Honda. Aνακαλεί 4,5 εκάτ. Ι.Χ λόγω ελαττωματικών αερόσακων Takata
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Honda ανακαλεί περισσότερα από 4,5 εκάτ. αυτοκίνητα παγκοσμίως, εν μέσω του συνεχιζόμενου φόβου για θανατηφόρα ατυχήματα που δυνητικά θα μπορούσαν να προκαλέσουν οι αερόσακοι της Takata.
- 09 Ιουλίου 2015 14:24
Τουλάχιστον οκτώ θάνατοι – όλοι σε αυτοκίνητα Honda – έχουν συνδεθεί με την κακή λειτουργία των αερόσακων της Takata.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι δεκάδες εκατομμύρια τα αυτοκίνητα με αερόσακους της εν λόγω εταιρίας, που έχουν ανακληθεί από το 2008. Οι περισσότερες ανακλήσεις έχουν γίνει στις ΗΠΑ.
Άλλες εταιρίες που έχουν προχωρήσει σε ανακλήσεις μοντέλων του, εξ αιτίας του ίδιου ενδεχομένου (ελαττωματικοί αερόσακοι Τakata), είναι η Nissan, η General Motors και η BMW.
Η Honda, ο 3ος κορυφαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ιαπωνία, είναι αυτή που έχει πληγεί περισσότερο αφού μέχρι σήμερα έχει προχωρήσει σε ανάκληση 24.500.000 αυτοκινήτων.
Εκπρόσωπος της Honda στο Τόκιο δήλωσε σήμερα (Πέμπτη) στο πρακτορείο ειδήσεων AFP ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είχε παρατηρήσει ανομοιόμορφη πυκνότητα του αερίου στο άνοιγμα του αερόσακου, και αυτό είναι που τους προβληματίζει.
«Είναι ένα προληπτικό μέτρο και σε αντίθεση με άλλες, κανονικές αποσύρσεις, είμαστε σε αναμονή για τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας», είπε το ίδιο στέλεχος της Honda.
Η Honda ανακαλεί περίπου 1.630.000 αυτοκίνητα στην Ιαπωνία. Εκπρόσωπος της αυτοκινητοβιομηχανίας δήλωσε στο Πρακτορείο «Ρόιτερς» ότι, η Βόρεια Αμερική δεν είχε συμπεριληφθεί στην τελευταία ανάκληση.
Περιστατικό με Nissan
Η παραπάνω ανακοίνωση ήρθε μια ημέρα μετά την ανακοίνωση από την πλευρά της Nissan για το πρώτο κρούσμα τραυματισμού, από ένα αερόσακου Takata.
Ο αερόσακος διογκώνεται και εξερράγη στην πλευρά του συνοδηγού σε X-Trail που είχε εμπλακεί σε ατύχημα στην κεντρική Ιαπωνία, στις 25 Ιουνίου.
Εκπρόσωπος της Nissan δήλωσε ότι το παράθυρο στην πλευρά του συνοδηγού έσπασε και τα θραύσματα διαχύθηκαν παντού. Ο οδηγός τραυματίσθηκε ελαφρώς στο αριστερό (καμένο), αν και παραμένει ασαφές αν αυτό προκλήθηκε από την έκρηξη.
Οι μέχρι τώρα έρευνες έδειξαν πως οι αερόσακοι της Takata δεν ήταν καλά σφραγισμένοι και θα μπορούσαν να καταστραφούν από την υγρασία. Έτσι, όταν ενεργοποιηθούν σε συνθήκες μεγάλης πίεσης, καταστρέφονται.
Πηγή. bbc.com