Honda CBR1000RR-R Fireblade & SP: με καινούριο πλαίσιο και αναβαθμισμένο κινητήρα
Η ιαπωνική εταιρεία πάει ακόμα παραπέρα τη μηχανολογική κληρονομιά του ένδοξου ονόματος Fireblade.
- 30 Ιανουαρίου 2020 14:12
Η ιαπωνική εταιρεία πάει ακόμα παραπέρα τη μηχανολογική κληρονομιά του ένδοξου ονόματος Fireblade, με τη νέα CBR1000RR-R Fireblade και την παραλλαγή SP. Υιοθετώντας για το καινούριο της πλαίσιο και τον αναβαθμισμένο τετρακύλινδρο κινητήρα στοιχεία από την RC213V του MotoGP, έχει αυξημένη κατά 13% ισχύ – αποδίδοντας, τώρα, 214 ίππους και ροπή 113Nm στις 12.500 στροφές, με βάρος 201 κιλών.
Έτσι, αυτή είναι η ισχυρότερη τετρακύλινδρη εν σειρά μονάδα ισχύος που έχει κατασκευάσει ποτέ η Honda. Και στις δύο αυτές εκδόσεις η αεροδυναμική ακολουθεί τα πρότυπα της αγωνιστικής RC213V, ενώ η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα 6 αξόνων της Bosch προσφέρει στο σύστημα πρόσφυσης Honda Selectable Torque Control 9 επιπέδων ακόμα ακριβέστερες μετρήσεις των γωνιών κύλισης, στροφής και κλίσης, για να πετύχει πρωτόγνωρα επίπεδα πρόσφυσης και ελέγχου. Η CBR1000RR-R Fireblade έχει εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic (όπως και η SP), αμορτισέρ της Showa και δαγκάνες Nissin εμπρός και Brembo πίσω, ενώ η SP έχει ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Ohlins.