Honda HR-V. Έρχεται στην Ευρώπη το φθινόπωρο και ταράζει τα νερά
Όταν η δυναμική εμφάνιση που παραπέμπει σε κουπέ μοντέλο, συνδυάζεται με το στιβαρό χαρακτήρα ενός SUV, το οποίο διαθέτει εξαιρετική ευελιξία στη διαμόρφωση του εσωτερικού, τότε το αποτέλεσμα παραπέμπει στο νέο Honda HR-V.
- 19 Φεβρουαρίου 2015 14:33
Το νέο Honda HR-V φτάνει στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2015, προσφέροντας μία μοναδική πρόταση στην κατηγορία crossover : δυναμικό στυλ, ευελιξία MPV, προηγμένη, απολαυστική δυναμική συμπεριφορά και επιδόσεις με οικονομία. Ανήκει στην ανανεωμένη οικογένεια των μοντέλων της Honda που καταδεικνύει την πρωτοποριακή προσέγγιση της μάρκας στις τεχνολογικές καινοτομίες.
Το HR-V δηλώνει αυτοπεποίθηση παντρεύοντας τις τολμηρές, ανάγλυφες γραμμές ενός coupé με το σκληροτράχηλο και στιβαρό χαρακτήρα ενός ισχυρού SUV.
Στο εσωτερικό, το HR-V προσφέρει στους επιβάτες κορυφαίους χώρους και – χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα Magic Seat της Honda – υψηλά επίπεδα ευελιξίας. Μαλακά υλικά υψηλής ποιότητας και προηγμένη σχεδίαση χαρακτηρίζουν το εσωτερικό του HR-V, όπου οι σχεδιαστές της Honda κατάφεραν να συνδυάζουν τους πλούσιους χώρους με ένα σπορ, οδηγοκεντρικό cockpit.
Το νέο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Honda Connect, βασισμένο σε εφαρμογή, λειτουργεί μέσω μιας οθόνης αφής επτά ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, και παρέχει πρόσβαση σε internet browsing, ειδήσεις, δελτία κυκλοφορίας και πρόγνωση καιρού σε πραγματικό χρόνο και υπηρεσία music streaming.
Από την πρώτη ημέρα παρουσίας του, το HR-V θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες υψηλής απόκρισης και απόδοσης 1.6 i-DTEC (120 PS) diesel ή 1.5 i-VTEC (130 PS) βενζίνης, και οι δύο της σειράς Earth Dreams Technology της Honda.
Το πακέτο Advanced Driver Assist System, που χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ μεσαίας εμβέλειας, ενσωματώνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας, μερικές από τις οποίες είναι νέες στην κατηγορία crossover.
Το σύστημα City-Brake Active της Honda θα τοποθετείται στάνταρ στο HR-V.
Πέρα από το ολοκληρωμένο σύστημα αερόσακων μπροστά και στην οροφή, η τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering της Honda αποτελεί το υπόβαθρο της παθητικής ασφάλειας. Ένα δίκτυο συνδεμένων δομικών χαρακτηριστικών κατανέμει την ενέργεια κρούσης ομοιόμορφα στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, μειώνοντας τις δυνάμεις που μεταφέρονται στην καμπίνα και αυξάνοντας την προστασία των επιβατών σε εμπρόσθιες συγκρούσεις. Η δομή ACE ελαχιστοποιεί επίσης το ενδεχόμενο να εισχωρήσει κάτω ή πάνω από άλλο όχημα – συνηθισμένο φαινόμενο σε μετωπικές ή πλαγιομετωπικές συγκρούσεις με μεγαλύτερο ή μικρότερο όχημα.
Συναρπαστική οδήγηση, επιδόσεις και απόδοση
Το HR-V διατίθεται στην Ευρώπη μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς FWD και με μία σειρά αποδοτικών και άμεσης απόκρισης κινητήρων βενζίνης 1.5 i-VTEC 130 PS και diesel 1.6 i-DTEC 120 PS. Και οι δύο συνδυάζονται με ένα αθόρυβο και ομαλό εξάρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ ο βενζινοκινητήρας 1.5 i-VTEC διατίθεται και με ένα αυτόματο CVT με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (paddles) σε μερικές εκδόσεις.
Και οι δύο κινητήρες είναι της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, που έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν άμεση απόκριση και υψηλή απόδοση, ενώ πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6.
Το HR-V είναι σκόπιμα σχεδιασμένο για να προσφέρει εμπειρία μοντέλου sedan, κάτι που επιτυγχάνεται λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους και της ελαφριάς, εξαιρετικά άκαμπτης δομής του αμαξώματος. Η ακαμψία οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι το 27% της δομής του αμαξώματος αποτελείται από ατσάλι υψηλής αντοχής. Αυτή η στιβαρότητα δημιουργεί μία αίσθηση ασφάλειας κατά την οδήγηση με ελάχιστες κλίσεις του αμαξώματος. Αποτέλεσμα είναι μία εξαιρετική οδική συμπεριφορά, που κανει το HR-V ένα από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα στην κατηγορία crossover για σπορ οδήγηση.
Το HR-V διαθέτει κορυφαία αεροδυναμικά χαρακτηριστικά στην κατηγορία των crossover, κάτι που ευνοεί όχι μόνο την απόδοση καυσίμου αλλά και την απουσία θορύβων στην ποιοτική καμπίνα. Για ελαχιστοποίηση των θορύβων από το δρόμο, το HR-V χρησιμοποιεί ένα πολύ αποτελεσματικό πακέτο ηχομόνωσης. Η απορρόφηση θορύβων στο εσωτερικό των εμπρός και πίσω θόλων των τροχών, τη μοκέτα του πατώματος και το υποδαπέδιο κάλυμμα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ποιοτικής και χαλαρωτικής ατμόσφαιρας στην καμπίνα.