 4.9 l/100 km με λειτουργία βενζίνης στο μικτό κύκλο.
Η επόμενη γενιά του GM Hybrid System συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων:
• Σβήνοντας τον κινητήρα στο ρελαντί
• Προσφέροντας αποκλειστική ηλεκτροκίνηση για μικρές αποστάσεις
• Χρησιμοποιώντας έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα για αύξηση της απόδοσης
• Επεκτείνοντας τη διακοπή παροχής καυσίμου κατά την επιβράδυνση
• Επεκτείνοντας την ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης
• Πραγματοποιώντας έξυπνη φόρτιση υβριδικής μπαταρίας
Για πρόσθετη οικονομία ενέργειας, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ανάλογα με την εφαρμογή του οχήματος.
Το τρέχον GM Hybrid System λανσαρίστηκε το 2006 στο Saturn Vue Green Line SUV, το οποίο παραμένει το υβριδικό SUV με τη χαμηλότερη τιμολόγηση στις ΗΠΑ, ξεκινώντας από $25.995 (Συνιστώμενη από τον Κατασκευαστή Τιμή Λιανικής). Η Shanghai GM ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι το μοντέλο Buick LaCrosse Eco-Hybrid sedan θα είναι η πρώτη εφαρμογή για το τρέχον GM Hybrid System στην Ασία-Ειρηνικού.
Μέχρι τα τέλη του 2008, η GM θα προσφέρει οκτώ υβριδικά μοντέλα στη Β. Αμερική και εννέα σε όλο τον κόσμο. Η GM θα παρουσιάσει 16 νέα υβριδικά οχήματα τα επόμενα τέσσερα χρόνια.